@ thijsboy123, Je kan het met alle progama's maken bijv. photoshop, paint, powerpoint! En online potoshops: pixlr, sumopaint, en ga zo maar door Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Donderdag, 02 Aug 2012, 17:37 | Bericht # 203
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
@thijsboy123
dat kun je ook aardig vragen hoor!!! wollykonijn wilt je helpen en dan moet je niet zo reageren want dan zijn er meestal weinig mensen die dan nog willen helpen maar hier de link van sumopaint:
@ thijsboy123, Wil je miss. wat aardiger zijn! P.s: je kan het ook gewoon intypen bijv. pixlr als je dat intypt kom je er vanzelf,xD Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Vrijdag, 03 Aug 2012, 09:15 | Bericht # 205
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ik heb een probleem! Als ik zoo tycoon 2 wil opstarten lukt dat niet en dan komt er te staan dat ik eerst de EULA moet accepteren voordat ik zoo tycoon 2 kan spelen. Weet iemand misschien wat ik dan moet doen om het op te lossen? P.s: ik heb al gekeken bij de mapjes van zoo tycoon 2 en daar staat dat mapje EULA wel in.
@ Mark_23, Dan moet je hem wss. accepteren! Anders is opnieuw installeren Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam