ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Hoi... ik heb op zt2 filmpjes gezien dat bij sommig mensen de planten niet in van die hokjes moeten gezet worden... net zoals bij dieren dat het niet perse in zoon hokje moet.. hoe krijg ik dat ook want zo word het mooierXD
vrgr Rymafra WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Osuper bedankt
Added (03 Jul 2012, 09:07) --------------------------------------------- maarehhh ik hep hem gedownload ging allemaal goed maar hoe krijg ik hem in het spel~???
Added (03 Jul 2012, 09:09) --------------------------------------------- en hoe maak je zoon goeie ingang i.p.v. die al bij het spel zit~~~???
Vrgr RYmafra
WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 1 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik heb een vraag over het inloggen van northern skies. er staat steeds dat mijn ouders iets moeten tekenen omdat ik nog 12 ben. is dat verplicht en waar tekenen mijn ouders dan precies voor? want mijn vader wil het niet tekenen omdat hij niet waarvoor hij tekent.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
@ Rubberkip, Je zou het moeten uit printen en naar ze op sturen met een ondertekening, maar je kan ook gewoon je leeftijd veranderen op NS, dus dat je neer zet dat je 14 bent of zo. dan hoef je ook niks te ondertekenen. Always look on the bright side of life!
0
Vrijwilliger
Hey, daar ben ik weer! Ik heb een klein (groot) probleem. Ik zet nu ZT2 over op mijn laptop (speelde eerst op mijn computer) en heb nu Windows 7. Het kopieeren van de profielen ging goed, die pakte het spel wel, maar de downloads die ik van het internet heb niet Ik zette de downloads altijd in C:/program files/microsoft games/ zoo tycoon 2 maar nu crashte hij en hij pakt geen van de downloads (die als de blauwe pictogrammen van marine mania zijn weergeven). moet ik ze ergens anders in zetten, zoals bijvoorbeeld dezelfde map als ik de profielen in heb geplaatst?
Bedankt! Voornemen 2012: meer Zoo Tycoon 2 en naar Yellowstone National Park gaan!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Downloads zijn voor zover ik weet niet met icoontje van MM weergegeven, maar met een blad... Wat wel raar is dat de downloads op de ene pc werken en op de andere niet, je hebt ook de uitbreidingen als je eventueel had er op geïnstalleerd? Ik zou eens proberen om er "nieuwe" downloads op te zetten, dus degene die niet van je andere pc komen...
0
Vrijwilliger
Quote (krieke668)
Downloads zijn voor zover ik weet niet met icoontje van MM weergegeven, maar met een blad... Wat wel raar is dat de downloads op de ene pc werken en op de andere niet, je hebt ook de uitbreidingen als je eventueel had er op geïnstalleerd? Ik zou eens proberen om er "nieuwe" downloads op te zetten, dus degene die niet van je andere pc komen...
Zo ziet het er op mijn computer uit en het werkt daarop prima, maar niet op mijn laptop.
Ik wil dat laatste best proberen, maar ik kan het helaas heel misschien pas vanavond of anders morgen doen...
Added (03 Jul 2012, 15:57) --------------------------------------------- @ krieke668, tja, het duurde even voordat ik er weer achterkwam hoe je iemand moest @-en haha! Sorry ook is het plaatje mislukt, sorry (alweer!). Hopelijk vind je het niet erg de moeite te nemen om de link te kopieren
Voornemen 2012: meer Zoo Tycoon 2 en naar Yellowstone National Park gaan!