ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Geweldig verblijf van die tijgers, mooi veel groen veel heuvels en een mooi waterval gedaan. echt heel mooi gebouwd!!! En mooi dat binnenverblijf met die ronding. Goed gedaan en echt grandioos mooi groen. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
hele leuke update, je bend echt goed in foto´s maken, ik noem maar die krokodil de nijlpaarden, de haaien, echt leuk! ik vind trouwen´s de chinese aligator´s heel lelijk, niet het verblijf, maar de download, misschien de verkeerde? maar over de zoo, I love the haaien verblijf!! echt mooooi (zie 5na laatste foto)!! en het chinese aligator verblijf is ook erg leuk ingericht! ga zo door!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo, Een geweldige dierentuin met geweldige dieren en geweldige verblijven en geweldige vormen maar ook geweldig binnenverblijven!!!! Echt heel erg mooi gemaakt. Mooie apart dieren gebruik je en gewoon heel erg mooi!!!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
*Veegt stof van topic* Lang niet meer ge updated, zeg. Maar dat betekent wel, dat we nu een gloednieuwe update krijgen!
Ik zal eens voor de verandering de plattegrond als eerste doen. Dan weten we wat er gaat komen. 1. Kleine panda's. 2. Gewone stekelvarkens. 3. Het oude zeehonden verblijf. 4. Belugasteuren. 5. Zwartvoetpinguïns + Papegaaiduikers. 6. Kluuten. 7. Dwergnijlpaardjes. 8. Zwarte panters. 9. Aardvarkens. + Vogelspin (Ambient) 10. Koboldhaaien. 11. Olmen 12. Koala's. + Cobra (Ambient) 13. Rodereuzenkangoeroe 14. Matschieboomkangoeroes 15. Vogelbekdieren -onbekend verblijf- 16. Bengaalse tijgers. 17. Chinese alligators. 18. Stierhaaien 19. Mega bassin. Walvishaaien, Japanse Spinkrabben, Geschulpte hamerhaaien, Stekelroggen (binnenkort), Groene zeeschildpadden. (Ik ben nog op zoek naar reuzenmantas voor in dit bassin!) 20. Rif bassin. Zwartpuntrifhaaien, Grijze rifhaaien, Gevlekte adelaarsroggen, Reuzenmurenes (tijdelijk in mega bassin), Papegaaivissen 21. Zeeleguanen. Dat was de dierenlijst van wat er zich in mijn zoo bevindt. Dan gaan we nu beginnen met de update! Allereest wil ik aankondigen dat onze langverwachte matschieboomkangoeroes eindelijk in voltazoo gearriveerd zijn! Hier zijn ze dan. Dan gaan we nu verder waar we waren gebleven. Het mega bassin is helemaal opgevuld. Vond ik zelf een prachtig plaatje van een van mijn walvishaaien. ^^ Dat was het mega bassin vanuit uitzicht 1. Wel een heleboel pic's, maar ok. Dan nu het baby nieuws van een paar belangrijke dieren: Een van onze 5 nieuwe baby stierhaaitjes Een van onze bengaalse tijgertjes. De 3de chinese alligator van onder, in hun nieuwe verblijf. (wel op zelfde plek maar er ging iets mis met het ouwe verblijf..) Nog een mooi plaatje van de stierhaaien, en we gaan weer verder. Hier het nieuwe verblijf, wat het oude verblijf van de nijlkrokodillen vervangt. Tadaah. Overzichtje. We komen aan bij alweer een gloednieuw verblijf. Vond ik zelf een mooi plaatje. NOG een nieuw verblijf. Dat was het zeeleguanen verblijf. Dan nu het laatste gedeelte. We gaan omhoog.. We zien dit door de raam heen! Het mega bassin vanuit het 2de uitzicht. Met nu de geschulpte hamerhaaien erbij. Dat was het weer. Best een grootte update, tot de volgende keer. En dan nog een vraag: Van wie is DIT ei: ?????????? Tot de volgende update!
Pokemon White team!
Bericht veranderd door: Jeroen-krokofreak - Dinsdag, 16 Nov 2010, 22:34
Ziet er leuk uit, Jeroen. Ik vind het een beetje jammer dat je nieuwe bassins allemaal dichtgemaakt zijn, dan hebben ze zo'n platte vloer. Maar gelukkig werk je die goed weg door het gebruik van veel rotsen en planten. Ik vind de walvishaaien bij jou heel goed tot hun recht komen. Dat heb je mooi gedaan. En ik heb zo'n vermoeden dat het ei van een Chinese alligator is . Forget the crew... Follow the rules!
Datum: Zaterdag, 20 Nov 2010, 22:45 | Bericht # 49
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
Super vet man! ik hou van het eilannd met aapjes en de capibara´s!! zo lekker veel ruimte, en lekker veel groen, echt prachtig!! en gewoon, jou steil daar hou ik van ga zo door!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Je kas ziet er erg goed uit, Jeroen. Vooral de ingang is leuk gedaan. Er zitten nog wel een paar kleine "schoonheidsfoutjes" in die ik minder vind. Maar verder is het heel knap dat je zo'n kas kan maken met water en hoogteverschillen zonder dat de daken naar beneden zakken . Ik vind het wel een minpuntje dat je bij de vissen niet onder water kunt kijken, maar ik weet uit ervaring dat als je eenmaal met een tropisch gebouw begonnen bent, je blijft uitbreiden en verbouwen, dus dat komt er vroeg of laat vast en zeker nog wel . Forget the crew... Follow the rules!