Leuk! Wat ik zelf vaak doe: ik maak een afscheiding met water en plaats daar eenden/ganzen/zwanen, afhankelijk van het gebied, dat heeft het verblijf net wat extra's. wat voorbeelden: Z-Amerika: bahama-pijlstaarten, zwarthalszwanen Afrika: pygmeegans Azië, filipijneend, mandarijneend, roodhalsgans dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Goed nieuws ik ben binnenkort jarig, dus we zullen ook binnenkort gaan kijken voor een laptop ik wil er alleen zt2 en rct3 op spelen, maar dat moet wel goed komen ik dacht aan iets van 6gb, is dat genoeg voor alle uitbreidingen en downloads én rct3? ik weet niet hoe dat werkt, maar kan je dan ook extra gb bij kopen ofzo? ik ga me er even in verdiepen maar dat was dus het nieuws in de tussentijd ga ik nog wat plattegrondjes uitwerken groetjes van mij
ik heb alvast hard gewerkt en ik heb hier alvast een teaser!!!
'dit gebied bevat 2 verblijven, en is een al wat ouder gebied van de dierentuin. de dierentuin weet nog niet wat het in de toekomst met het gebied gaat doen.'
word vervolgd! groetjes van mij
(dit is trouwens nog niet Afrika of het vogelgebied, dit is een ander gebiedje dat daarvoor nog komt. ik heb ook nog niet zoveel downloads in m'n spel, dus er komen er de komende tijd steeds meer in!)
Bericht veranderd door: ZooZa - Dinsdag, 10 Jun 2014, 14:54
de eerste update is hier! hierin behandelen we het eerste verblijf, binnenkort doen we het tweede verblijf. we beginnen bij de ingang van Vinkenberg City Zoo, hij is niet heel uitgebreid, dat komt later als ook de dierentuin gaat groeien. op de achtergrond zie je dat het afgezet is, hier komt misschien in de toekomst een groot plein.
we lopen verder naar een poort
vanaf hier kunnen we het eerste verblijf zien
het verblijf is aardig groot en in het verblijf woont een 3-tal Afrikaanse katten...
...de Karakal
dat was de update voor deze keer voor de volgende keer heb ik hier een teaser dan gaan we ook even kijken naar de planning van de dierentuin