WetForest Tropical City Zoo
Laraatje2008
Datum: Donderdag, 27 Jun 2013, 14:42 | Bericht # 51
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ziet er geweldig mooi uit!! Mooi gebouwd en leuke uitkijkpunten!! Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Ziet er geweldig mooi uit!! Mooi gebouwd en leuke uitkijkpunten!! Groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 27 Jun 2013 om 14:42
ZooZa
Datum: Maandag, 08 Jul 2013, 09:18 | Bericht # 52
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
Bericht verwijderd Ik ga dus geen madagascar gebouw meer maken... Tot jullie iets hebben gekozen! Dus hier is de vraag: Wat ga ik bouwen? -een India thema-gebied met een grote koepel met daarin een Indiaas woud - een madagascar gebouw (zoals eerst) - een brilberen verblijf en een klein Andes thema-gebied jullie mogen kiezen!!!! vanmiddag 4 uur zal ik kijken welke er heeft gewonnen en dan donderdag de eerste teaser!!! groetjes van mij
Bericht veranderd door: ZooZa - Maandag, 08 Jul 2013, 09:18
Bericht Bericht verwijderd Ik ga dus geen madagascar gebouw meer maken... Tot jullie iets hebben gekozen! Dus hier is de vraag: Wat ga ik bouwen? -een India thema-gebied met een grote koepel met daarin een Indiaas woud - een madagascar gebouw (zoals eerst) - een brilberen verblijf en een klein Andes thema-gebied jullie mogen kiezen!!!! vanmiddag 4 uur zal ik kijken welke er heeft gewonnen en dan donderdag de eerste teaser!!! groetjes van mijBericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 08 Jul 2013 om 09:18
carnotaurus
Datum: Maandag, 08 Jul 2013, 10:01 | Bericht # 53
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
met alle nieuwe downloads zijn een madagascar-gebouw erg mooi zijn. met de nieuwe maki's, de ringstaartmangoest en de scharrelaar zal het zeker een succes zijn.
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht met alle nieuwe downloads zijn een madagascar-gebouw erg mooi zijn. met de nieuwe maki's, de ringstaartmangoest en de scharrelaar zal het zeker een succes zijn. Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 08 Jul 2013 om 10:01
jeffrey
Datum: Maandag, 08 Jul 2013, 12:34 | Bericht # 54
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Curator
1ZIet er goed uit zooza, ga zo door!
Always look on the bright side of life!
Bericht 1ZIet er goed uit zooza, ga zo door! Bericht getypt door - jeffrey Toegevoegd op 08 Jul 2013 om 12:34
ZooZa
Datum: Dinsdag, 09 Jul 2013, 11:36 | Bericht # 55
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
Hoi allemaal blijven stemmen please ik heb nu vakantie dus ik ga lekker veel bouwen dus blijven stemmen!!! groetjes van mij
Bericht Hoi allemaal blijven stemmen please ik heb nu vakantie dus ik ga lekker veel bouwen dus blijven stemmen!!! groetjes van mij Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 09 Jul 2013 om 11:36
Cheeta7
Datum: Dinsdag, 09 Jul 2013, 15:21 | Bericht # 56
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ik stem ook voor een madagascar huis . Groetjes Bart
Bericht Ik stem ook voor een madagascar huis . Groetjes Bart Bericht getypt door - Cheeta7 Toegevoegd op 09 Jul 2013 om 15:21
boerroel545
Datum: Dinsdag, 09 Jul 2013, 16:53 | Bericht # 57
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 9
Curator
@ ZooZa , ik kies voor: madagascarhuis
Bericht @ ZooZa , ik kies voor: madagascarhuisBericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 09 Jul 2013 om 16:53
ZooZa
Datum: Dinsdag, 09 Jul 2013, 21:11 | Bericht # 58
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
Hoi het word duidelijk het madagascarhuis hierin zien we: -het verhaal van de Pekari's -Afrikaanse Vogelgebouwtje (word later Nijlkrokodillen verblijf) ...... in het Afrikaanse vogelgebouwtje (een beetje als de Australische vogels bij Burgers' Zoo) zie je veel van de Afrikaanse vogelsoorten, die in de wouden leven, zoals de bijeneters en de parelhoenders ....... binnenkort meer Groetjes van mij
Bericht veranderd door: ZooZa - Woensdag, 10 Jul 2013, 11:36
Bericht Hoi het word duidelijk het madagascarhuis hierin zien we: -het verhaal van de Pekari's -Afrikaanse Vogelgebouwtje (word later Nijlkrokodillen verblijf) ...... in het Afrikaanse vogelgebouwtje (een beetje als de Australische vogels bij Burgers' Zoo) zie je veel van de Afrikaanse vogelsoorten, die in de wouden leven, zoals de bijeneters en de parelhoenders ....... binnenkort meer Groetjes van mij Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 09 Jul 2013 om 21:11
caspar1995
Datum: Woensdag, 10 Jul 2013, 10:28 | Bericht # 59
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
heel erg mooi, je besteed veel aandacht aan de beplanting en dat is iets wat ik graag zie. het lijk ook zeker veel op het echte park, bij dat onderwaterkijk punt vond ik het echt schokkend! ga door ik hoop meer te zien!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht heel erg mooi, je besteed veel aandacht aan de beplanting en dat is iets wat ik graag zie. het lijk ook zeker veel op het echte park, bij dat onderwaterkijk punt vond ik het echt schokkend! ga door ik hoop meer te zien! Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 10 Jul 2013 om 10:28
ZooZa
Datum: Donderdag, 11 Jul 2013, 07:05 | Bericht # 60
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
bericht verwijderd update op de volgende pagina ----->
Bericht veranderd door: ZooZa - Vrijdag, 12 Jul 2013, 10:31
Bericht bericht verwijderd update op de volgende pagina -----> Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 11 Jul 2013 om 07:05