@ legoman12324, Bij paint.net kan je de doorzichtigheid aanpassen, zoals krieke (sorry ben je echte naam kwijt) hier boven probeerde te vertellen. Je moet op F7 klikken en dan zie je als het goed is onderstaand venster verschijnen: In het nederlands heeft dit scherm: lagen
Vervolgens klik je op eigenschappen: Dan opent een nieuw scherm op je computer. In dit scherm staat ook doorzichtigheid (dat onderste balkje). Meestal staat dit volledig aan (255). Indien je dit aanpast, dan zal je laag ook doorzichtiger worden.
Let wel op: het stukje dat je doorzichtig wilt maken, moet op een andere laag staan dan de rest.
als ik mijn grootste zoo opstart gaat het even goed maar dan valt hij uit! en het lijkt alleen met mijn grootste en mooiste zoo te gebeuren! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Datum: Vrijdag, 15 Maa 2013, 15:29 | Bericht # 347
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Klink als een geheugen probleempje! (videokaart) Als ik erg veel objecten, planten e.d in mijn zoo heb staan, gebeurde het bij mij ook wel eens dat met het selecteren van een (groter) object, dat heel mijn ZT2 in 1 keer uitviel. Alles wat niet gesaved was, is dan weg. Ik heb toen mijn instellingen iets naar beneden gedaan en heb er geen last meer van gehad. Buiten dat, heb ik ook wel eens een corrupte download gehad. Als ik die dan selecteerde (ook al was mijn Zoo leeg) klapte ook mijn ZT2 weg. Ik zou zeggen: let er eens op wanneer (met welke handeling) je ZT2 uit valt. Misschien kom je zo achter de oplossing.
Succes, vriendelijke groet, Remeo
PS soms worden sommige videokaarten zo zwaar belast dat ze te heet worden en dan stagneren/uit vallen. (op z'n minst een controle waard!) Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Bericht veranderd door: Remeo - Vrijdag, 15 Maa 2013, 15:35