Datum: Zaterdag, 16 Feb 2013, 15:22 | Bericht # 321
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Ik heb het zelfde probleem wel eens, bij mij ligt het aan het spel zelf. De enige tip die ik je ervoor geven kan is je dierentuin tussen door steeds opslaan.
Ik heb trouwens zelf ook nog een probleempje, telkens als ik een bericht typ en ik klik op post krijg ik de melding: Message text not specified Dan verschijnt er alleen nog een tekst balkje waar ik het bericht weer opnieuw in typen kan en dan wel kan posten. Weet iemand hoe ik dat kan veranderen? Always look on the bright side of life!
Bericht veranderd door: jeffrey - Zaterdag, 16 Feb 2013, 15:24
Datum: Maandag, 25 Feb 2013, 16:44 | Bericht # 325
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Als ik een persoonlijk bericht stuur naar iemand en ik kijk daarna in mijn verzonden berichten lijst, zie ik dat hij 2 maal is verzonden. ( en nee, ik klik niet op backspace of zo) Ik krijg ook een " raar " schermpje als ik een persoonlijk bericht heb gestuurd. Iets wat lijkt op een xml of html bestand, of zo. Hebben daar nog meer mensen last van? Hoe verhelp ik dit?
Vriendelijke groet, Remeo Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Datum: Maandag, 25 Feb 2013, 19:28 | Bericht # 326
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Het kan wel zijn dat je berichten 2x plaatst doordat de server blokeert wanneer je op post klikt en op refresh klikt. Maar denk niet dat dat is wat je bedoeld... Ik heb er in ieder geval geen last van...
@ Remeo, over de .xml had ik ook ik kon daardoor ook niet meer in chat wat posten dus toen ben ik google chrome gaan downloaden en nu heb ik daar geen last meer van
ik heb een probleem die misschien is op te lossen maar het valt me op dat de RR pinguin en okapi een beetje blauw hoe is dit op te lossen een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht veranderd door: legoman12324 - Zaterdag, 02 Maa 2013, 01:01