ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
mijn mooiste downloads is ummmhhh ja ik weet het al het ie, waarom het is gewoon een complete uitbreiding, nieuwe dieren, planten hekken enz, en ik vind de skins van de dieren ook er mooi gelukt, maar sommige planten zijn wel een beetje mislukt vind ik
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 46 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik vind de download het mooist, dat je er voor kan zorgen dat er meerdere dieren in een verblijf kunnen, omdat je dan met een klein hok het lekker vol kan maken, en dat ziet er vooral gaaf uit bij onderwaterverblijven
Datum: Donderdag, 03 Dec 2009, 17:49 | Bericht # 86
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
ik heb nog een super mooie download dat je alle scenario's in een keer hebt gehaald anders is het zo veel werk dat vind ik balle, een nadeel is dat zodra je de download weg haalt van je spel is ook alles weg van de download misschien kan daar wat aan gedaan worden.
Datum: Zaterdag, 05 Dec 2009, 20:01 | Bericht # 88
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (mikeinter)
ik vin de standbeelden heel leuk
Quote (mikeinter)
vfzdfsdf
Spam Mike en let erop hoor. Je moet zeggen welke downloads je leuk vind en onderbouw je mening!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Quote (Wertyum)
Ik vind de download het mooist, dat je er voor kan zorgen dat er meerdere dieren in een verblijf kunnen, omdat je dan met een klein hok het lekker vol kan maken, en dat ziet er vooral gaaf uit bij onderwaterverblijven
Klinkt idd als een leuke download, volgens mij ken ik die niet. Die staat ook hier op het forum? Lijkt me wel heel bruikbaar, ik wordt af en toe echt gek van de meldingen dat ze te weinig ruimte hebben.