Datum: Zaterdag, 11 Mei 2013, 17:41 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Ik krijg "er eigenlijk een beetje een dubbel gevoel bij... bij de ingang vind ik die tijger wel tof, maar je ramen zweven (je moet ze plaatsen op plat verhoogd pad ipv schuin). Bij de grot vind ik die lampen wel leuk, ook het glas in het dak bij de Pangolins is wel mooi, maar ik zou dan weer wat meer aandacht besteden hebben aan de overgang rots glas, het is mooier dat of nergens, of altijd de houten palen aan de zijkant ziet... Wel vind de beplanting doorheen de update wel leuk, vooral die bloemen enzo...
hoi jeffrey en krieke668 bedankt voor jullie reacties en tips jeffrey, je bedoelt zeker de personeelsingang.... dat deed ik omdat bij dathek dat er naast staat een gat heeft als ingang krieke668 ik zal proberen het te verbeteren, maar bij het glas in de ingang: dat kan je toch ook schuin gebruiken... ik zie het best vaak....
iedereen: in de volgende parkupdate: -achter de schermen... -voor de glasruit... -koi verhuizing
Hallo allemaal De pc doet het weer iedere update heeft een naam bij mij... dus deze keer was het de Costa Rica Update! in deze update:
- ingang - Costa Rica Jungle gebouw - Prijsvraag...!!!???
we beginnen met de foto's van de ingang:
dit is wat je ziet als je het terrein op loopt het is binnen heel erg tropisch beplant. verbeterpuntje:
@ krieke668, ik heb het geprobeerd, ondertussen lukt het maar hier zie je het nog een klein beetje ik heb het een beetje weggewerkt
en een overzicht van de ingang
dan nu....... Costa Rica Jungle dit gebouw telt onder andere:
2 Toekans en een nest 3 ....... en een nest 15 Boliviaanse doodshoofdaapjes 10 soorten vlinders 5 Amazilia kolibrie's en 2 nesten 2 Robeinkeel kolibrie's
en dan nu.... de foto's
de ingang van Costa Rica Jungle daarboven zitten plateaus en vanaf hier kan je dan al de aapjes of de vogels zien zitten
we gaan naar binnen...... en we belanden in een prachtig tropisch paradijs.....
er is zelfs een webcam geplaatst die je (niet echt) dag en nacht kan volgen!
en nog wat foto's van Costa Rica Jungle:
(let niet op het feit dat hij naast de boom hangt......)
en dan nu de PrijsVraag...!!!??? de vraag van vandaag is: Welk dier hoort er bij de dierenlijst van Costa Rica Jungle op de puntjes te staan? A. Hyacint Ara B. Zonneral C. Quetzal
stuur het juiste antwoord in je reactie en je wint een prijs! groetjes van mij, en vergeet geen reactie achter te laten.....
de volgende keer: - Website? - Nieuwe Dieren - American Coast teaser......
Bericht veranderd door: ZooZa - Zaterdag, 15 Jun 2013, 10:33