ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
hmm, daar heb ik niet zo direct een antwoord op. En ik denk niet dat je dat moet coderen. Ik zou eens wat vergelijk met hekken waarbij het wel werkt, zoals de gate van SPIV...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
@ krieke668, Mag ik u bedanken voor deze link! Ik vond ZTABC altijd 1 van de betere sites. (zeker voor de downloads) Zoals ik het nu even vluchtig bekeken heb, vind ik de verandering geen verbetering. Ik moet de site nog een beetje doorspitten dus verandert mijn mening misschien nog wel
Krieke in iedergeval bedankt voor de link! Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Curator
@ Remeo, qua downloads is het niet echt "the place 2B", maarja ik vind het al goed dat er weer een Duitse is, niet dat ik er iets mee ben, maar ik vind dat belangrijk voor de Duitsers dat er een forum in hun eigen taal is, net zoals Hispania enzo...
Ik vind de site wel beter als de vorige, weg met dat fel blauw, maar ik denk wel dat ze meer zullen moeten doen als ze hun hoofd boven willen houden.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
@ krieke668, Ik ben een groentje qua ZooTycoon en weet dus niet welke site " the place to be " is. ZTABC was voor mij de eerste site die ik vond met vele (voor mij bruikbare) downloads. Ook vond ik daar werk van Snowleo. ( ik ben erg van zijn werk gecharmeerd) Ik ben het met je eens dat het een berbetering is, dat die irritante blauwe kleur aangepast is. Ik heb inmiddels vele sites gevonden en bezocht en heb ontdekt dat mijn " place to be ", hier op het ZTSF is. Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
nou leuk dat de site weer online is heb ook wat rond gekeken maar verder niet veel bizonders wel is snowleo weer online maar ik zelf kan geen project topic vinden alleen die boottour van hem maar dat is alles
wat ik wel een nadeel vind is dat ze zegen dat somige downloads nu ook engelse langs hebben zoals ze zeggen bij Artiodactyla deel 5 dat het een engelse lang heeft niet dus een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Curator
@ legoman12324, De boottour staat daar waarschijnlijk enkel omdat DM daaraan heeft meegeholpen (als ik me niet vergis), Maar aangezien hij toch terug iets doet op ZT forums, gaat ie misschien weer eens opnieuw een website maken voor zijn downloads...
oke even terug komend op mijn vorige vraag ik wil dus voor mijn zoo's olifanten verblijf de muren van snowleo's giraffe house pack maar die muren gaan maar tot hoogte 4 dus nu de vraag wie kan mij please helpen met dit probleem ik zou het zelf wel willen doen maar ik doe schijnbaar iets verkeerd zodat het niet lukt dus wie o wie wil mij helpen een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER