WetForest Tropical City Zoo
ZooZa
Datum: Dinsdag, 02 Apr 2013, 12:44 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Curator
dit topic gaat weg, omdat ik binnenkort opnieuw ga beginnen aan iets...
Bericht veranderd door: ZooZa - Zaterdag, 19 Okt 2013, 07:32
Bericht dit topic gaat weg, omdat ik binnenkort opnieuw ga beginnen aan iets... Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 02 Apr 2013 om 12:44
Michelaar
Datum: Maandag, 08 Apr 2013, 20:02 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 1
Kassa Medewerker
Ik ben benieuwd......
Eigenaar van McCain Zoo!
Bericht Ik ben benieuwd...... Bericht getypt door - Michelaar Toegevoegd op 08 Apr 2013 om 20:02
ZooZa
Datum: Donderdag, 11 Apr 2013, 15:26 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
teaser verwijderd
Bericht veranderd door: ZooZa - Donderdag, 02 Mei 2013, 12:00
Bericht teaser verwijderd Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 11 Apr 2013 om 15:26
KoenZoo
Datum: Donderdag, 11 Apr 2013, 15:36 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 2
Kassa Medewerker
Ziet er leuk uit, ben benieuwd wat je er nog meer van hebt gemaakt Zo te zien is het een klein aapje!
Bericht Ziet er leuk uit, ben benieuwd wat je er nog meer van hebt gemaakt Zo te zien is het een klein aapje! Bericht getypt door - KoenZoo Toegevoegd op 11 Apr 2013 om 15:36
boerroel545
Datum: Donderdag, 11 Apr 2013, 16:01 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 9
Curator
@ ZooZa , wow mooi verblijf ik denk dat die van de resus aap is
Bericht @ ZooZa , wow mooi verblijf ik denk dat die van de resus aap isBericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 11 Apr 2013 om 16:01
krieke668
Datum: Donderdag, 11 Apr 2013, 17:04 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Reputatie: 6
Curator
Ziet er heel tof uit, leuke beplanting. Je maakt me benieuwd! Ik zou wel je resolutie iets hoger zetten bij het maken van foto's, zie nogal vaak de pixels
Bericht Ziet er heel tof uit, leuke beplanting. Je maakt me benieuwd! Ik zou wel je resolutie iets hoger zetten bij het maken van foto's, zie nogal vaak de pixels Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 11 Apr 2013 om 17:04
carnotaurus
Datum: Donderdag, 11 Apr 2013, 18:45 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
de beplanting is inderdaat leuk! Ook het klimtoestel is mooi en de hekken passen echt bij je verblijf! ga vooral zo door!
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht de beplanting is inderdaat leuk! Ook het klimtoestel is mooi en de hekken passen echt bij je verblijf! ga vooral zo door! Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 11 Apr 2013 om 18:45
timo13
Datum: Donderdag, 11 Apr 2013, 21:07 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ ZooZa , WOW!! Wat een verbetering, had dit niet verwacht toen ik dit topic opende. TOP!!
Bericht @ ZooZa , WOW!! Wat een verbetering, had dit niet verwacht toen ik dit topic opende. TOP!!Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 11 Apr 2013 om 21:07
ZooZa
Datum: Donderdag, 02 Mei 2013, 12:26 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
dit is de eerste teaser met twee foto's de vorige teaser is zoals je misschien al zag verwijderd nou, hier zijn de teaser foto's, ga het maar raden wat er in zit: ...ook de ramen van de ingang kunnen open, en in het midden ligt een levensechte tijger, waar kinderen naast kunnen zitten... ...je kan de ....... buiten, maar ook in hun grot bekijken, want in hun leefgebied zijn er hier veel van... en dan nu ook nog een vraag: welk continent op de wereld is dit themagebied, en waarom denk je dat? het moet wel een logische reden zijn wie als eerste dit antwoord reageert, krijgt een extra teaser!!! groetjes van mijAdded (02 Mei 2013, 12:26) --------------------------------------------- sorry, je kan hem vanaf het forum zelf niet zien, dit omdat ik het vorige bericht bewerkt heb daarom dit bericht hierboven staat dus de nieuwe teaser, raad maar welk continent het is....!!!! en laat ook vooral je reacties achter groetjes van mij
Bericht veranderd door: ZooZa - Donderdag, 02 Mei 2013, 12:14
Bericht dit is de eerste teaser met twee foto's de vorige teaser is zoals je misschien al zag verwijderd nou, hier zijn de teaser foto's, ga het maar raden wat er in zit: ...ook de ramen van de ingang kunnen open, en in het midden ligt een levensechte tijger, waar kinderen naast kunnen zitten... ...je kan de ....... buiten, maar ook in hun grot bekijken, want in hun leefgebied zijn er hier veel van... en dan nu ook nog een vraag: welk continent op de wereld is dit themagebied, en waarom denk je dat? het moet wel een logische reden zijn wie als eerste dit antwoord reageert, krijgt een extra teaser!!! groetjes van mijAdded (02 Mei 2013, 12:26) --------------------------------------------- sorry, je kan hem vanaf het forum zelf niet zien, dit omdat ik het vorige bericht bewerkt heb daarom dit bericht hierboven staat dus de nieuwe teaser, raad maar welk continent het is....!!!! en laat ook vooral je reacties achter groetjes van mij
Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 02 Mei 2013 om 12:26
boerroel545
Datum: Donderdag, 02 Mei 2013, 12:36 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 9
Curator
@ ZooZa , ik denk azie omdat ik een tijgerstandbeeld zien en veel bamboe
Bericht @ ZooZa , ik denk azie omdat ik een tijgerstandbeeld zien en veel bamboe Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 02 Mei 2013 om 12:36