ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ ZooZa, haha op de eerste foto dacht ik al dat het gecamoufleerd was met die extra dikke rand van Raymonds aviary... maar als je het ondertussen doorhebt, is het goed :P
Leuke tropenhal; toffe dieren en toffe beplanting.
Bericht veranderd door: krieke668 - Zondag, 16 Jun 2013, 12:37
hallo allemaal dit is een kleine teaser en een verbeterpuntje we beginnen met het verbeterpuntje
@ raymondhoek, ik heb hier de overzicht van de Costa Rica Jungle (Print Screen)
en dan nu de teaser van.....
Amazon Base In dit deel van de dierentuin waan je je door een basis aan de Amazone rivier. Je komt bij grote kijkruiten waar allerlei dieren langs zwemmen. En je ontmoet de plaatselijke bosvarkens (pekari's) van heel dichtbij... De jaguars en de pekari's leven in aparte verblijven, net als de otters.
foto's bij dit artikel:
(de foto's zijn van Loro Parque in Tenerife)
laat horen wat je ervan vind en denkt dit dus allemaal, binnenkort...
groetjes van mij
Bericht veranderd door: ZooZa - Maandag, 24 Jun 2013, 13:01
ziet er mooi uit maar misschien een tip ik zou de koepel delen van snowleo gebruiken dan kan je ook hogere tropische planten plaatsen een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ ZooZa, ziet er goed uit die plannen van wat je gaat maken en over dat de bomen door het dak heen gaan. dat stoort mij eigenlijk niet zo want daar merk je niks van als je erin staat
hallo allemaal hier is een kleine teaser/update eerst het nieuws van de zoo:
-Er zijn 3 witsnuitneusberen uitgezet in het Cosa Rica Jungle gebouw. We proberen met deze dieren te fokken om ze daarna weer in het wild uit te zetten. In het Cosa Rica Jungle gebouw zijn veel fruitplanten die deze dieren in het wild ook eten, zodat ze niet tam worden.
-De bouw van Amazon Base gaat heel goed, de eerste 3 verblijven zijn af. Binnenkort komt de grote Amazon Base-update, maar nu eerst de teaser.
(lijkt hij een beetje?)
Amazon Base komt er dus binnenkort aan. ik hoop dat jullie blijven kijken, hij kan ieder moment komen..... groetjes van mij
Bericht veranderd door: ZooZa - Maandag, 24 Jun 2013, 13:00