Vragen, problemen, en opmerkingen
catfreako
Datum: Donderdag, 12 Jul 2012, 11:28 | Bericht # 191
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
Quote (legoman12324 )
ik heb een vraag ik heb EE_MM v2 gedownload en heb de zeehonden maar er was wel een paring maar geen dracht hoe kan dit
Soms komt dat voor, dat heb ik ook. Het is in het echt ook net geluk hebben, dus ik denk ingame ook. Er zullen heus wel jongen geboren worden, hoor.
Bericht Quote (legoman12324 )
ik heb een vraag ik heb EE_MM v2 gedownload en heb de zeehonden maar er was wel een paring maar geen dracht hoe kan dit
Soms komt dat voor, dat heb ik ook. Het is in het echt ook net geluk hebben, dus ik denk ingame ook. Er zullen heus wel jongen geboren worden, hoor. Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 12 Jul 2012 om 11:28
Marcelboy
Datum: Donderdag, 12 Jul 2012, 16:19 | Bericht # 192
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
@ catfreako , ik heb daar soms ook last van vaak komt dat bij mijn omdat k de paring kan zien zelf vind ik dit heel raar maar het is nou een maal zo zodra ik het door heb dat er woord gepaard ga ik met de camera snel ergens anders naar toe. gr.marcelboy.
Je mag me ook gewoon Marcel noemen.
Bericht @ catfreako , ik heb daar soms ook last van vaak komt dat bij mijn omdat k de paring kan zien zelf vind ik dit heel raar maar het is nou een maal zo zodra ik het door heb dat er woord gepaard ga ik met de camera snel ergens anders naar toe. gr.marcelboy.Bericht getypt door - Marcelboy Toegevoegd op 12 Jul 2012 om 16:19
rymafra
Datum: Zaterdag, 14 Jul 2012, 09:49 | Bericht # 193
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Hoi in de showroom zie ik soms foto`s van bovenaf of de plattegrond hoed doe je dat vr gr Rymafra Added (14 Jul 2012, 09:49) --------------------------------------------- ik hoor graag iets
WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs! Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
boerroel545
Datum: Zaterdag, 14 Jul 2012, 09:57 | Bericht # 194
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9
Curator
rymafra dan sta je op bouwmode [zo noem ik dat] en dan doe je c indrukken en dan heel snel je spatiebalk ik hoop dat ik je geholpen heb gr.boerroel545
Bericht rymafra dan sta je op bouwmode [zo noem ik dat] en dan doe je c indrukken en dan heel snel je spatiebalk ik hoop dat ik je geholpen heb gr.boerroel545Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 14 Jul 2012 om 09:57
rymafra
Datum: Zaterdag, 14 Jul 2012, 11:05 | Bericht # 195
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
thx verder hep ik nog een vraag: bij mijn [b]Orginele bedreigde dieren uitbreiding staat bij hekken voor grijze wolf alleen personeelsingang!!? vrgr rymafra
WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs! Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Bericht thx verder hep ik nog een vraag: bij mijn [b]Orginele bedreigde dieren uitbreiding staat bij hekken voor grijze wolf alleen personeelsingang!!? vrgr rymafra Bericht getypt door - rymafra Toegevoegd op 14 Jul 2012 om 11:05
jarne1
Datum: Maandag, 16 Jul 2012, 21:21 | Bericht # 196
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
hallo ik heb laatst zt2 geinstalleerd alleen ik kan de map niet vinden om te donwloaden kan iemand mij helpen gr. jarne1
Bericht hallo ik heb laatst zt2 geinstalleerd alleen ik kan de map niet vinden om te donwloaden kan iemand mij helpen gr. jarne1 Bericht getypt door - jarne1 Toegevoegd op 16 Jul 2012 om 21:21
wollykonijn
Datum: Dinsdag, 17 Jul 2012, 11:54 | Bericht # 197
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ jarne1 , Dit moet je doen: progam files> microsoft games> zoo tycoon 2> en dan je downloads er in zetten ik hoop dat het lukt
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht @ jarne1 , Dit moet je doen: progam files> microsoft games> zoo tycoon 2> en dan je downloads er in zetten ik hoop dat het lukt Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 17 Jul 2012 om 11:54
Bericht Hallo ik hep al heeeel vaak geprobeerd fotos op het forum te krijgen maar het lukt niet!!! ik zoek iemand die mij wil helpen en die er wat tijd in wil steken Please help me!!! rymafra Bericht getypt door - rymafra Toegevoegd op 31 Jul 2012 om 16:52
legoman12324
Datum: Dinsdag, 31 Jul 2012, 16:55 | Bericht # 199
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
weet iemand hoe je een realische cheeta verblijf
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht weet iemand hoe je een realische cheeta verblijf Bericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 31 Jul 2012 om 16:55
thijsboy123
Datum: Donderdag, 02 Aug 2012, 10:29 | Bericht # 200
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
weet iemand hoe jullie die profielfoto's maken zet alsjeblieft hier een link
Bericht weet iemand hoe jullie die profielfoto's maken zet alsjeblieft hier een link Bericht getypt door - thijsboy123 Toegevoegd op 02 Aug 2012 om 10:29