ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
heel leuk gedaan, orgineel ook dat verhoogde pad bij de orangs. alleen heb ik daar ook een vraag over, is dat verhoogde pad nou toegankelijk voor bezoekers of niet? want zover ik weet gaat het niet altijd goed met loslopende grote apen. maar even ontopic: hele leuke regenwoud-kas. de capibara's hebben het helemaal naar hun zin lijkt me
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Heel mooi gemaakt, mijn Oran-Oetangs hebben een mooi verblijf gekregen!!! @Catfreako, Loslopende Oran-Oetangs zie je wel soms hoor, in de Singapore zoo kunnen de Oran-Oetangs over bijna heel de zoo loslopen (Behalve bij de tijgers dan), en ze hebben er nooit problemen mee gehad.(oke, ze zitten wel alleen in de bomen en kunnen er niet echt uit, maarja...) Banner+Avatar made by McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Jeroen, Een hele mooie dierentuin met leuke verhoogde paden voor de dieren. Wel leuk dat de oerang oetans los kunnen lopen. Maar ook de andere dieren hebben het naar hun zin en je kas ziet er heerlijk groen en mooi uit. Veel variatie aan dieren en leuk rijk. Met je ouders, dat komt allemaal goed. Neem dat van mij maar aan. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Oké, ik vat dit heel even samen. Mijn orang-oetans kunnen dus NIET loslopen, ze zitten gewoon in hun hok. Het verhoogde pad is niet toegankelijk voor de bezoekers, dit hoort allemaal in het orang-oetan verblijf. Integendeel lopen de gouden leeuwaapjes overal los rond. Ze kunnen bijna overal in de jungle komen, behalve op de brug. (raar genoeg is het sommige wel gelukt om daarop te komen..) Pokemon White team!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 91 Prijzenkast:
2
Oud Crew-lid
Kassa Medewerker
Leuke zoo jeroen. Zwaar respect voor die apen brug dat lukt mij dus echt niet he. en leuk dat je nu 2 zoo's hebt :P dan heb je nu dus 2 verschillende parken. en die Tropen kas is super mooi mij zou dat niet lukken hoor ik wil toch als tip geven. aapjes niet bij de bezoekers laten lopen (weet niet of dit zo is)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Mooie zoo, ik vind het tropisch huis echt heeel erg mooi. Alleen vind ik de verhoogde bij de Orang-oetangs een beetje onrealistisch, en ik weet wat je bedoeling met de verhoogde paden is maar het staat gewoon niet zo mooi...
Datum: Donderdag, 02 Dec 2010, 16:55 | Bericht # 68
tigerman
Curator
Heel erg mooi!!! Echt, mooi buitenverblijf voor de Oran-Oetangs!!! En mag het extra vrouwtje dat je van mij hebt gekregen terug? Want je hebt nu toch al een welvarend groepje... Banner+Avatar made by McCamel
Datum: Donderdag, 02 Dec 2010, 17:02 | Bericht # 69
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Helemaal vergeten, je krijgt haar hierbij meteen terug. Ik verwijder haar zo gauw mogelijk in het spel, mijn groep is nu groot zat. Bedankt voor de reactie trouwens. Die reuzeschelp en het karkas horen niet bij de maanvissen.. Ik heb in het totaal 1 schelp geplaatst, om de roggen te vermaken. (de maanvissen zitten namelijk in het verblijf bij de andere vissen). Het karkas is voedsel voor de arapaima dacht ik. Het kan ook een gestorven rog of arapaima zelf zijn, want die laten een karkas achter als ze dood gaan.. Pokemon White team!
Bericht veranderd door: Jeroen-krokofreak - Donderdag, 02 Dec 2010, 17:12
Datum: Donderdag, 02 Dec 2010, 17:05 | Bericht # 70
tigerman
Curator
Ok, bedankt. En ik moest hier gewoon een reactie op geven! Ookal vind ik die gigantische schelp en dat karkas bij de maanvissen niet erg geslaagd... Banner+Avatar made by McCamel