Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Voltazoo & Azurazoo
caspar1995
Datum: Woensdag, 06 Okt 2010, 20:32 | Bericht # 21   
caspar1995 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

Curator

haha die laatste foto is echt Koning!!
maar het verblijf vind ik heel mooi,behalve dat kadootje dan...
maar verder heel leuk gedaan!

caspar

thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Berichthaha die laatste foto is echt Koning!!
maar het verblijf vind ik heel mooi,behalve dat kadootje dan...
maar verder heel leuk gedaan!

caspar

Bericht getypt door - caspar1995
Toegevoegd op 06 Okt 2010 om 20:32
Laraatje2008
Datum: Dinsdag, 19 Okt 2010, 21:51 | Bericht # 22   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo Jeroen,
Wat een mooie lieve foto van die kleine Panda, wat een schatje zeg!!!! Maar je maakt een leuke zoo, ik weet wel waarom je dierentuin trager wordt, maar het komt vanzelf goed hoor. Maar ik vind je dierentuin niet kaal hoor, komt vanzelf goed hoor en je verblijven zien er groen uit en mooi groot. Ga zo door en groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtHallo Jeroen,
Wat een mooie lieve foto van die kleine Panda, wat een schatje zeg!!!! Maar je maakt een leuke zoo, ik weet wel waarom je dierentuin trager wordt, maar het komt vanzelf goed hoor. Maar ik vind je dierentuin niet kaal hoor, komt vanzelf goed hoor en je verblijven zien er groen uit en mooi groot. Ga zo door en groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 19 Okt 2010 om 21:51
caspar1995
Datum: Woensdag, 20 Okt 2010, 13:15 | Bericht # 23   
caspar1995 
ZTSF Gegevens

Curator

hele leuke zoo!
lekker veel groen (hoezo weinig groen bij de kleine panda's? :p )
ik zie dat Timo goed terecht is gekomen! :D , en het andere vrouwtje dat bij mij nog geen naam had ;-)!
mooie kooi voor de zwarte panters, leuk met die lianen enzo, ik heb het opzich niet zo met betaal dingen enzo
met die kassa's bedoel ik maar het staat wel leuk in je zoo :D , verder, zou je de smiley's willen uitzetten bij de foto's?
het irriteer mij enorm want het ziet er zo nep uit.... >(

maar een hele leuke zoo dus!

caspar

Berichthele leuke zoo!
lekker veel groen (hoezo weinig groen bij de kleine panda's? :p )
ik zie dat Timo goed terecht is gekomen! :D , en het andere vrouwtje dat bij mij nog geen naam had ;-)!
mooie kooi voor de zwarte panters, leuk met die lianen enzo, ik heb het opzich niet zo met betaal dingen enzo
met die kassa's bedoel ik maar het staat wel leuk in je zoo :D , verder, zou je de smiley's willen uitzetten bij de foto's?
het irriteer mij enorm want het ziet er zo nep uit.... >(

maar een hele leuke zoo dus!

caspar

Toegevoegd op 20 Okt 2010 om 13:15
Joshua
Datum: Woensdag, 20 Okt 2010, 20:48 | Bericht # 24   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 1

Curator

Wouwie dat verblijf voor de zwarte panter echt super mooi, de rest van de verblijven zijn ook zeker leuk aangelegd, heb al zin in een volgende update.

BerichtWouwie dat verblijf voor de zwarte panter echt super mooi, de rest van de verblijven zijn ook zeker leuk aangelegd, heb al zin in een volgende update.

Bericht getypt door - Joshua
Toegevoegd op 20 Okt 2010 om 20:48
caspar1995
Datum: Zondag, 24 Okt 2010, 12:06 | Bericht # 25   
caspar1995 
ZTSF Gegevens

Curator

hey jeroen echt weer een hele leuke update!!!
mooi hok vanj de papagaaiduikers en zwartvoetpinguins!
echt heel erg mij steil, ik zie ook dat je de strand thema's van sophie gebruikt, encht heel mooi
ik vind het gebied van de stekelvarkens wat minder, het zo bebost, en heel erg groen met bomen die niet op de savanne voorkomen... maar een hele mooie update dus!

caspar

Berichthey jeroen echt weer een hele leuke update!!!
mooi hok vanj de papagaaiduikers en zwartvoetpinguins!
echt heel erg mij steil, ik zie ook dat je de strand thema's van sophie gebruikt, encht heel mooi
ik vind het gebied van de stekelvarkens wat minder, het zo bebost, en heel erg groen met bomen die niet op de savanne voorkomen... maar een hele mooie update dus!

caspar

Toegevoegd op 24 Okt 2010 om 12:06
Dierentuiner
Datum: Zondag, 24 Okt 2010, 12:52 | Bericht # 26   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Ik vond het papegaaiduiker verblijf echt super mooi en realistisch gewoon echt heel erg mooi !!!
En het stekelvraken verbliijf is ook mooi, maar ik vind het te heuvelachtig...
BerichtIk vond het papegaaiduiker verblijf echt super mooi en realistisch gewoon echt heel erg mooi !!!
En het stekelvraken verbliijf is ook mooi, maar ik vind het te heuvelachtig...

Bericht getypt door - Dierentuiner
Toegevoegd op 24 Okt 2010 om 12:52
Jeroen-krokofreak
Datum: Woensdag, 27 Okt 2010, 16:48 | Bericht # 27   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

Hier is ie dan

oke, niet zo veel reacties maar ja. We gaan toch weer verder. In deze update komt mijn grote project in voor, waar ik nog niet veel over had verteld. :D
Maar eerst, het zeehonden verblijf. (deze foto's zijn van toen de zeehonden er nog waren. Ze zijn ondertussen verhuist naar world sea zoo's.)

Het zeehonden verblijf ligt langs het belugasteuren verblijf, die zie je hier:

dat was het belugasteuren verblijf

En dan nu nog een onderwaterzicht op een zeehond.
dan gaan we nu richting de kluuten voliére.

De ingang, en dan gaan we nu naar binnen!

En er ook weer uit.

Een overzichtje. (de papegaaiduikers en pinguins zijn voor EVEN achter de schermen, dit geld voor meerdere dieren.)

En dan nu iets waar ik een heel tijdje aan bezig ben geweest. (het project van voltazoo.)
De grot!

Hier zie je dan de ingang ^

We zijn binnen. Daar is het eerste verblijf al.

Wat zou er in zitten? Misschien zien we het in het andere raam.

Nijlkrokodillen! :)

We gaan verder, en we zien een vogelspin zitten.

Een zicht op het 3de verblijf. (Eigenlijk 2de, als je de vogelspin niet meetelt ;))

Het is een olmen verblijf.
Tegenover het olmen verblijf is nog een verblijf. Die gaan we nu bekijken.

Een koboldhaaienverblijf. Het is heel donker, en ik vind dat ook zo moet.

En we zijn nu uit de grot. Na de grot kun je een bocht om, om naar het australië gedeelte te gaan.
In het kleine australiëhuis bevinden zich ondertussen 4 koala's, en 1 cobra. (de cobra is nep, ik heb hem via een reptielenhuis in dit huis kunnen zetten, net als de vogelspin uit het insectenhuis.)

Het koala verblijf.

Een van de koala's zelf.

Na het koala verblijf zie je het verblijf van de cobra al liggen.

Het verblijf van de cobra, en de uitgang.

En als we buiten zijn, zien we dit lege verblijf. Hier komen binnenkort de rode reuzenkangoeroes. Die hebben we al eerder gezien in de oude voltazoo.

Nog een laatste zicht in het kangoeroe verblijf.

Toen de grot gebouwd was, was er ook een verblijf langs gebouwd. Hij ligt tussen het zwarte panter verblijf en de grot in.
Hier komen binnenkort onze dwergnijlpaarden te zitten. Boris, Bessy en Karla.

Het dwergnijlpaarden verblijf, aldus. :p

Hier zie je een overzicht van het dwergnijlpaarden verblijf.

Weird things happen..
En dan zijn we nu aangekomen bij het laatste gedeelte van de update!

Je ziet het al, er zit nog niks in, en er is nog geen beplanting.
Wij hopen dat in dit verblijf de matschieboomkangoeroes terecht kunnen, ook al is dat nog niet zeker. Anders bedenken we nog wel wat.. ^_^

Een overzicht van het australiëgedeelte.

Lange update voor mijn kunnen, maar dit was het weer. Hopelijk dit keer iets meer reacties, maar dat hoeft ook niet perse.
Tot de volgende keer

EDIT: De screens werken niet, en ik weet niet waarom. Ik deed toch echt gewoon hetzelfde als ik bij de andere updates deed? En waarom doen de eerste screens het wel..?

EDIT EDIT: Ik heb het gevonden, ik doe de update nu later wel.

EDIT EDIT EDIT: De screens doen het nu! Enjoy!

Pokemon White team!

Bericht veranderd door: Jeroen-krokofreak - Woensdag, 27 Okt 2010, 16:51
BerichtHier is ie dan

oke, niet zo veel reacties maar ja. We gaan toch weer verder. In deze update komt mijn grote project in voor, waar ik nog niet veel over had verteld. :D
Maar eerst, het zeehonden verblijf. (deze foto's zijn van toen de zeehonden er nog waren. Ze zijn ondertussen verhuist naar world sea zoo's.)

Het zeehonden verblijf ligt langs het belugasteuren verblijf, die zie je hier:

dat was het belugasteuren verblijf

En dan nu nog een onderwaterzicht op een zeehond.
dan gaan we nu richting de kluuten voliére.

De ingang, en dan gaan we nu naar binnen!

En er ook weer uit.

Een overzichtje. (de papegaaiduikers en pinguins zijn voor EVEN achter de schermen, dit geld voor meerdere dieren.)

En dan nu iets waar ik een heel tijdje aan bezig ben geweest. (het project van voltazoo.)
De grot!

Hier zie je dan de ingang ^

We zijn binnen. Daar is het eerste verblijf al.

Wat zou er in zitten? Misschien zien we het in het andere raam.

Nijlkrokodillen! :)

We gaan verder, en we zien een vogelspin zitten.

Een zicht op het 3de verblijf. (Eigenlijk 2de, als je de vogelspin niet meetelt ;))

Het is een olmen verblijf.
Tegenover het olmen verblijf is nog een verblijf. Die gaan we nu bekijken.

Een koboldhaaienverblijf. Het is heel donker, en ik vind dat ook zo moet.

En we zijn nu uit de grot. Na de grot kun je een bocht om, om naar het australië gedeelte te gaan.
In het kleine australiëhuis bevinden zich ondertussen 4 koala's, en 1 cobra. (de cobra is nep, ik heb hem via een reptielenhuis in dit huis kunnen zetten, net als de vogelspin uit het insectenhuis.)

Het koala verblijf.

Een van de koala's zelf.

Na het koala verblijf zie je het verblijf van de cobra al liggen.

Het verblijf van de cobra, en de uitgang.

En als we buiten zijn, zien we dit lege verblijf. Hier komen binnenkort de rode reuzenkangoeroes. Die hebben we al eerder gezien in de oude voltazoo.

Nog een laatste zicht in het kangoeroe verblijf.

Toen de grot gebouwd was, was er ook een verblijf langs gebouwd. Hij ligt tussen het zwarte panter verblijf en de grot in.
Hier komen binnenkort onze dwergnijlpaarden te zitten. Boris, Bessy en Karla.

Het dwergnijlpaarden verblijf, aldus. :p

Hier zie je een overzicht van het dwergnijlpaarden verblijf.

Weird things happen..
En dan zijn we nu aangekomen bij het laatste gedeelte van de update!

Je ziet het al, er zit nog niks in, en er is nog geen beplanting.
Wij hopen dat in dit verblijf de matschieboomkangoeroes terecht kunnen, ook al is dat nog niet zeker. Anders bedenken we nog wel wat.. ^_^

Een overzicht van het australiëgedeelte.

Lange update voor mijn kunnen, maar dit was het weer. Hopelijk dit keer iets meer reacties, maar dat hoeft ook niet perse.
Tot de volgende keer

EDIT: De screens werken niet, en ik weet niet waarom. Ik deed toch echt gewoon hetzelfde als ik bij de andere updates deed? En waarom doen de eerste screens het wel..?

EDIT EDIT: Ik heb het gevonden, ik doe de update nu later wel.

EDIT EDIT EDIT: De screens doen het nu! Enjoy!

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 27 Okt 2010 om 16:48
caspar1995
Datum: Woensdag, 27 Okt 2010, 17:04 | Bericht # 28   
caspar1995 
ZTSF Gegevens

Curator

leuke update!, ik vind vooral de grot erg mooi gedaan! en het kobold haaien verblijf is echt super donker! wauw, IK ZOU HEEL GRAAG EEN KEER JOU ZOO BEZOEEN!
en dan het australië gedeelte, in mijn nieuwe zoo ga ik een safari in een australiche gedeelte maken, dus misschien dat we een handelstuk kunnen maken, ik heb ook al een heleboel australiche dieren, maar ik zet wel wat in je handels topic ;-)
en ik hou van het dwergnijlpaardenverblijf! lekker groen, en het water is erg mooi aangelecht, ik hou nooit van die hokken die je gebruikt, maar nu past het perfect in het verblijf, dat is voor mij het toppunt van de update!

Berichtleuke update!, ik vind vooral de grot erg mooi gedaan! en het kobold haaien verblijf is echt super donker! wauw, IK ZOU HEEL GRAAG EEN KEER JOU ZOO BEZOEEN!
en dan het australië gedeelte, in mijn nieuwe zoo ga ik een safari in een australiche gedeelte maken, dus misschien dat we een handelstuk kunnen maken, ik heb ook al een heleboel australiche dieren, maar ik zet wel wat in je handels topic ;-)
en ik hou van het dwergnijlpaardenverblijf! lekker groen, en het water is erg mooi aangelecht, ik hou nooit van die hokken die je gebruikt, maar nu past het perfect in het verblijf, dat is voor mij het toppunt van de update!

Toegevoegd op 27 Okt 2010 om 17:04
thomvonder
Datum: Woensdag, 27 Okt 2010, 17:29 | Bericht # 29   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

Gave update!!
Het ziet er allemaal heel goed verzorgd uit, met veel beplanting ^_^
BerichtGave update!!
Het ziet er allemaal heel goed verzorgd uit, met veel beplanting ^_^

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 27 Okt 2010 om 17:29
Dierentuiner
Datum: Woensdag, 27 Okt 2010, 17:40 | Bericht # 30   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Dit is echt een geweldige uodate bijna alles is realistisch behalve het krokodillen verblijf in een grot <_<
En ook vind ik dat je geen haag moet doen bij je nijlpaarden verblijf maar bakstenen ofzo verder een super mooie zoo
BerichtDit is echt een geweldige uodate bijna alles is realistisch behalve het krokodillen verblijf in een grot <_<
En ook vind ik dat je geen haag moet doen bij je nijlpaarden verblijf maar bakstenen ofzo verder een super mooie zoo

Bericht getypt door - Dierentuiner
Toegevoegd op 27 Okt 2010 om 17:40
Search:

Hosted by uCoz