ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik hou van Sophie downloads, omdat zij toch wel een doorbraak heeft gemaakt in realistische Zoo's bouwen in ZT2 met de binnenverblijven enz. Maar tegenwoordig zijn er zoveel mooie packs.. Zoals: Snowleo, AD, en die houten palen van Raymond..
Datum: Maandag, 10 Jan 2011, 20:39 | Bericht # 112
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
De slang van DM vind ik echt heel mooi. Maar de download die ik het mooist en het meest gebruik zijn de rotsen van snowleo! Always look on the bright side of life!
Datum: Donderdag, 13 Jan 2011, 16:43 | Bericht # 113
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
De manenwolf van AD vind ik geniaal. Hij doet me erg denken aan de manenwolf in diergaarde Blijdorp, waar ik veel heen ga. Ze hebben de manier van lopen van de manenwolf (eerst beide linkerbenen en dan beide rechterbenen) realistisch nagemaakt.
Datum: Zaterdag, 15 Jan 2011, 19:47 | Bericht # 116
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 34 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik vind de radical remake echt zeer mooi omdat het veel realistischer is en ik hoop dat nog veel meer dieren zo worden ge hermaakt ik hoop ook dat als alle dieren die er normaal in staan in zoo tycoon hermaakt zijn dat ze ook downloads hermaken RR is de best wie mij meer info kan geven over de RR2 wil je mij dan een PB sturen RR
Datum: Woensdag, 26 Jan 2011, 13:18 | Bericht # 117
Zoofan
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 24 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Ik vind gebouwen en landschaps objecten de leukste. Ik vind ze leuk om neer te zetten zoals een voliere en aquariums. Ik vind ook dat gebouwen een andere vorm moeten krijgen. Dat is weer eens wat anders. Ook het vogelbekdiertje vind ik leuk omdat ik Australie een leuk land vind!
Datum: Zaterdag, 29 Jan 2011, 01:21 | Bericht # 118
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
i think that Sophie's SP I+II are just amazing. and when her SPIII comes out, it will also be useful, in other words Sophie's downloadsare very very useful to me. and SP II stands for Scenery Pack 2, and I is 1. they're both available at Zeta-Designs. i don't think i was talkin to you, rue