ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 20 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
hey allemaal.
Ik ben al mer als 5 jaar desingers (ik ben 16 en geen 12) en ik vind het nog steeds heel erg leuk. Maar ZT2 is soms niet erg realistisch dus ik laat ik een regen in ZT2 gaan ontwerpen en dat was succesvol. Ik heb het al in mijn spel maar lijkt me jullie leuk of niet leuk dus mijn stelling is
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik denk van wel. maar laat je het regenen door een item te plaatsen of regent het altijd of is het gewoon willekeurig? dat werpt wat meer duidelijkhijd op de zaak. en een screen zou ook handig zijn. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht veranderd door: jarni - Dinsdag, 07 Dec 2010, 16:37
Misschien kun je er een filmpje van maken om te laten zien hoe het er echt uit ziet want in een screenshot zou het toch nog een beetje onduidelijk zijn denk ik.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
Lijkt me leuk als het willekeurig is, het lijkt me erg leuk. Maar, hoe zit dat nou met die download dat dieren los kunnen lopen? Want Raymond zecht dat hij niks is, en bij mij werkt hij ook niet.
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 20 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik zou ongeveer over een week ene filmpje neer kunn zetten want mijn computer is down en ik zit op mijn mobiel. de los lopen dieren hack komt ook binnenkort hij was mis gegaan namelijk.
De regen is willekeurig je kunt ook smiles uit zetten en aan zetten voor op de hoofde3n van de dieren en zo kun je de regn ook aan en uit zetten.
http://ilyana88.deviantart.com/gallery/61991
Bericht veranderd door: BeetjeGek - Woensdag, 08 Dec 2010, 20:52
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Echt? Hoe heb je dat gedaan? Want dan ben je echt al een goede codeur! Ik kan niet wachten om het te zien, als een filmpje niet gaat, is een foto ook goed! Banner+Avatar made by McCamel