@ krieke668, ja denk het zelf ook want er werd gezecht dat ze begin maar weer online gingen maar het is bijna april een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Datum: Donderdag, 21 Maa 2013, 14:27 | Bericht # 352
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Ik begin ook zo langzamerhand de moed te verliezen. Ze hebben constant laten doorschemeren dat ze achter de schermen bezig zijn met een vernieuwde zootycoonabc en dat de verwachtingen waren om 1 maart weer online te zijn. Nu inderdaad enkele weken verder, zijn ze nog steeds niet online. (toch probeer ik nog een beetje hoop te houden dat ze vandaag of morgen weer in de lucht zijn!) We gaan het zien. Gelukkig is het niet ZTSF die off-line is Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
oke nu een soort vraag voor mijn zoo wil ik dat het olifanten verblijf de zelfde stijl heeft als het giraffe house pack van snowleo maar die gaat maar tot hoogte 4 en de stallen zijn hoogte 5 maar ik weet niet hoe ik dit kan veranderen al zitten er maar van een paar soorten muren die hoogte 5 hebben wie kan mij hier mee helpen een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Mark_23, voor de downloads van ZTabc/NS is er een nieuwe site: http://zootycoondownloads.tk/downloads/ dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ legoman12324, juist, dat was ik vergeten... de mail xD
Ik je had ooit een probleem met een zeehond dat ie in de grond lag, niet? Je moet gewoon terug hetzelfde doen... Je zult warschijnlijk wel een opening onderaan krijgen, deze zul je nadien moeten opvullen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Je een stukje moeten toevoegen. Als je rechts op je hek klikt (in nif) ga je naar "block" en dan klik je op "copy branch", of je doet Ctrl C. Dan klik je rechts naast je blok (op de achtergrond), "block" en dan "paste at end".
Wat je nu hebt gedaan is gewoon je object gekopieerd, het zal lijken als 1 object maar het zijn er gewoon 2 de op elkaar zitten. Dus je verandert de hoogte van één hek terug zodat de onderkant weer op de grond staat.
Het kan wel zijn dat niet allemaal super mooi zo is, je kan het altijd verder verlagen tot het er mooi uitziet. Als het nooit mooi wordt, kan je er over nadenken om een ander hek eronder te zetten...