ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 41 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Kitty bedoelt waarschijnlijk KK (Katten Kabaal) van RMYR-Designs, op het Zt.nl forum hebben ze een topic bij ideeën creaties en wensen. Daar kun je hun designs vinden en de link naar hun site.
Ze zijn jammer genoeg nu al uit elkaar maar ze werken wel individueel aan enkele projecten
Alle katten zijn volgensmij ook al uitgebracht, op de lynx en de sri lanka panter na. Ik weet niet of ik die ooit nog ga uitbrengen (Bomvol bugs)
Added (22 Feb 2010, 09:42) --------------------------------------------- Alle katten zijn volgensmij ook al uitgebracht, op de lynx en de sri lanka panter na. Ik weet niet of ik die ooit nog ga uitbrengen (Bomvol bugs)
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 5 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik vind de Siberische tijger heel coole omdat ze zo groot zijn en omdat je ze in toendra en noordelijk bos gemengd kan doen. En veel fouten krijg je ook niet met ze. En de blauwe duiker is ook heel leuk ze krijgen snel baby's en hun hok hoeft niet te groot. En de allerlaatste is de AMOER PANTER. Ze zijn gewoon zo coole en zeiken niet veel over voedsel.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik vind de packs van Sophie het meest nuttig. Omdat je dermee mooie binnenverblijven enz. kan maken zodat je nog meer een echte dierentuin kan maken. Ook SnowLeo heeft mooie objecten, zoals die ijzeren hekken.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 6 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik vind snolwleo's downloads leuk vooral de glazen daken en de glaskoepel en het girrafe huis. ik vind ze leuk omdat ik er heel lang naar zocht en ik ze mooi vond