Hoi boerroel545, jij had het antwoord goed, en je had 2 van de 3 redenen boerroel, als je wil stuur ik je morgen een pb met een linkje naar een teaserfoto degene die ook nog het gebied in azie waar deze grot moet "zijn" krijgt te weten welk dier erin zit groetjes van mij en laat een reactie achter
Hoi legoman, de tijger komt er nu nog niet in de zoo voor ik had het meer waar de tweede foto zich moet bevinden, je moet iets naar het noord-westen denk ik je kan het nogmaals proberen, zolang er niemand anders je voor is ;-)........ groetjes van mij
@ ZooZa, nou als ik naar de beplanting kijk denk ik via de bamboe aan China alleen dat lijkt me sterk dus ik gok voor India een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Ik keur het goed, het licht namelijk tussen China en India, het is moet de wouden aan de Chinese voet van de Himalaya voorstellen. je krijgt een pb met de naam van het dier groetjes van mij en bedankt voor het meedoen, ook nog even een vraagje aan iedereen, moet ik zon vraag vaker doen????
Hallo dit is de eerste update van WetForest Tropical City Zoo We beginnen met de ingang
In het gebouw kunnen de ramen open en je kan naast een levensechte tijger zitten
We lopen over het plein richting het eerste themagebied, Azië
We lopen over het pad langs een vijver met koikarpers speciaal voor dit themagebied worden vijftien bamboesoorten gekweekt in een speciaal centrum (als je deze bamboe ook wil, stuur me een pb, dan geef ik je de link van de download)
We lopen door naar een grot waar het eerste dier woont
Hier leven twee Pangolins, oftwel Chinese Schubdieren
Ze hebben ook een klein binnenverblijfje
En de volgende keer in WetForest Tropical City Zoo:
-tweede verblijf -vraag -bouwtekening van ......verblijf
Datum: Zaterdag, 11 Mei 2013, 14:04 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Ziet er goed uit Zooza!, Ik zie dat je bouwstijl steeds beter wordt Ik zou alleen proberen hekken met een rechte hoek ook op paden met een rechte hoek te plaatsen dat ziet er net wat mooier uit. (Bij jou bijv. op foto 4) Always look on the bright side of life!