Datum: Donderdag, 09 Aug 2012, 10:44 | Bericht # 222
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 12 Prijzenkast:
0
Stagiaire
bij mij doet de download dat je de ingang verwijdert het niet en water reskin ook niet
Added (09 Aug 2012, 10:44) --------------------------------------------- kan iemand mij helpen ik wil zon onderschrift maken maar ik weet niet op welk programma ik dat moet doen
Bericht veranderd door: thijsboy123 - Woensdag, 08 Aug 2012, 11:45
bij mij doet de download dat je de ingang verwijdert het niet en water reskin ook niet
Je moet het niet steeds opnieuw vragen je moet geduld hebben tot iemand antwoord geeft: -Je moet daarvoor ook de patces hebben van snowleo download gewoon alles van z'n site dan weet je zeker dat ie het doet! -Je moet de water reskin werkend maken door de water detail heel hoog te zetten P.s je moet je bericht voor gewoon bewerken als je iets nieuws wilt posten als er nog niemand naar jouw heeft gepost! Bewerken heeft geen zin meer als je net al wat hebt gepost het is echt irritant dat je steeds achterelkaar post pas je bericht gewoon aan Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Donderdag, 09 Aug 2012, 11:09
Datum: Zaterdag, 25 Aug 2012, 15:34 | Bericht # 224
Muisjep
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 22 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Hmm. Mijn Europese en Congolese Otters doen vervelend. Ze eten 1 keer, en daarna niet meer. Blijven ze alleen maar rondje zwemmen. Vervolgens worden ze ziek en gaan ze dood.. Weet iemand waar dit aan ligt?
@ Muisjep, Wss. aan de codering,xD Ik weet niet of je er iets vanaf weet, anders kan ik kijken alleen weet ik niet of me het lukt de bug er uit te halen Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
Ik heb een heel groot probleem! Bij mijn spel gaan de deuren (in de hekken) niet meer goed dicht en blijven ze op een kier staan! Heeft een van jullie hetzelfde probleem, of heeft iemand een oplossing??
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ ZooM, Ik heb dit probleem ook. Op zich is dit niet zo erg eigenlijk. Als je ze weg wil, kun je ze misschien eens opnieuw plaatsen? Soms helpt dit wel