Datum: Woensdag, 11 Jun 2014, 15:03 | Bericht # 31
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ziet er leuk uit! Ook die lamp in de rotsen bij de teaser vind ik wel iets hebben.
Enkel hou ik niet zo van die glazen bogen bij het pad. Ik zou liever houten bogen ofzo zien die bij het thema passen. Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
bedankt voor de reactie @ JowJonas, die lamp gebruikte ik ook in mijn vorige zoo, en ik dacht, laat ik het maar weer een terugkomen! en over die boog, ik zal kijken naar een andere oplossing, maar deze was nu even vlug, modern en nam weinig plek in beslag, en ik weet ook niet of dit gebied überhaubt blijft bestaan in de zoo... ik ga proberen vanavond verder te werken ik post nu ook de updates op Gaia, maar ik post ze hier eerder dus daar kan je ook kijken als je daar toevallig bent! groetjes van mij
Misschien een tapir of babiroessa? Als het een roofdier is misschien een vissende kat of nevelpanter. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
oke hier is de update we beginnen bij waar we gebleven waren en we lopen naar het 2e verblijf
bij het eerste uitkijkpunt kunnen we nog niks vinden bij het tweede echter hebben we meer geluk
het zijn Stokstaartjes!
dan zien we een pad (het lege stuk rechts word later ook een pad)
als je dit lange stuk uitloopt (er is niet zoveel te zien) kom je uit bij een klein pleintje met een restaurant en een verblijf met veel water en een waterval
eerst gaan we naar het verblijf kijken, alleen kunnen we hier niets vinden
dan maar even het restaurant binnen
wat een geluk zeg! als we net gaan zitten bij het raam zien we de dieren van het verblijf lopen (ze waren net wakker geworden)... ... het geheime dier dat niemand wist te raden was... de Aziatische Otter!
dat was het voor nu ik weet nog niet wat ik verder ga bouwen groetjes van mij!