Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Vragen, problemen, en opmerkingen
jeffrey
Datum: Maandag, 21 Jul 2014, 15:04 | Bericht # 411   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Curator

@ carnotaurus, Ik denk dat het grafisch vermogen van de laptop niet sterk genoeg is (zoals bij de meeste laptops), er valt over het algemeen vrij weinig aan te doen :(

Always look on the bright side of life!
Bericht@ carnotaurus, Ik denk dat het grafisch vermogen van de laptop niet sterk genoeg is (zoals bij de meeste laptops), er valt over het algemeen vrij weinig aan te doen :(

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 21 Jul 2014 om 15:04
Wietse110
Datum: Donderdag, 11 Dec 2014, 16:46 | Bericht # 412   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

ik heb problemen met het downloaden van Zoo Tycoon 2 Directeurscollectie, UD en MM. ze zijn van mijn laptop gegooid, en ik krijg ze er niet meer op. kan het zijn dat dit het te maken heeft met het Windows progamma dat ik erop heb staan??  en ik wacht nu al een tijdje op Zoo Tycoon 3, weet iemand of dit eraan komt??

wild life is the best life

Bericht veranderd door: Wietse110 - Donderdag, 11 Dec 2014, 17:06
Berichtik heb problemen met het downloaden van Zoo Tycoon 2 Directeurscollectie, UD en MM. ze zijn van mijn laptop gegooid, en ik krijg ze er niet meer op. kan het zijn dat dit het te maken heeft met het Windows progamma dat ik erop heb staan??  en ik wacht nu al een tijdje op Zoo Tycoon 3, weet iemand of dit eraan komt??

Bericht getypt door - Wietse110
Toegevoegd op 11 Dec 2014 om 16:46
mathijsaa
Datum: Vrijdag, 12 Dec 2014, 15:43 | Bericht # 413   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Kassa Medewerker

welke windows versie heb je op je laptop en wat bedoel met het windows progamma?

Berichtwelke windows versie heb je op je laptop en wat bedoel met het windows progamma?

Bericht getypt door - mathijsaa
Toegevoegd op 12 Dec 2014 om 15:43
Wietse110
Datum: Vrijdag, 12 Dec 2014, 19:47 | Bericht # 414   
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

ik bedoelde de Windows die ik op mijn laptop heb staan, volgens mij is dat Windows 11, maar dat weet ik niet zeker. ik heb Zoo Tycoon 2 nu wel weer op de gewone pc staan, hier werkt hij wel weer op.

wild life is the best life
Berichtik bedoelde de Windows die ik op mijn laptop heb staan, volgens mij is dat Windows 11, maar dat weet ik niet zeker. ik heb Zoo Tycoon 2 nu wel weer op de gewone pc staan, hier werkt hij wel weer op.

Bericht getypt door - Wietse110
Toegevoegd op 12 Dec 2014 om 19:47
Tjitske
Datum: Dinsdag, 28 Apr 2015, 17:04 | Bericht # 415   
Tjitske 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

Ik wilde vragen of iemand weet hoe het komt dat ik mijn scroll wieltje niet meer kan gebruiken om in en uit te zoomen. Verder werkt alles naar behoren alleen het zoomen niet en in bezoekers modus kan ik geen deuren openen met de spatiebalk. Hij geeft wel aan Druk spatiebalk om deur te openen maar er gebeurt niks. 
Hopenlijk komt dit niet door een download want dan ben ik weer uren zoet om uit te vogelen door welke :(

~ When nothing goes right...go left ~
BerichtIk wilde vragen of iemand weet hoe het komt dat ik mijn scroll wieltje niet meer kan gebruiken om in en uit te zoomen. Verder werkt alles naar behoren alleen het zoomen niet en in bezoekers modus kan ik geen deuren openen met de spatiebalk. Hij geeft wel aan Druk spatiebalk om deur te openen maar er gebeurt niks. 
Hopenlijk komt dit niet door een download want dan ben ik weer uren zoet om uit te vogelen door welke :(

Bericht getypt door - Tjitske
Toegevoegd op 28 Apr 2015 om 17:04
mathijsaa
Datum: Woensdag, 29 Apr 2015, 08:41 | Bericht # 416   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Kassa Medewerker

@ Tjitske, probeer eens een andere muis en toetsenbord als dat niet werkt ligt het denk ik aan een download

Bericht@ Tjitske, probeer eens een andere muis en toetsenbord als dat niet werkt ligt het denk ik aan een download

Bericht getypt door - mathijsaa
Toegevoegd op 29 Apr 2015 om 08:41
Search:

Hosted by uCoz