Hallo dit is mijn nieuwste zoo op deze pagina kan je de links alle update's vinden zo kan je snel naar een bepaalde update gaan hier even meer info over mijn zoo's
Nogmaals Hallo Welkom in Vinkenberg City Zoo Ik ben ZooZa, directeur van de dierentuin en tegelijk ook de architect en bioloog Zoals jullie weten was ik vroeger ook directeur van Wet Forest City Zoo, daar vertel ik hier verder over:
helaas is Wet Forest City Zoo nu gesloten en omgebouwd tot opvang centrum voor bijna uitgestorven diersoorten en voor het fokken daarmee. veel dieren die daar worden gefokt komen later naar Vinkenberg City Zoo.
en als je meer wilt weten over Vinkenberg City Zoo:
Vinkenberg City Zoo ligt half in Vinkenberg, vlak naast het park het is een grote beginnende dierentuin. omdat er zoveel ruimte over was naast het dorp is het al heel groot. er zijn al plannen gemaakt voor themagebieden enzo*
*(het dorpje vinkenberg bestaat echt, maar deze vinkenberg is een zelfbedachte, het moet een groot dorp/kleine stad voorstellen met alles erop en eraan (winkelcentrum, park, kerk, enzv.))
hallo allemaal nogmaals welkom we zijn er thuis nog steeds niet uit of we nou een beeldscherm nemen of een oude laptop in ieder geval heb ik al wel ideeen opgedaan. hier wat foto's van dingen die waarschijnlijk in Vinkenberg City Zoo zullen komen:
Africa House
Gerenoek / Wrattenzwijn verblijf
uitzicht op het Africa House vanuit het Africa Restaurant
dit wil ik dus na gaan maken in zt2 er komen natuurlijk nog meer verblijven in dit gebied, waaronder Okapi's en Luipaarden Je kan waarschijnlijk al wel raden dat het thema gebied Afrika was, en dan vooral de Jungle's en de overgang naar de vlakte
@ Jeweetwelwie, dankjewel voor je reactie en nog even voor iedereen; ik heb even een plattegrondje in elkaar geknutseld, het word niet helemaal zoals het er staat...
(let er maar niet op dat het pad op een gegeven moment ophoud en ergens anders verder gaat...)
---------------------------------------------
binnenkort komt de nieuwe update met meer teasers!
Bericht veranderd door: ZooZa - Zaterdag, 09 Nov 2013, 08:50
oke dit is weer geen update met foto's van de zoo, maar wel de dierenlijst (we hebben nog steeds geen laptop/andere computer) de dierenlijst van het eerste Themagebied, wat Afrika word, heeft de volgende diersoorten:
dit was Afrika de gebouwen die er allemaal komen zijn:
-AfrikaHouse -AfrikaRestaurant
even wat info over het AfrikaRestaurant en het AfrikaHouse:
… ook vanuit het Afrika Restaurant heeft prachtig uitzicht op het ronde deel van het Afrikahouse. het Afrika restaurant is hier omheen gebouwd, op een hoogte van 6 meter. je kan dus precies over de bomen heen kijken, terwijl je aan het dineren bent. Ver onder je, op de bodem van het regenwoud, zie je de penseelzwijnen en bongo's rondlopen…
nou dat was het weer voor deze keer nu gaat het weer lang duren voordat ik weer iets kan showen, omdat er niks meer te vertellen valt…. ik hoop dat die laptop snel komt groetjes van mij
hallo allemaal dit is nog niet mijn zoo, maar dit zijn wat oudere foto's van een van mijn zoo's die ik nooit heb gepost dus die wou ik eventjes laten zien hier
ik hoop dat jullie het wat vinden vooral het laatste verblijf vond ik zelf heel goed gelukt toen, er zaten poedoe's en impala's in (slechte combinatie, maar de poedoe's moesten duikers voorstellen) en later werden de impala's vervangen door gerenoeks