1e plaats= Vogelgebied Zuid Amerika wat is er te zien? flamingo's pinguïns capybara's kleine vogelsoorten Zuid-Amerikaans gebouw met neusberen en doodshoofdaapjes en kolibri's
2e plaats= Afrika+Afrika gebouw wat is er te zien? bongo's okapi's penseelzwijnen stokstaartjes klipspringers luipaarden afrikaanse vogelsoorten gerenoek wrattenzwijn
teaser time!
(foto 1 & 2)In het Costa Rica Jungle gebouw lopen verschillende dieren rond, zoals Doodshoofdaapjes, Coati's en Kolibri's. Maar er is ook een koppeltje Chileense Flamingo's, om te kijken hoe deze dieren het hier doen. Deze worden in de toekomst vervangen door Rode Ibissen.
(foto 3)Dit verblijf word gedeeld door Capibara's en een groep Chileense Flamingo's. De groep Flamingo's word in de toekomst groter.
dat was het voor nu binnenkort de grote update! (ps: het gebouw is gebouwd in een andere zoo, omdat de zoo zelf vast liep... ik ben er ondertussen achter gekomen dat het door een bepaalde download kwam)
groetjes van mij
Bericht veranderd door: ZooZa - Zaterdag, 21 Jun 2014, 15:38
@ boerroel545, @ Kit_Fisto, bedankt voor de reactie's ik ga het denk ik in 2 delen doen eerst het Costa Rica Jungle gebouw en de flamingo's en capibara's en dan de update daarna pas de rest van het vogelgebied. gewoon omdat ik het stuk opnieuw wil maken, het is een beetje mislukt zegmaar groetjes van mij
-Costa Rica Jungle gebouw -Flamingo en Capibara verblijf
oke, laten we gaan beginnen:
als we bij de poort staan gaan we eerst naar links, naar het flamingo verblijf. de Chileense Flamingo's delen het verblijf met een koppel Capibara's de groep flamingo's word in de toekomst nog groter, omdat er nog een paartje in het Costa Rica Jungle gebouw zit, maar daar straks meer over.
(we staan eigenlijk aan de andere kant van het verblijf, dus niet aan de kant van het water)
het verblijf is groot en waterrijk ingericht en de flamingo's en de capibara's leven in harmonie samen. als we doorlopen komen we dichter bij een groot, glazen gebouw.
het Costa Rica Jungle gebouw is (tot nu toe) het grootste gebouw van de zoo, en is mede mogelijk gemaakt door het WWF dit omdat de bossen van Costa Rica snel verdwijnen, en dus ook de dieren die er leven.
als je binnenkomt bevind je je echt in een 'jungle' overal is wel iets te zien. als je goed kijkt kan je ook de Robijnkeelkolibrie vinden, het kleinste diertje in het gebouw.
in het 'meertje' zit een koppeltje Chileense Flamingo's om te kijken of ze zowel in een Tropisch als in een Nederlands klimaat kunnen leven als dit goed gaat, kunnen we twee groepen stichten, één buiten en één binnen
als we verder over het pad lopen zien we opeens ook een Cozumel Island Coati, of Nelson-Neusbeer deze dieren leven hier in een koppel, maar het vrouwtje is zwanger!
en als we achter ons kijken komt er precies een groepje Doodshoofdaapjes aangelopen
de dieren hebben het er heel erg naar hun zin, en kunnen altijd vruchten plukken uit de bomen en overal is wel iets te ontdekken hier nog een paar foto's van de aapjes
dat was het Costa Rica Jungle gebouw al weer ik heb nog wat 'overzichtsfoto's' gemaakt:
dat was de update alweer voor vandaag volgende keer komt het vogelgebied en wat extra nieuws hope you like it! groetjes van mij
Bericht veranderd door: ZooZa - Zondag, 22 Jun 2014, 07:32