Leukste downloads
thomvonder
Datum: Zondag, 08 Aug 2010, 09:06 | Bericht # 101
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Quote (zootycooner2 )
vind ik ook
dit is weer een zinloos bericht, stop daar alsjeblieft mee
Bericht Quote (zootycooner2 )
vind ik ook
dit is weer een zinloos bericht, stop daar alsjeblieft meeBericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 08 Aug 2010 om 09:06
reniet
Datum: Dinsdag, 24 Aug 2010, 17:17 | Bericht # 102
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik vind de top 10 nummer 10 is........DE RESERVAAT HEKKEN!!!!!!!!! en op nummer 9 PIRAATENTERTAINER en nummer 8 de....... BOSOLIFANT!!!!! en nummer 7 HET BEAUTIFUL BIRDS PACK!!!!! nummer 6 DE UITGESTREKTE VLAKTE GEBIEDEN!!!!!! nummer 5 DE PELSROB!!!!!!!!!!!!!!!!! nummer 4 POKE PACK!!!!!!!!!!!!! nummer 3................. DE JURRASSIC PARK PACK!!!!!!!!!!!!!! geweldig!!! nummer 2 DE POKEMONS DIE THOMVONDER MIJ HEFFT GEGEVEN!!!!!!!!!!!!!!! nummer 1.......................................................................................................... DE DIERENRIJDERS!!!!!!!!!!!!!! dit waren mijn top 10 coole downloads
Bericht ik vind de top 10 nummer 10 is........DE RESERVAAT HEKKEN!!!!!!!!! en op nummer 9 PIRAATENTERTAINER en nummer 8 de....... BOSOLIFANT!!!!! en nummer 7 HET BEAUTIFUL BIRDS PACK!!!!! nummer 6 DE UITGESTREKTE VLAKTE GEBIEDEN!!!!!! nummer 5 DE PELSROB!!!!!!!!!!!!!!!!! nummer 4 POKE PACK!!!!!!!!!!!!! nummer 3................. DE JURRASSIC PARK PACK!!!!!!!!!!!!!! geweldig!!! nummer 2 DE POKEMONS DIE THOMVONDER MIJ HEFFT GEGEVEN!!!!!!!!!!!!!!! nummer 1.......................................................................................................... DE DIERENRIJDERS!!!!!!!!!!!!!! dit waren mijn top 10 coole downloads Bericht getypt door - reniet Toegevoegd op 24 Aug 2010 om 17:17
tjalf
Datum: Donderdag, 30 Sep 2010, 20:19 | Bericht # 103
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Verzorger
Ik hou van bijna alle downloads, maar ze moeten niet nieuwe filters opleveren ( behalve bij nieuwe uitbreidingen).
Bericht Ik hou van bijna alle downloads, maar ze moeten niet nieuwe filters opleveren ( behalve bij nieuwe uitbreidingen). Bericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 30 Sep 2010 om 20:19
MATHIJSss
Datum: Zondag, 10 Okt 2010, 11:13 | Bericht # 104
ZTSF Gegevens
Groep: Removed
Sophies volière! Die is super realistisch en mooi!
Bericht Sophies volière! Die is super realistisch en mooi! Bericht getypt door - MATHIJSss Toegevoegd op 10 Okt 2010 om 11:13
Joshua
Datum: Vrijdag, 15 Okt 2010, 21:53 | Bericht # 105
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
Ik vind tot nu toe RR part 1 super ook Thanks giving pack en Winter magic pack zijn super.
Bericht Ik vind tot nu toe RR part 1 super ook Thanks giving pack en Winter magic pack zijn super. Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 15 Okt 2010 om 21:53
Maxiejj
Datum: Vrijdag, 22 Okt 2010, 12:31 | Bericht # 106
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik vind de Downloads van Sophie echt mooi! Ze zijn zo realistisch! Maar raymonds stenen muren zijn ook super!
Groetjes Max
Bericht veranderd door: Maxiejj - Vrijdag, 22 Okt 2010, 12:34
Bericht Ik vind de Downloads van Sophie echt mooi! Ze zijn zo realistisch! Maar raymonds stenen muren zijn ook super! Bericht getypt door - Maxiejj Toegevoegd op 22 Okt 2010 om 12:31
Vernon
Datum: Dinsdag, 26 Okt 2010, 21:34 | Bericht # 107
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
capibara,impala en arabian nights
gazelles in every zoo........................................................
Bericht veranderd door: Vernon - Maandag, 15 Nov 2010, 16:59
Bericht capibara,impala en arabian nights Bericht getypt door - Vernon Toegevoegd op 26 Okt 2010 om 21:34
lonniepony
Datum: Zaterdag, 30 Okt 2010, 11:30 | Bericht # 108
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
De Bornean clouded leopard van Beldgian Shepard's Projects, omdat die zo onwijs realistisch is, ik ik van katachtigen hou. O ja, en de Emmels Weg 29, van Emmels Wegepaket 06, omdat die goed bij de palen hekken van Raymond matchen! Heb ik mooie verblijven mee gebouwd
Bericht De Bornean clouded leopard van Beldgian Shepard's Projects, omdat die zo onwijs realistisch is, ik ik van katachtigen hou. O ja, en de Emmels Weg 29, van Emmels Wegepaket 06, omdat die goed bij de palen hekken van Raymond matchen! Heb ik mooie verblijven mee gebouwd
Bericht getypt door - lonniepony Toegevoegd op 30 Okt 2010 om 11:30
joeytycoon
Datum: Maandag, 29 Nov 2010, 22:00 | Bericht # 109
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik vind de volières gaaf gemaakt en handig om te gebruiken zo kan ik deels verblijven en deels rust plekken maken
Joey
Bericht ik vind de volières gaaf gemaakt en handig om te gebruiken zo kan ik deels verblijven en deels rust plekken maken
Joey
Bericht getypt door - joeytycoon Toegevoegd op 29 Nov 2010 om 22:00
tjalf
Datum: Donderdag, 30 Dec 2010, 19:58 | Bericht # 110
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Verzorger
Ik vind nu vooral reskins erg mooi, maar het Unlocked Mod pack mag er ook zijn, omdat je met dit pack zoveel dingen meer kunt op Zoo Tycoon 2. PS: Je kunt het vinden op Tesara
Bericht Ik vind nu vooral reskins erg mooi, maar het Unlocked Mod pack mag er ook zijn, omdat je met dit pack zoveel dingen meer kunt op Zoo Tycoon 2. PS: Je kunt het vinden op Tesara
Bericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 30 Dec 2010 om 19:58