Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Vragen, problemen, en opmerkingen
legoman12324
Datum: Woensdag, 20 Maa 2013, 22:06 | Bericht # 351   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

@ krieke668, ja denk het zelf ook want er werd gezecht dat ze begin maar weer online gingen maar het is bijna april

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht@ krieke668, ja denk het zelf ook want er werd gezecht dat ze begin maar weer online gingen maar het is bijna april

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 20 Maa 2013 om 22:06
Remeo
Datum: Donderdag, 21 Maa 2013, 14:27 | Bericht # 352   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3

Kassa Medewerker

Ik begin ook zo langzamerhand de moed te verliezen. Ze hebben constant laten doorschemeren dat ze achter de schermen bezig zijn met een vernieuwde zootycoonabc en dat de
verwachtingen waren om 1 maart weer online te zijn. Nu inderdaad enkele weken verder, zijn ze nog steeds niet online. (toch probeer ik nog een beetje hoop te houden dat ze vandaag of morgen weer in de lucht zijn!)
We gaan het zien. Gelukkig is het niet ZTSF die off-line is :)

Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
BerichtIk begin ook zo langzamerhand de moed te verliezen. Ze hebben constant laten doorschemeren dat ze achter de schermen bezig zijn met een vernieuwde zootycoonabc en dat de
verwachtingen waren om 1 maart weer online te zijn. Nu inderdaad enkele weken verder, zijn ze nog steeds niet online. (toch probeer ik nog een beetje hoop te houden dat ze vandaag of morgen weer in de lucht zijn!)
We gaan het zien. Gelukkig is het niet ZTSF die off-line is :)

Bericht getypt door - Remeo
Toegevoegd op 21 Maa 2013 om 14:27
krieke668
Datum: Donderdag, 21 Maa 2013, 18:42 | Bericht # 353   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

Quote (legoman12324)
@ krieke668, ja denk het zelf ook want er werd gezecht dat ze begin maar weer online gingen maar het is bijna april

En dan vooral dat ze zelf niets zeggen over vertragingen ofzo (ze zeggen eigenlijk gewoon niets)
Bericht
Quote (legoman12324)

En dan vooral dat ze zelf niets zeggen over vertragingen ofzo (ze zeggen eigenlijk gewoon niets)

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 21 Maa 2013 om 18:42
legoman12324
Datum: Donderdag, 21 Maa 2013, 22:49 | Bericht # 354   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ krieke668, ja ik geef de hoop kwa zootycoon abc op hoor dat komt toch niet meer.

Bericht@ krieke668, ja ik geef de hoop kwa zootycoon abc op hoor dat komt toch niet meer.

Toegevoegd op 21 Maa 2013 om 22:49
Mark_23
Datum: Zaterdag, 23 Maa 2013, 18:31 | Bericht # 355   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

Ik kijk ook al niet meer op ztabc. Ik denk ook niet dat die nog komt maar ach... er zijn zat andere downloadsite (hoewel ztabc wel een goede was)

Groetjes, Mark ;)
BerichtIk kijk ook al niet meer op ztabc. Ik denk ook niet dat die nog komt maar ach... er zijn zat andere downloadsite (hoewel ztabc wel een goede was)

Groetjes, Mark ;)

Bericht getypt door - Mark_23
Toegevoegd op 23 Maa 2013 om 18:31
legoman12324
Datum: Dinsdag, 02 Apr 2013, 19:22 | Bericht # 356   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

oke nu een soort vraag voor mijn zoo wil ik dat het olifanten verblijf de zelfde stijl heeft als het giraffe house pack van snowleo
maar die gaat maar tot hoogte 4 en de stallen zijn hoogte 5 maar ik weet niet hoe ik dit kan veranderen
al zitten er maar van een paar soorten muren die hoogte 5 hebben wie kan mij hier mee helpen

Berichtoke nu een soort vraag voor mijn zoo wil ik dat het olifanten verblijf de zelfde stijl heeft als het giraffe house pack van snowleo
maar die gaat maar tot hoogte 4 en de stallen zijn hoogte 5 maar ik weet niet hoe ik dit kan veranderen
al zitten er maar van een paar soorten muren die hoogte 5 hebben wie kan mij hier mee helpen

Toegevoegd op 02 Apr 2013 om 19:22
carnotaurus
Datum: Dinsdag, 02 Apr 2013, 19:53 | Bericht # 357   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Mark_23, voor de downloads van ZTabc/NS is er een nieuwe site: http://zootycoondownloads.tk/downloads/

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtMark_23, voor de downloads van ZTabc/NS is er een nieuwe site: http://zootycoondownloads.tk/downloads/

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 02 Apr 2013 om 19:53
krieke668
Datum: Woensdag, 03 Apr 2013, 11:46 | Bericht # 358   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ legoman12324, juist, dat was ik vergeten... de mail xD

Ik je had ooit een probleem met een zeehond dat ie in de grond lag, niet? Je moet gewoon terug hetzelfde doen...
Je zult warschijnlijk wel een opening onderaan krijgen, deze zul je nadien moeten opvullen.
Bericht@ legoman12324, juist, dat was ik vergeten... de mail xD

Ik je had ooit een probleem met een zeehond dat ie in de grond lag, niet? Je moet gewoon terug hetzelfde doen...
Je zult warschijnlijk wel een opening onderaan krijgen, deze zul je nadien moeten opvullen.

Toegevoegd op 03 Apr 2013 om 11:46
legoman12324
Datum: Woensdag, 03 Apr 2013, 13:59 | Bericht # 359   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ krieke668, ja maar hoe krijg ik de muur hoger maar toch op de grond blijft

Bericht veranderd door: legoman12324 - Woensdag, 03 Apr 2013, 14:03
Bericht@ krieke668, ja maar hoe krijg ik de muur hoger maar toch op de grond blijft

Toegevoegd op 03 Apr 2013 om 13:59
krieke668
Datum: Woensdag, 03 Apr 2013, 15:51 | Bericht # 360   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Je een stukje moeten toevoegen. Als je rechts op je hek klikt (in nif) ga je naar "block" en dan klik je op "copy branch", of je doet Ctrl C. Dan klik je rechts naast je blok (op de achtergrond), "block" en dan "paste at end".

Wat je nu hebt gedaan is gewoon je object gekopieerd, het zal lijken als 1 object maar het zijn er gewoon 2 de op elkaar zitten. Dus je verandert de hoogte van één hek terug zodat de onderkant weer op de grond staat.

Het kan wel zijn dat niet allemaal super mooi zo is, je kan het altijd verder verlagen tot het er mooi uitziet. Als het nooit mooi wordt, kan je er over nadenken om een ander hek eronder te zetten...
BerichtJe een stukje moeten toevoegen. Als je rechts op je hek klikt (in nif) ga je naar "block" en dan klik je op "copy branch", of je doet Ctrl C. Dan klik je rechts naast je blok (op de achtergrond), "block" en dan "paste at end".

Wat je nu hebt gedaan is gewoon je object gekopieerd, het zal lijken als 1 object maar het zijn er gewoon 2 de op elkaar zitten. Dus je verandert de hoogte van één hek terug zodat de onderkant weer op de grond staat.

Het kan wel zijn dat niet allemaal super mooi zo is, je kan het altijd verder verlagen tot het er mooi uitziet. Als het nooit mooi wordt, kan je er over nadenken om een ander hek eronder te zetten...

Toegevoegd op 03 Apr 2013 om 15:51
Search:

Hosted by uCoz