ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 22 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Quote (Cheeta7)
Best wel goed! Wel zou ik naast je bezoekerspad wat meer beplanting doen (maakt het wat gezelliger )
Verder is je verblijf heel mooi, leuk dat je de capybara's combineert met andere dieren!
Nog veel succes! Groetjes Cheeta7
Ja, ben ik ook nog van plan (ondertussen al gedaan ) Bedankt
Quote (Laraatje2008)
Ik weet wat je lievelingsdier is de capibara!! Die kom ik elke keer tegen in je dierenparken. Je parken zien er wel goed uit met veel groen en ruime en leuke verblijven voor je dieren!! Groetjes van laraatje
Haha. Capibara behoort idd tot het lijstje van super leuke dieren Thanks
Added (19 Aug 2012, 10:09) --------------------------------------------- En alweer 2 verblijven afgerond
@ Muisjep, Je begint steeds beter te bouwen, maar alleen staat er boven in de balk 140 is net volwassen geworden ik wist niet dat je 140 dieren had van 1 diersoort Maar verder ga zo door Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Zaterdag, 25 Aug 2012, 15:35 | Bericht # 55
Muisjep
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 22 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Quote (wollykonijn)
Je begint steeds beter te bouwen, maar alleen staat er boven in de balk 140 is net volwassen geworden ik wist niet dat je 140 dieren had van 1 diersoort Maar verder ga zo door
Haha. Ja, die capibara's blijven maar door paren... Heb ze allemaal weg gedaan en weer alleen vrouwtjes neer gezet...