Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Voltazoo & Azurazoo
Dierenpark
Datum: Woensdag, 27 Okt 2010, 17:46 | Bericht # 31   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

Oud Crew-lid
Kassa Medewerker

Dat is weer een grote Update Jeroen. Die grot echt :o ik ben zwaar onder de indruk. hij is goed gelukt. ook die steur was wel leuk. Dat Australie gedeelte. echt super. ik heb altijd last met binnenverblijven dus zwaar mooi.
BerichtDat is weer een grote Update Jeroen. Die grot echt :o ik ben zwaar onder de indruk. hij is goed gelukt. ook die steur was wel leuk. Dat Australie gedeelte. echt super. ik heb altijd last met binnenverblijven dus zwaar mooi.

Bericht getypt door - Dierenpark
Toegevoegd op 27 Okt 2010 om 17:46
Dierentuiner
Datum: Donderdag, 28 Okt 2010, 19:55 | Bericht # 32   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Curator

hele mooie update het boomkanoeroe verblijf ziet er goed uit en ik denkt dat in het hok de nijlkroko's komen.
En de plattegrond doet het niet :(
Berichthele mooie update het boomkanoeroe verblijf ziet er goed uit en ik denkt dat in het hok de nijlkroko's komen.
En de plattegrond doet het niet :(

Bericht getypt door - Dierentuiner
Toegevoegd op 28 Okt 2010 om 19:55
Dierenpark
Datum: Donderdag, 28 Okt 2010, 20:51 | Bericht # 33   
ZTSF Gegevens

Oud Crew-lid
Kassa Medewerker

Leuke zoo. Die hokken zijn wel mooi gemaakt alleen die Boomkangeroe hok is niet mooi gewoon niet mijn stijl persoonlijk vind ik het iets tedruk.
Voor de rest. De hokken zijn groot en Ruim. Verder maken je Doodshoofdaapjes het goed in mijn zoo (hebben al een kind)

Ik denk dat de snoeken in dat verblijf komen ( :D :D )

Bericht veranderd door: Dierenpark - Donderdag, 28 Okt 2010, 20:57
BerichtLeuke zoo. Die hokken zijn wel mooi gemaakt alleen die Boomkangeroe hok is niet mooi gewoon niet mijn stijl persoonlijk vind ik het iets tedruk.
Voor de rest. De hokken zijn groot en Ruim. Verder maken je Doodshoofdaapjes het goed in mijn zoo (hebben al een kind)

Ik denk dat de snoeken in dat verblijf komen ( :D :D )

Bericht getypt door - Dierenpark
Toegevoegd op 28 Okt 2010 om 20:51
Laraatje2008
Datum: Donderdag, 28 Okt 2010, 21:04 | Bericht # 34   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Leuke updat en mooie hokken met veel groen en leuke dwergnijlpaarden en kangeroe´s die hebben het echt geweldig naar hun zin. De hokken zijn echt prachtig. De vorige update vond ik ook geweldig met die stenen en de inrichting van de hokken vind ik geweldig goed. Mooi hokken en veel groen en grote hokken, de dieren hebben genoeg ruimte. Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtLeuke updat en mooie hokken met veel groen en leuke dwergnijlpaarden en kangeroe´s die hebben het echt geweldig naar hun zin. De hokken zijn echt prachtig. De vorige update vond ik ook geweldig met die stenen en de inrichting van de hokken vind ik geweldig goed. Mooi hokken en veel groen en grote hokken, de dieren hebben genoeg ruimte. Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 28 Okt 2010 om 21:04
Jeroen-krokofreak
Datum: Zondag, 31 Okt 2010, 00:01 | Bericht # 35   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

Welkom bij de mini update van voltazoo. ^^
Deze keer laat ik het grootste verblijf van voltazoo zien. (tot nu toe dan.)
Er zijn ondertussen weer nieuwe deals gemaakt met andere dierentuinen en er hebben zich weer nieuwe diersoorten in voltazoo gevestigd. Bekijk het allemaal hier in deze update.

Allereerst, gaan we naar het verblijf waar we de vorige keer zijn gestopt. Sommigen dachten dat er nijlkrokodillen inkwamen..en sommigen dachten dat er snoeken in zouden komen. Helaas zijn deze antwoorden fout. Ik zei namelijk dat er een Australisch dier in zou komen. Maar, wat voor dier is het?

Het vogelbekdier! Het Australië gedeelte is dus nu al bijna af. We hoeven alleen nog maar de boomkangoeroes te ontvangen, en ondertussen zoeken we nog naar een ander australisch waterdier. Als je er een hebt zeg het maar via pb. (Het mag ook een australisch reptiel of een soort nachtdier zijn. geen kiwi.)

Dan gaan we nu over naar het grootste verblijf van Voltazoo. Jullie zullen zelf wel zien wat er in zit..

Het nieuwe verblijf in zicht.

Een eerste blik in het nieuwe verblijf.

Kunnen jullie het al raden?

We volgen het pad dan maar..

We zien een tunnel een paar meter verderop.

Tussen de struiken door kon ik nog snel een foto nemen, maar van wat?

Vanuit deze tunnel kunnen we de dieren wat beter zien.

We zien een ruim jungle verblijf, maar het dier dat we net zagen is verdwenen..

De andere kant en een waterval. :D

Nog een zicht op de ramen waar je door heen kijkt. Ondertussen staan er wat bankjes rondom het verblijf en achter het glas.

Daar zijn ze! 2 van de 3 tijgers die in voltazoo verblijven. We voelen ons vereerd dat we deze witte (bengaalse?) tijger in onze zoo mogen houden. Aldus verblijft dit speciale dier in voltazoo.

Nog een gouden standbeeldje van de tijgers.
En een overzicht:

Tot de volgende update van voltazoo! Misschien arriveren de boomkangoeroes, en hebben we dan het laatste australische dier gevonden. Of misschien gaan we gewoon weer verder aan een nieuw verblijf. :D

Pokemon White team!

Bericht veranderd door: Jeroen-krokofreak - Zondag, 31 Okt 2010, 00:13
BerichtWelkom bij de mini update van voltazoo. ^^
Deze keer laat ik het grootste verblijf van voltazoo zien. (tot nu toe dan.)
Er zijn ondertussen weer nieuwe deals gemaakt met andere dierentuinen en er hebben zich weer nieuwe diersoorten in voltazoo gevestigd. Bekijk het allemaal hier in deze update.

Allereerst, gaan we naar het verblijf waar we de vorige keer zijn gestopt. Sommigen dachten dat er nijlkrokodillen inkwamen..en sommigen dachten dat er snoeken in zouden komen. Helaas zijn deze antwoorden fout. Ik zei namelijk dat er een Australisch dier in zou komen. Maar, wat voor dier is het?

Het vogelbekdier! Het Australië gedeelte is dus nu al bijna af. We hoeven alleen nog maar de boomkangoeroes te ontvangen, en ondertussen zoeken we nog naar een ander australisch waterdier. Als je er een hebt zeg het maar via pb. (Het mag ook een australisch reptiel of een soort nachtdier zijn. geen kiwi.)

Dan gaan we nu over naar het grootste verblijf van Voltazoo. Jullie zullen zelf wel zien wat er in zit..

Het nieuwe verblijf in zicht.

Een eerste blik in het nieuwe verblijf.

Kunnen jullie het al raden?

We volgen het pad dan maar..

We zien een tunnel een paar meter verderop.

Tussen de struiken door kon ik nog snel een foto nemen, maar van wat?

Vanuit deze tunnel kunnen we de dieren wat beter zien.

We zien een ruim jungle verblijf, maar het dier dat we net zagen is verdwenen..

De andere kant en een waterval. :D

Nog een zicht op de ramen waar je door heen kijkt. Ondertussen staan er wat bankjes rondom het verblijf en achter het glas.

Daar zijn ze! 2 van de 3 tijgers die in voltazoo verblijven. We voelen ons vereerd dat we deze witte (bengaalse?) tijger in onze zoo mogen houden. Aldus verblijft dit speciale dier in voltazoo.

Nog een gouden standbeeldje van de tijgers.
En een overzicht:

Tot de volgende update van voltazoo! Misschien arriveren de boomkangoeroes, en hebben we dan het laatste australische dier gevonden. Of misschien gaan we gewoon weer verder aan een nieuw verblijf. :D

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 31 Okt 2010 om 00:01
Dierentuiner
Datum: Zondag, 31 Okt 2010, 07:41 | Bericht # 36   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Mooie zoo met veel beplanting gewoon super
En de krokodil is ook een Australisch dier hoor.
BerichtMooie zoo met veel beplanting gewoon super

Bericht getypt door - Dierentuiner
Toegevoegd op 31 Okt 2010 om 07:41
Jeroen-krokofreak
Datum: Zondag, 31 Okt 2010, 08:55 | Bericht # 37   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

Quote (Dierentuiner)

Om hier nog voor 1 keer op te reageren; ik had het over een nijlkrokodil. Een nijlkrokodil leeft niet in Australië, ze leven namelijk in Afrika. ;)

Quote (Dierentuiner)
ik denkt dat in het hok de nijlkroko's komen.

Want hier had je het toch echt over de nijlkrokodil. ;) Snapje?

Maargoed, nu weer ontopic mensen; wat vinden jullie van het tijgerverblijf? :D

Pokemon White team!

Bericht veranderd door: Jeroen-krokofreak - Zondag, 31 Okt 2010, 08:59
Bericht
Quote (Dierentuiner)

Om hier nog voor 1 keer op te reageren; ik had het over een nijlkrokodil. Een nijlkrokodil leeft niet in Australië, ze leven namelijk in Afrika. ;)

Quote (Dierentuiner)
ik denkt dat in het hok de nijlkroko's komen.

Want hier had je het toch echt over de nijlkrokodil. ;) Snapje?

Maargoed, nu weer ontopic mensen; wat vinden jullie van het tijgerverblijf? :D

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 31 Okt 2010 om 08:55
tigerman
Datum: Zondag, 31 Okt 2010, 08:58 | Bericht # 38   
tigerman 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO

Curator

Heel mooi, goed gedaan, echt cool!

Off-topic: Ik denk dat er geen enkele andere australische waterdieren zijn behalve Pelikanen, zoutwaterkrokodillen en vogelbekdieren.

Banner+Avatar made by McCamel
BerichtHeel mooi, goed gedaan, echt cool!

Off-topic: Ik denk dat er geen enkele andere australische waterdieren zijn behalve Pelikanen, zoutwaterkrokodillen en vogelbekdieren.

Bericht getypt door - tigerman
Toegevoegd op 31 Okt 2010 om 08:58
Erry2000
Datum: Zondag, 31 Okt 2010, 09:27 | Bericht # 39   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 7

Technisch medewerker
Curator

Leuke update weer, Jeroen. Het tijgerverblijf vind ik echt heel goed gelukt.
Ook leuk dat je zoo ook veel begroeiing heeft buiten de verblijven.
En ik vind het ook heel leuk dat je een witte tijger in je zoo hebt. Alleen een beetje lastig met ruilen :p .

Forget the crew... Follow the rules!
BerichtLeuke update weer, Jeroen. Het tijgerverblijf vind ik echt heel goed gelukt.
Ook leuk dat je zoo ook veel begroeiing heeft buiten de verblijven.
En ik vind het ook heel leuk dat je een witte tijger in je zoo hebt. Alleen een beetje lastig met ruilen :p .

Bericht getypt door - Erry2000
Toegevoegd op 31 Okt 2010 om 09:27
caspar1995
Datum: Zondag, 31 Okt 2010, 09:41 | Bericht # 40   
caspar1995 
ZTSF Gegevens

Curator

oooo, wouw het tijger ver blijf is echt prachtig!!!!!, echt diepe respect!, WOUW,

je maakt het ook wel echt spannend hoor met dat gedoe, *ik zie niks, alleen wat tussen de boses* (ik had al meteen gezien dat het tijger's waren ;-) maar goed echt heel mooi dus!

ik zie ook dat mijn vogelbekdiertjes, jou australische gedeelte goed opvullen, net als dat van mij :D

KEEP GOINING!

thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Berichtoooo, wouw het tijger ver blijf is echt prachtig!!!!!, echt diepe respect!, WOUW,

je maakt het ook wel echt spannend hoor met dat gedoe, *ik zie niks, alleen wat tussen de boses* (ik had al meteen gezien dat het tijger's waren ;-) maar goed echt heel mooi dus!

ik zie ook dat mijn vogelbekdiertjes, jou australische gedeelte goed opvullen, net als dat van mij :D

KEEP GOINING!

Bericht getypt door - caspar1995
Toegevoegd op 31 Okt 2010 om 09:41
Search:

Hosted by uCoz