Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Vragen, problemen, en opmerkingen
Kit_Fisto
Datum: Zaterdag, 03 Nov 2012, 17:19 | Bericht # 261   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

ik kom weer met een vraag die ik al een keer eerder heb verteld maar hacks werken niet bij mij!! dat is heel vervelend. weet iemand hoe dit zit???

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Berichtik kom weer met een vraag die ik al een keer eerder heb verteld maar hacks werken niet bij mij!! dat is heel vervelend. weet iemand hoe dit zit???

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 03 Nov 2012 om 17:19
jeffrey
Datum: Zaterdag, 03 Nov 2012, 17:19 | Bericht # 262   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Curator

@ boerroel545, Oke, zal er gelijk naar kijken, Bedantk :D

Always look on the bright side of life!
Bericht@ boerroel545, Oke, zal er gelijk naar kijken, Bedantk :D

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 03 Nov 2012 om 17:19
KoenZoo
Datum: Zaterdag, 03 Nov 2012, 22:24 | Bericht # 263   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Kassa Medewerker

Ik heb twee vraagjes:

1. Weet iemand hoe lang het duurt voordat tijgers volwassen worden? Heb denk ik nu al bijna een half jaar 6 jonge tijgers (2 nestjes) en ze worden maar niet volwassen...

2. Ik heb de Impala gedownload, maar hij werkt niet. Heb hem zowel van ZT.nl gedownload (daar is het 1 bestand en die heb ik in de juiste map gezet) en van ABC en die heb ik in de downloadsmap geplaatst, net als de andere downloads van ABC. Iemand die dit bekend voorkomt?

Alvast bedankt voor het antwoorden!
BerichtIk heb twee vraagjes:

1. Weet iemand hoe lang het duurt voordat tijgers volwassen worden? Heb denk ik nu al bijna een half jaar 6 jonge tijgers (2 nestjes) en ze worden maar niet volwassen...

2. Ik heb de Impala gedownload, maar hij werkt niet. Heb hem zowel van ZT.nl gedownload (daar is het 1 bestand en die heb ik in de juiste map gezet) en van ABC en die heb ik in de downloadsmap geplaatst, net als de andere downloads van ABC. Iemand die dit bekend voorkomt?

Alvast bedankt voor het antwoorden!

Bericht getypt door - KoenZoo
Toegevoegd op 03 Nov 2012 om 22:24
jeffrey
Datum: Maandag, 05 Nov 2012, 18:20 | Bericht # 264   
ZTSF Gegevens

Curator

Kan iemand mij vertellen wat er allemaal in European Expeditions V2(!!!!!) hoort te zitten?
Ik heb namelijk het gevoel dat ik niet alles krijg wat in de download zit.

BerichtKan iemand mij vertellen wat er allemaal in European Expeditions V2(!!!!!) hoort te zitten?
Ik heb namelijk het gevoel dat ik niet alles krijg wat in de download zit.

Toegevoegd op 05 Nov 2012 om 18:20
kroko72
Datum: Woensdag, 07 Nov 2012, 15:17 | Bericht # 265   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

als ik het goed begrijp zijn er veel remakes van de dieren gemaakt omdat ze niet zo mooi waren. misschien heb je wat aan deze site het is het topic van zootycoonabc

http://www.zootycoonabc.de/include.php?path=forumsthread&threadid=2032

Added (07 Nov 2012, 14:17)
---------------------------------------------
ik heb even door de 23 pagina door gebladerd en daar vind je steeds fotos van verschillende dingen die erin zitten

klik op de banner om bij mijn trade-center komen
Berichtals ik het goed begrijp zijn er veel remakes van de dieren gemaakt omdat ze niet zo mooi waren. misschien heb je wat aan deze site het is het topic van zootycoonabc

http://www.zootycoonabc.de/include.php?path=forumsthread&threadid=2032

Added (07 Nov 2012, 14:17)
---------------------------------------------
ik heb even door de 23 pagina door gebladerd en daar vind je steeds fotos van verschillende dingen die erin zitten

Bericht getypt door - kroko72
Toegevoegd op 07 Nov 2012 om 15:17
OrcaFreak
Datum: Woensdag, 07 Nov 2012, 15:17 | Bericht # 266   
OrcaFreak 
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 9

Kassa Medewerker

@ Jeffrey: In European Expeditions v2 zit:

Omheiningen: laag hek, hoog hek.
Paden: Pad, verhoogd pad, lage railing, hoge railing.
Gebouwen: familietoilet, klein toilet, eet-/ drankkraam, snoepkraampje.
Omgeving: donatiebox, bank, lantaarnpaal, standbeeld, fontijn, vuilnisbak, tafel, overkapping, boog, muziekrots.
Dieren: edelhert, rode vos, hop, lammergier, parelhagedis, olm, syrische bruine beer, bot, genetkat, heremietibis, berglemming, moeflon, europese otter, witte pelikaan, snoek, stekelvarken, raaf, stekelrog, gewone zeehond, europese meerval, belugasteur, wild zwijn, europese wilde kat.
Dierenvoedsel: kuikens (3x), grotinsecten (3x), zoetwaterinsecten (4x).
Verrijkingsobjecten: kikker, blankvoorn, kwabaal, baars, rotsformatie (8x).
Schuilplaatsen: heremietibisgrot, holle boom.
Bomen: appelboom, zomereik, europese lariks, bergden, zilverspar, beuk, vlier, olijfboom, wilde lijsterbes, babylon wilg.
Planten: anemoon, brem, europese pantoffel orchidee, juniperus, koningsvaren, lavendel, zeegras, bosbes, bulrushs, vingerhoedskruid, gewoon eekhoorntjesbrood, gewone dotterbloem, mariadistel, oregano, roodtopgras, daslook, zee-egel, grote brandnetel, stratiotes, grote waterweegbree.

Ik denk dat dit alles is.

Groetjes

Bericht@ Jeffrey: In European Expeditions v2 zit:

Omheiningen: laag hek, hoog hek.
Paden: Pad, verhoogd pad, lage railing, hoge railing.
Gebouwen: familietoilet, klein toilet, eet-/ drankkraam, snoepkraampje.
Omgeving: donatiebox, bank, lantaarnpaal, standbeeld, fontijn, vuilnisbak, tafel, overkapping, boog, muziekrots.
Dieren: edelhert, rode vos, hop, lammergier, parelhagedis, olm, syrische bruine beer, bot, genetkat, heremietibis, berglemming, moeflon, europese otter, witte pelikaan, snoek, stekelvarken, raaf, stekelrog, gewone zeehond, europese meerval, belugasteur, wild zwijn, europese wilde kat.
Dierenvoedsel: kuikens (3x), grotinsecten (3x), zoetwaterinsecten (4x).
Verrijkingsobjecten: kikker, blankvoorn, kwabaal, baars, rotsformatie (8x).
Schuilplaatsen: heremietibisgrot, holle boom.
Bomen: appelboom, zomereik, europese lariks, bergden, zilverspar, beuk, vlier, olijfboom, wilde lijsterbes, babylon wilg.
Planten: anemoon, brem, europese pantoffel orchidee, juniperus, koningsvaren, lavendel, zeegras, bosbes, bulrushs, vingerhoedskruid, gewoon eekhoorntjesbrood, gewone dotterbloem, mariadistel, oregano, roodtopgras, daslook, zee-egel, grote brandnetel, stratiotes, grote waterweegbree.

Ik denk dat dit alles is.

Groetjes

Bericht getypt door - OrcaFreak
Toegevoegd op 07 Nov 2012 om 15:17
jeffrey
Datum: Woensdag, 07 Nov 2012, 15:34 | Bericht # 267   
ZTSF Gegevens

Curator

@ OrcaFreak, Oké bedankt, maar ik zag bij sommige ook zo'n Edelherten standbeeld, en toen ik er naar vroeg kreeg ik de tip dat hij in dit pack zat, maar zelf krijg ik hem niet in het spel :(

Bericht@ OrcaFreak, Oké bedankt, maar ik zag bij sommige ook zo'n Edelherten standbeeld, en toen ik er naar vroeg kreeg ik de tip dat hij in dit pack zat, maar zelf krijg ik hem niet in het spel :(

Toegevoegd op 07 Nov 2012 om 15:34
OrcaFreak
Datum: Woensdag, 07 Nov 2012, 15:36 | Bericht # 268   
OrcaFreak 
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 9

Kassa Medewerker

@ Jeffrey: dat is inderdaad het standbeeld in dit pack. Je moet wel de eerste versie van het pack verwijderen alvorens deze te installeren.

Groetjes

Bericht@ Jeffrey: dat is inderdaad het standbeeld in dit pack. Je moet wel de eerste versie van het pack verwijderen alvorens deze te installeren.

Groetjes

Bericht getypt door - OrcaFreak
Toegevoegd op 07 Nov 2012 om 15:36
evi111
Datum: Woensdag, 07 Nov 2012, 15:40 | Bericht # 269   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 4

Kassa Medewerker

ik heb ook een vraagje op tesera had je een hack waarmee je 2 witte tijgers baby,s kon krijgen en 2 gewoone begaalste tijgers deze download doet het niet bij mij hebben jullie dat probleem ook en hoe kan ik de roden berichten weg krijgen

Berichtik heb ook een vraagje op tesera had je een hack waarmee je 2 witte tijgers baby,s kon krijgen en 2 gewoone begaalste tijgers deze download doet het niet bij mij hebben jullie dat probleem ook en hoe kan ik de roden berichten weg krijgen

Bericht getypt door - evi111
Toegevoegd op 07 Nov 2012 om 15:40
jeffrey
Datum: Woensdag, 07 Nov 2012, 15:41 | Bericht # 270   
ZTSF Gegevens

Curator

@ OrcaFreak, Aha!
Bedankt voor je hulp!

Bericht@ OrcaFreak, Aha!