Leukste downloads
velociraptor
Datum: Maandag, 25 Apr 2011, 12:33 | Bericht # 121
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Vogelbekdier is inderdaad cool, en die past goed bij koala
fast faster fastst
Bericht Vogelbekdier is inderdaad cool, en die past goed bij koala Bericht getypt door - velociraptor Toegevoegd op 25 Apr 2011 om 12:33
aap95
Datum: Zaterdag, 30 Apr 2011, 23:24 | Bericht # 122
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Jurassic park is inderdaad het beste, maar die met marine vind ik ook erg mooi :P
Bericht Jurassic park is inderdaad het beste, maar die met marine vind ik ook erg mooi :P Bericht getypt door - aap95 Toegevoegd op 30 Apr 2011 om 23:24
jamal
Datum: Vrijdag, 06 Mei 2011, 13:18 | Bericht # 123
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
redicale remake
Bericht redicale remake Bericht getypt door - jamal Toegevoegd op 06 Mei 2011 om 13:18
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 06 Mei 2011, 17:43 | Bericht # 124
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (jamal )
redicale remake
En waarom Jamal, je moet je mening een beetje onderbouwen, dus vind je de dieren leuk en mooier geworden of andere dingen. Ik houd het nu bij een waarschuwing. Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Quote (jamal )
redicale remake
En waarom Jamal, je moet je mening een beetje onderbouwen, dus vind je de dieren leuk en mooier geworden of andere dingen. Ik houd het nu bij een waarschuwing. Groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 06 Mei 2011 om 17:43
kaikaikai
Datum: Maandag, 09 Mei 2011, 23:46 | Bericht # 125
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik vind dat pack 'radical remake' erg mooi en goed gelukt
Bericht Ik vind dat pack 'radical remake' erg mooi en goed gelukt Bericht getypt door - kaikaikai Toegevoegd op 09 Mei 2011 om 23:46
curlykid
Datum: Zondag, 29 Mei 2011, 19:10 | Bericht # 126
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
radical remake is good. sorry I can't speak Deutsch, i hope someone here knows english!
Bericht radical remake is good. sorry I can't speak Deutsch, i hope someone here knows english! Bericht getypt door - curlykid Toegevoegd op 29 Mei 2011 om 19:10
Ocelotte
Datum: Zondag, 29 Mei 2011, 20:47 | Bericht # 127
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Waar kan ik een mooi vogelbekdier vinden dan? Want die ik heb is gewoon een bever met een staart die heel de tijd in de grond steekt en met een rare dunne eendesnavel, het lijkt niet eens op een vogelbekdier, ik heb hem van een duitse site ofzo. Ik vind de beste downloads: Goudfazant Maned Wolf Armadillo Saiga Gaviaal Stekelvarken Zeeluipaard Kraaghagedis Alligator Schildpad (behalve die eet soms niet) Kiwi Grijze Vos (voral omdat die ook in bomen klimt!!) Macrauchenia Ik vind het echt jammer dat mensen nog geen tijd gestoken hebben in een mooi Vogelbekdier, Gaffelbok en de Kea, de versies die je kunt downloaden vind ik afzichtelijk en ik zie er veel mensen om vragen dus waarom maakt niemand die? Waarom blijft mijn postcount zo lang op 21 hangen? Zo kom ik nooit aan de 25 berichten natuurlijk...
Bericht veranderd door: Ocelotte - Zondag, 29 Mei 2011, 20:49
Bericht Waar kan ik een mooi vogelbekdier vinden dan? Want die ik heb is gewoon een bever met een staart die heel de tijd in de grond steekt en met een rare dunne eendesnavel, het lijkt niet eens op een vogelbekdier, ik heb hem van een duitse site ofzo. Ik vind de beste downloads: Goudfazant Maned Wolf Armadillo Saiga Gaviaal Stekelvarken Zeeluipaard Kraaghagedis Alligator Schildpad (behalve die eet soms niet) Kiwi Grijze Vos (voral omdat die ook in bomen klimt!!) Macrauchenia Ik vind het echt jammer dat mensen nog geen tijd gestoken hebben in een mooi Vogelbekdier, Gaffelbok en de Kea, de versies die je kunt downloaden vind ik afzichtelijk en ik zie er veel mensen om vragen dus waarom maakt niemand die? Waarom blijft mijn postcount zo lang op 21 hangen? Zo kom ik nooit aan de 25 berichten natuurlijk... Bericht getypt door - Ocelotte Toegevoegd op 29 Mei 2011 om 20:47
HighVoltage
Datum: Dinsdag, 14 Jun 2011, 18:37 | Bericht # 128
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
vind zelf vooral de vogelkooi een mooie en vooral leuke download, dat miste ik echt in de standaard zoo tycoon.
Bericht vind zelf vooral de vogelkooi een mooie en vooral leuke download, dat miste ik echt in de standaard zoo tycoon. Bericht getypt door - HighVoltage Toegevoegd op 14 Jun 2011 om 18:37
Lucoshi
Datum: Dinsdag, 14 Jun 2011, 19:33 | Bericht # 129
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Horeca Medewerker
hmmm... Ik vind eigenlijk alles van Zeta-Designs Awesome Ook ben ik grote fan van de downloads van Aurora Designs, Snowleo, Ludozoo en Dinosaurman
Bericht hmmm... Ik vind eigenlijk alles van Zeta-Designs Awesome Ook ben ik grote fan van de downloads van Aurora Designs, Snowleo, Ludozoo en Dinosaurman Bericht getypt door - Lucoshi Toegevoegd op 14 Jun 2011 om 19:33
schoolio
Datum: Donderdag, 16 Jun 2011, 18:28 | Bericht # 130
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
radical remake is the best (Y)
Bericht radical remake is the best (Y) Bericht getypt door - schoolio Toegevoegd op 16 Jun 2011 om 18:28