nog een kleine update ik ben bezig met een nieuw logo, hij word (vind ik) best wel leuk eerst nog even toestemming vragen aan de persoon die het plaatje heeft gemaakt, dan is het logo echt af! dus blijf kijken, misschien staat hij morgen wel in het topic!
Datum: Donderdag, 23 Jan 2014, 23:17 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Ik heb meer fan van van zelfgemaakt, maar opzich is het natuurlijk een heel mooi logo, ookal zou het nog beter zijn als de staart en de tak volledig waren, en als de vogel en de naam niet gescheiden van elkaar zijn (is niet zo moeilijk om zelf dichter in elkaar te schuiven). Maar de delen afzonderlijk zijn zeker leuk gemaakt vind ik!!
hoi krieke668 ik heb hem zelf gemaakt, maar Cat heeft de vogel gemaakt ik ga hem nog iets verbeteren denk ik dichter bij elkaar en de staart er helemaal op, maar ik had niet genoeg tijd allemaal bedankt voor de reacties
Datum: Donderdag, 30 Jan 2014, 18:17 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ ZooZa, Of ik ben een beetje ,of het is echt zo maar ik zie eigenlijk helemaal geen verschil. Ik heb een tijdje gekeken als in zoek de verschillen Maar nee, sorry. Ik zie het echt niet. Ziet er nog steeds wel mooi uit hoor
Bericht veranderd door: Mark_23 - Donderdag, 30 Jan 2014, 18:19
hallo allemaal er is goed en slecht nieuws het slechte nieuws is dat ik pas in eind Mei, begin Juni kan beginnen met bouwen, omdat ik rond die tijd jarig ben, en dan krijg ik mijn Laptop! deze word dan speciaal voor ZT2 en RCT3, en nog andere spelletjes
het goede nieuws is dat ik dan alle plannen al heb uitgewerkt, en dan kan ik dus wel gelijk beginnen met bouwen en ik heb alle belangrijke downloads al op de imac staan, dus die worden dan meteen overgezet en geïnstalleerd
ook komt er een vogelgebied, vooral tropische vogels uit zuid-oost Azie en zuid-Amerika hier wat foto's
ik ga bekijken of het afrika gebied langer gaat duren, anders begin ik met het vogelgebied
Bericht veranderd door: ZooZa - Dinsdag, 18 Feb 2014, 09:29
Veelbelovend zeker. Ben benieuwt naar de vogels en welke soort je kiest. (tegenwoordig hebben we zoveel keuze qua downloads!) dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Over het gehele Vogelgebied kan ik zeggen dat het niet te uitgebreid word, Zuid-Amerika beslaat daarin ongeveer 3/4e deel en Zuid-Oost-Azië 1/4e deel naam is nog niet bedacht kom maar met suggesties voor namen, ik zal ze bekijken en er iets van proberen te maken verder komt nu de uitleg: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - de planning voor nu is:
1e plaats= Vogelgebied Zuid Amerika wat is er te zien? flamingo's pinguïns rode ibis papegaaien soorten papegaaien show capybara alligator
2e plaats= einde van Vogelgebied, een tropisch gebouw met dieren uit Zuid Amerika wat is er te zien? nog meer papegaaien soorten en ibissen kolibrie's doodshoofdaapjes neusberen
3e plaats= Afrika+Afrika gebouw wat is er te zien? bongo's okapi's penseelzwijnen stokstaartjes klipspringers luipaarden patas apen afrikaanse vogelsoorten gerenoek wrattenzwijn
4e plaats= Vogelgebied Azië wat is er te zien? 2 gebouwen; een mangrove gebouw en een chinees gebouw in het mangrove gebouw kan je de Zuid Aziatische mangroves bekijken en in het Chinese gebouw vind je Chinese dieren zoals fazanten maar ook kleine panda's
er kan nog van alles gebeuren de planning is dat er tussen elk deel 2 weken zit, met ondertussen update's van het deel wat besproken word Afrika is iets groter dan de rest, dus zal wat meer tijd in beslag nemen
laat maar horen wat je d'r van vind!
Bericht veranderd door: ZooZa - Maandag, 03 Maa 2014, 17:08