ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 80 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Bi jde dierne van het reptilia pack staat er bij dat ze nederlandstalig oo kzijn maar als ik ze ingame heb zijn sommige zonder naam enzo. Ik heb eht al opnieuw gedownload maar het blijft zo. .
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ik wou laatst zoo tycoon 2 opstarten maar dan staat er "you must accept the EULA in order to play Zoo Tycoon 2". Ik heb geen idee wat ik nu moet doen. Ik heb alleens gehoord dat ik hem gewoon moet accepteren. Maar heb geen idee hoe. Kent iemand dit probleem. Wie weet hoe ik dit kan oplossen?
ik heb een probleem ik heb een verblijf gemaakt met snowleo's ironbar fence en dak maar als ik dat dak plaats dan scheid zt2 er mee uit weet iemand hoe ik dit moet oplossen een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ krieke668, nee dit gaat over snowleo's ironbar fence als ik het traili dak gebruikt scheid mijn spel er mee uit een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Hoi ik heb een vraag.............!
Bij mijn capibara`s wordt steeds gezegd: .......... heeft een hekel aan een stinkend verblijf! Heel normaal zal je denken maar nu komt het:
-Nergens poep -Op elke plasje water staat een waterfilter -Er staan geen prullenbakken naast -Er staan nergens hokken naast waaruit de stank kan komen -En er kunnen geen mensen bijkomen ( wel verzorgers)
Ik denk dat het door overbevolking komt.... want er zitten 4 volwassenen en 5 kinderen in een hok voor 2 volwassenen met 2-3 kids
Kun je me helpen? PM me dan AUB WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ik heb nu al heel vaak geprobeerd om de zoo ingang verwijder hack erop te zetten. De enige die het goed deed was de combipatch, maar daar zitten andere dingen bij die ik helemaal niet wil (alle kramen vervangen door één/de zoomuren vervangen door heggen, waardoor je een uitdaging niet meer kan halen). Dus doe ik het maar zonder. Maar ik kan alsnog achter de originele zoo ingang r zelf één maken, dus het is eigelijk helemaal niet erg. Tenzij iemand een andere ingang verwijder hack weet natuulijk groetjes, Mark