ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 1 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
@ krieke668, ik heb de dubbele bestanden eruit gehaald. Mijn laptop gaf geen berichten. Wel werden de zip-files (die ik in een andere map houdt op mijn pc en dus ook overzette) .rar bestanden. Die kan ik openen, maar ik koos voor 'hier openen'. Deze kopieerde ik dus in de microsoft games/zt2 map en toen ik het spel startte ging het mis. moet ik een andere manier gebruiken om de .rar bestanden te openen? Zo ja, welke?
(sorry, ik ben echt geen technicus haha!)
bedankt Voornemen 2012: meer Zoo Tycoon 2 en naar Yellowstone National Park gaan!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Van veranderingen van zip en rar ken ik zelf niet veel, maar heb je winrar gedownload? (de icoontjes zijn boekjes dan) dan is dit 100% normaal. Verder moet je die bestanden niet openen, gewoon in de map zetten...
Quote (HeavenlyZoos)
toen ik het spel startte ging het mis.
bedoel je dan dat je spel gewoon crashte, of dat het niet opstartte, of dat de downloads niet verschenen of...?
je kan anders ook nog eens het bestand uit de zip/winrar map halen, dit doet soms wonderen...
0
Vrijwilliger
@ krieke668,
Quote (krieke668)
Van veranderingen van zip en rar ken ik zelf niet veel, maar heb je winrar gedownload? (de icoontjes zijn boekjes dan) dan is dit 100% normaal. Verder moet je die bestanden niet openen, gewoon in de map zetten...
Toen ze nog in de boekjes zaten, kon het spel ze niet bereiken, maar ik weet niet of ik ze anders als 'boekjes' in de map program files/microsoft games/zt2 had moeten zetten (want op mijn computer heb ik de zip files ergens anders dan de 'icoontjes'). Ja ik heb winrar maar een .rar bestand is toch net zoiets als een zip file? Zip files moet je ook openen en dan het icoontje kopieeren naar program files/microsoft games/zt2 toch? (zo ging het op mn pc)
Quote (krieke668)
bedoel je dan dat je spel gewoon crashte, of dat het niet opstartte, of dat de downloads niet verschenen of...?
Het spel startte wel, maar dan vroeg hij of ik het spel wilde leren spelen (van alle versies?!) en de icoontjes van de versies (die bij het menuscherm staan) waren een witte balk. Verder zei het spel dat er ik niet kon opslaan omdat er geen profielen waren (iets in die richting), terwijl hij de profielen altijd wel kon bereiken. De downloads kon ik niet gebruiken in het spel...
Quote (krieke668)
je kan anders ook nog eens het bestand uit de zip/winrar map halen, dit doet soms wonderen...
Heb ik gedaan (hier uitpakken) en dan de icoontjes die tevoorschijn komen kopieeren naar program files/microsoft games/zt2. eigenlijk precies zoals ik de downloads op mijn PC deed, behalve dat het .rar bestanden zijn en dat ze in de mappen (waar normaal zip files staan) geopend zijn...
Hè bah, ik hoop dat ik er wel uit ga komen, want als het spel crasht moet ik hem weer de-installeren en installeren. Ook wil ik graag hier actief worden
Nou moet je niet schrikken, maar het gaat om ongeveer 450 downloads... (hahaha... schaamschaam)
Ps. Ik kan het helaas niet vanavond uitproberen, omdat ik zt2 van een vriendin heb geinstalleerd en van haar marine mania leen. ik hoop dat het voordat ik op vakantie ga gefikst is. Pps. Is het misschien een idee om de downloads te plaatsen in de map waar mijn profielen zijn? die kan ik namelijk wel gewoon openen in het spel... ( C:/eigenaar/appdata/roaming/microsoft games/zt2 ) Voornemen 2012: meer Zoo Tycoon 2 en naar Yellowstone National Park gaan!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Quote (HeavenlyZoos)
Het spel startte wel, maar dan vroeg hij of ik het spel wilde leren spelen (van alle versies?!) en de icoontjes van de versies (die bij het menuscherm staan) waren een witte balk. Verder zei het spel dat er ik niet kon opslaan omdat er geen profielen waren (iets in die richting), terwijl hij de profielen altijd wel kon bereiken. De downloads kon ik niet gebruiken in het spel...
Dat van leren spelen, is normaal als je een spel net geinstalleerd hebt, die andere dingen, daar mankeert wel wat mee... Al geprobeerd om een nieuw profiel aan te maken? bij het kopiëren van die bestanden naar je laptop, heb je toch alleen maar downloads gekopieerd, een geen andere software van het spel, zoiets kan misschien wel voor fouten zorgen
Verder moet je de bestanden NIET uitpakken, dit moet je voor zover ik weet nooit doen bij 7, alleen bij zelf-installers, maar die wijzen zich zelf uit. Je moet het bestand in de map gewoon knippen en plakken... Ik zou eventjes winrar verwijderen, want zo begint het ingewikkeld te worden...
IK schrik niet van 450 downloads, zit zelf ook rond dat aantal... Dan zou ik eerder de bestanden kopiëren naar: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2\downloads (ik geloof dat dat ook werkt...)
0
Vrijwilliger
@ krieke668,
Heel erg bedankt voor je hulp! Ik zal het zo snel mogelijk proberen en het resultaat laten horen
Added (04 Jul 2012, 12:04) --------------------------------------------- Het lukt helaas niet Moet ik de .rar bestanden in C:/gebruikers/eigenaar/appdata/roaming/microsoft games/zoo tycoon 2 zetten? Kan dat in een map? Ik heb de .rar bestanden namelijk in een map (genaamd DOWNLOADS) staan.
Dit is trouwens wel raar, want op mijn computer (windows XP) staan ze uitgepakt in de map C:/program files/microsoft games/zoo tycoon 2
Added (04 Jul 2012, 12:48) --------------------------------------------- @ krieke668, heel erg bedankt voor je hulp! Het spel doet het en de downloads werken ook. Ik heb precies hetzelfde gedaan als op mijn PC staat en nu is hij niet gecrasht!
Voornemen 2012: meer Zoo Tycoon 2 en naar Yellowstone National Park gaan!
ik heb een vraag ik heb EE_MM v2 gedownload en heb de zeehonden maar er was wel een paring maar geen dracht hoe kan dit een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER