ik heb een klein filmpje gemaakt van het Costa Rica Jungle gebouw please like, comment en subscribe ofzo! dan weet ik meteen dat je hem gezien hebt!
de nieuwste update! hier is het vogelgebied we beginnen weer bij de poort, waar we nu rechts afslaan
dan zien we het eerste verblijf
in het verblijf wonen Galapagos Zeeleguanen en Galapagos Pinguïns
dan gaan we onder de overkapping door naar het volgende verblijf
dit verblijf bevat Halsband Pekari's en Darwin Nandoe's
dan gaan we terug en gaan we vlak voor de overkapping de andere kant op daar komen we langs een overdekt verblijf
hier woont een koppel Rode Ibissen als we verder lopen komen we weer bij het verblijf van de flamingo's, maar die hadden we al gezien
dat was het vogelgebied alweer! en nu even iets belangrijks de dierentuin kreeg een groter veld aangeboden om daar heen te verhuizen en dat aanbod hebben wij aangenomen! dus de dierentuin gaat verhuizen! we hebben nog een foto van de plek
binnenkort komen de bouwplannen! veel van de dieren uit de huidige dierentuin gaan natuurlijk mee verhuizen! dat binnenkort dus! groetjes van mij
Bericht veranderd door: ZooZa - Donderdag, 26 Jun 2014, 09:11
@ JowJonas, ik ga een soort van opnieuw beginnen ik ben gewoon niet tevreden over het grondgebruik, de eerste twee verblijven nemen veel plek in beslag en de rest heeft daar onder te lijden, het vogelgebied is namelijk erg op elkaar gepropt maar ik ga wel veel dezelfde soorten gebruiken @ Iedereen, ik heb al een plan voor een gebouw het is een soort van Costa Rica Jungle, maar dan anders: groter, uitgebreider, tropischer, en meer in Zuid-Amerika dan Midden-Amerika ik heb nog geen naam (kom vooral met suggesties!) het gaat de volgende dieren sowieso bevatten:
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ben je lang mee bezig geweest met dat glasgebouw maar wel heel erg mooi. Krijgen de dieren wel genoeg privacy want bezoekers kunnen alle kanten op kijken. Maar het ziet er goed uit Veel variatie aan dieren. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!