World Sea's tropical centre Miami
Erry2000
Datum: Maandag, 16 Mei 2011, 15:23 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
7
Technisch medewerker
Curator
Omdat ik voorlopig niet bij mijn oude ZTAO zoo's kan komen, en ik niet weet of ik er ooit nog bij kan, heb ik voorlopig maar even een nieuwe zoo gestart. In deze nieuwe zoo bouw ik een enorm nieuw tropisch gebouw, met net als in mijn oude zoo's de naam "World River's building. Ik ben op dit moment bezig met het vormgeven van het gebouw, en heb nu een flink gedeelte af. Ik schat dat het gebouw nog zo'n 2-3 keer zo groot wordt. Er zijn nog geen planten en dieren aanwezig, alleen de vormgeving is klaar, daarom zijn tips van harte welkom omdat alles nog veranderd kan worden. Let op: De groene personeelshekken zullen straks onzichtbare hekken worden. Eerste foto's van het gebouw: Vooraanzicht gebouw
Entree gebouw
Overzicht met dak
En dan de foto's met uitleg over de binnekant van het gebouw (de vormgeving)
Legenda: 1. Keizertamarin (onoverdekt) 2. Roodwangschildpad, pauwoog zoetwaterrog, pauwoog ciclide 3. Aziatische kleinklauwotter 4. Baird's tapir (gedeeltelijk onoverdekt) 5. Groefsnaveltoekan 6. Pinché aapje 7. Orinocodolfijn 8. Groene leguaan 9. Arapaima, pauwoog zoetwaterrog, green terror, zoetwatermaanvis 10. Capibara, zonneral 11. Vlekhalsotter
A. Binnenkomsthal B. Overzichtspunt (aapjes en orinocodolfijnen) C. Eetpleintje (onoverdekt) D. Onderwaterkijkpunt otters
[Grotere foto ]
Het is nog niet veel, maar toch hoop ik dat er al wat tips zijn. Zo niet, dan ga ik vrolijk door zoals ik nu bezig ben. Er komen onder andere nog een reptielengedeelte en een tropische volière.
Forget the crew... Follow the rules!
Bericht Omdat ik voorlopig niet bij mijn oude ZTAO zoo's kan komen, en ik niet weet of ik er ooit nog bij kan, heb ik voorlopig maar even een nieuwe zoo gestart. In deze nieuwe zoo bouw ik een enorm nieuw tropisch gebouw, met net als in mijn oude zoo's de naam "World River's building. Ik ben op dit moment bezig met het vormgeven van het gebouw, en heb nu een flink gedeelte af. Ik schat dat het gebouw nog zo'n 2-3 keer zo groot wordt. Er zijn nog geen planten en dieren aanwezig, alleen de vormgeving is klaar, daarom zijn tips van harte welkom omdat alles nog veranderd kan worden. Let op: De groene personeelshekken zullen straks onzichtbare hekken worden. Eerste foto's van het gebouw: Vooraanzicht gebouw
Entree gebouw
Overzicht met dak
En dan de foto's met uitleg over de binnekant van het gebouw (de vormgeving)
Legenda: 1. Keizertamarin (onoverdekt) 2. Roodwangschildpad, pauwoog zoetwaterrog, pauwoog ciclide 3. Aziatische kleinklauwotter 4. Baird's tapir (gedeeltelijk onoverdekt) 5. Groefsnaveltoekan 6. Pinché aapje 7. Orinocodolfijn 8. Groene leguaan 9. Arapaima, pauwoog zoetwaterrog, green terror, zoetwatermaanvis 10. Capibara, zonneral 11. Vlekhalsotter
A. Binnenkomsthal B. Overzichtspunt (aapjes en orinocodolfijnen) C. Eetpleintje (onoverdekt) D. Onderwaterkijkpunt otters
[Grotere foto ]
Het is nog niet veel, maar toch hoop ik dat er al wat tips zijn. Zo niet, dan ga ik vrolijk door zoals ik nu bezig ben. Er komen onder andere nog een reptielengedeelte en een tropische volière.
Bericht getypt door - Erry2000 Toegevoegd op 16 Mei 2011 om 15:23
Laraatje2008
Datum: Maandag, 16 Mei 2011, 16:05 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Gezellig dat je er weer bent!!! Mooi gebouw en zeker die twee uitstupsels van het Tropisch Regenwoud vind ik mooi!!! Ben eigenlijk wel benieuwd waar je de dieren allemaal laat,het lijkt zo klein namelijk. Dus, maar ik ben wel benieuwd naar de dieren. Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Gezellig dat je er weer bent!!! Mooi gebouw en zeker die twee uitstupsels van het Tropisch Regenwoud vind ik mooi!!! Ben eigenlijk wel benieuwd waar je de dieren allemaal laat,het lijkt zo klein namelijk. Dus, maar ik ben wel benieuwd naar de dieren. Groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 16 Mei 2011 om 16:05
raymondhoek
Datum: Maandag, 16 Mei 2011, 16:35 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Ziet er al erg goed uit errol! Maar ik mis toch nog wel iets in je gebouw... Iets van heuvels enzo. Maar voor de rest kan ik niet wachten tot alles is ingericht. Raymond
Bericht Ziet er al erg goed uit errol! Maar ik mis toch nog wel iets in je gebouw... Iets van heuvels enzo. Maar voor de rest kan ik niet wachten tot alles is ingericht. Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 16 Mei 2011 om 16:35
thomvonder
Datum: Maandag, 16 Mei 2011, 18:04 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Mooie constructie Errol! Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet met planten en dieren, wat heuvels zou het inderdaad nog beter maken
Bericht Mooie constructie Errol! Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet met planten en dieren, wat heuvels zou het inderdaad nog beter maken Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 16 Mei 2011 om 18:04
IK
Datum: Maandag, 16 Mei 2011, 18:47 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Heel mooi! Alleen mis ik iets.... Oja!Dieren en planten! Ik kan er verder niet echt veel over zeggen. Vernon
Bericht Heel mooi! Alleen mis ik iets.... Oja!Dieren en planten! Ik kan er verder niet echt veel over zeggen. Vernon
Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 16 Mei 2011 om 18:47
Erry2000
Datum: Vrijdag, 20 Mei 2011, 22:55 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
7
Technisch medewerker
Curator
The World Sea's organisation presenteerd... -Een derde versie van een succesvol project-
-Een geheel nieuwe locatie met een geheel nieuw gebouw, mooier en groter dan ooit-
- 3 ingangen, 3 verschillende manieren om het gebouw bij ieder bezoek op een nieuwe manier te zien.
- Meer dan 40 diersoorten die leven in en rondom de tropische rivieren van Zuid Amerika en Azië.
- De centrale Amazonehal, waar onder andere te genieten is van orinocodolfijnen en vlekhalsotters.
- Vele diverse manieren voor optimaal zicht op de dieren zonder ze te storen.
- Unieke mogelijkheden om contact te komen met de tropische dieren, zoals in het reptielengebouw, waar je practisch tussen de leguanen rondloopt.
- Diverse onoverdekte gedeeltes, zoals het paradijs van de dwergnijlpaarden en de geelrugduikers.
- Unieke themagebieden, zoals de Amazonehal en de tropische volière.
[Grotere foto ]
Het geheel nieuwe World River's building -Comming june/july 2011-
Forget the crew... Follow the rules!
Bericht The World Sea's organisation presenteerd... -Een derde versie van een succesvol project-
-Een geheel nieuwe locatie met een geheel nieuw gebouw, mooier en groter dan ooit-
- 3 ingangen, 3 verschillende manieren om het gebouw bij ieder bezoek op een nieuwe manier te zien.
- Meer dan 40 diersoorten die leven in en rondom de tropische rivieren van Zuid Amerika en Azië.
- De centrale Amazonehal, waar onder andere te genieten is van orinocodolfijnen en vlekhalsotters.
- Vele diverse manieren voor optimaal zicht op de dieren zonder ze te storen.
- Unieke mogelijkheden om contact te komen met de tropische dieren, zoals in het reptielengebouw, waar je practisch tussen de leguanen rondloopt.
- Diverse onoverdekte gedeeltes, zoals het paradijs van de dwergnijlpaarden en de geelrugduikers.
- Unieke themagebieden, zoals de Amazonehal en de tropische volière.
[Grotere foto ]
Het geheel nieuwe World River's building -Comming june/july 2011-
Bericht getypt door - Erry2000 Toegevoegd op 20 Mei 2011 om 22:55
Spirii
Datum: Zaterdag, 21 Mei 2011, 14:58 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Dat ziet er geweldig uit. Vooruitblikkend
Sorry voor mijn slecht Nederlands
Bericht Dat ziet er geweldig uit. Vooruitblikkend Bericht getypt door - Spirii Toegevoegd op 21 Mei 2011 om 14:58
Terdo
Datum: Zaterdag, 21 Mei 2011, 23:03 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
7
Curator
Quote (Spirii )
Waardoor vind je dat het er geweldig uitziet? Onderbouw je mening. Lees anders even de Regels even door
Always look on the bright side of life!
Bericht Quote (Spirii )
Waardoor vind je dat het er geweldig uitziet? Onderbouw je mening. Lees anders even de Regels even door
Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 21 Mei 2011 om 23:03
thomvonder
Datum: Zondag, 22 Mei 2011, 11:59 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Weer een aantal hele mooie gebouwen, de vorm ziet er gaaf uit. Jammer dat er nog geen beplanting en dieren zijn.
Bericht Weer een aantal hele mooie gebouwen, de vorm ziet er gaaf uit. Jammer dat er nog geen beplanting en dieren zijn. Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 22 Mei 2011 om 11:59
NielsG
Datum: Zaterdag, 28 Mei 2011, 18:55 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik vind het er echt gaaf uitzien de vorm van het verblijf is leuk. Ik vind die loopbrug bij de ingang van het gebouw echt geweldig, zo cool. Als het beplant is en er dieren in zitten kan ik er meer over zeggen . Ga zo door. Groetjes Niels
Bericht Ik vind het er echt gaaf uitzien de vorm van het verblijf is leuk. Ik vind die loopbrug bij de ingang van het gebouw echt geweldig, zo cool. Als het beplant is en er dieren in zitten kan ik er meer over zeggen . Ga zo door. Groetjes Niels Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 28 Mei 2011 om 18:55