ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 1 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
@ krieke668, ik heb de dubbele bestanden eruit gehaald. Mijn laptop gaf geen berichten. Wel werden de zip-files (die ik in een andere map houdt op mijn pc en dus ook overzette) .rar bestanden. Die kan ik openen, maar ik koos voor 'hier openen'. Deze kopieerde ik dus in de microsoft games/zt2 map en toen ik het spel startte ging het mis. moet ik een andere manier gebruiken om de .rar bestanden te openen? Zo ja, welke?
(sorry, ik ben echt geen technicus haha!)
bedankt Voornemen 2012: meer Zoo Tycoon 2 en naar Yellowstone National Park gaan!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Van veranderingen van zip en rar ken ik zelf niet veel, maar heb je winrar gedownload? (de icoontjes zijn boekjes dan) dan is dit 100% normaal. Verder moet je die bestanden niet openen, gewoon in de map zetten...
Quote (HeavenlyZoos)
toen ik het spel startte ging het mis.
bedoel je dan dat je spel gewoon crashte, of dat het niet opstartte, of dat de downloads niet verschenen of...?
je kan anders ook nog eens het bestand uit de zip/winrar map halen, dit doet soms wonderen...
0
Vrijwilliger
@ krieke668,
Quote (krieke668)
Van veranderingen van zip en rar ken ik zelf niet veel, maar heb je winrar gedownload? (de icoontjes zijn boekjes dan) dan is dit 100% normaal. Verder moet je die bestanden niet openen, gewoon in de map zetten...
Toen ze nog in de boekjes zaten, kon het spel ze niet bereiken, maar ik weet niet of ik ze anders als 'boekjes' in de map program files/microsoft games/zt2 had moeten zetten (want op mijn computer heb ik de zip files ergens anders dan de 'icoontjes'). Ja ik heb winrar maar een .rar bestand is toch net zoiets als een zip file? Zip files moet je ook openen en dan het icoontje kopieeren naar program files/microsoft games/zt2 toch? (zo ging het op mn pc)
Quote (krieke668)