Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Regen in ZT2
Robert95
Datum: Maandag, 13 Dec 2010, 20:13 | Bericht # 61   
Robert95  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 0

Stagiaire

Ik zeg niet dat dit fake is (al denk ik dat wel zeker) maar je gedraagt je echt als een abnormaal zielig kind. Als dit echt is zou je helemaal niet zo fel reageren en gewoon duidelijke ingame screens kunnen laten zien, en hoef je ook geen medelijdenverhaaltjes te verzinnen als je school opgeven voor een simpel zt2 project, wat je eigenlijk totaal NIKS oplevert. Die reactie's als ''ga toch weg'' zijn ook compleet nutteloos en versterken mijn idee enkel maar. Dit komt op mij over als een wanhopig aandachtstekort.

Maar als dit echt is zou ik er erg blij mee zijn.

niks moet, je moet alleen af en toe naar de wc.
BerichtIk zeg niet dat dit fake is (al denk ik dat wel zeker) maar je gedraagt je echt als een abnormaal zielig kind. Als dit echt is zou je helemaal niet zo fel reageren en gewoon duidelijke ingame screens kunnen laten zien, en hoef je ook geen medelijdenverhaaltjes te verzinnen als je school opgeven voor een simpel zt2 project, wat je eigenlijk totaal NIKS oplevert. Die reactie's als ''ga toch weg'' zijn ook compleet nutteloos en versterken mijn idee enkel maar. Dit komt op mij over als een wanhopig aandachtstekort.

Maar als dit echt is zou ik er erg blij mee zijn.

Bericht getypt door - Robert95
Toegevoegd op 13 Dec 2010 om 20:13
cheetasuus
Datum: Maandag, 13 Dec 2010, 20:23 | Bericht # 62   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

Wat mij opvalt is dat het bericht waar in je zegt dat je stopt precies je 25e is... Maar dat geheel terzijde. Door te stoppen vererger je alleen maar de berichten met 'dit is nep'. Waarschijnlijk zal niemand je meer echt geloven, als je nu door gaat en duidelijke screens laat zien, dan ben je ook van al dat gedoe af...

BerichtWat mij opvalt is dat het bericht waar in je zegt dat je stopt precies je 25e is... Maar dat geheel terzijde. Door te stoppen vererger je alleen maar de berichten met 'dit is nep'. Waarschijnlijk zal niemand je meer echt geloven, als je nu door gaat en duidelijke screens laat zien, dan ben je ook van al dat gedoe af...

Bericht getypt door - cheetasuus
Toegevoegd op 13 Dec 2010 om 20:23
ikbenkevin
Datum: Maandag, 13 Dec 2010, 20:38 | Bericht # 63   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Kassa Medewerker

@beetjegek
ik vraag vriendelijk of je meer screens wilt zien, en jij gaat gelijk zeuren. En cheetasuus heeft wel een beetje gelijk, het was precies je 25de post. En ik geloof ook net als Robert95 niet dat je je school opgeeft voor zt2. dan ben je wel erg gek (niet lelijk naar jou, maar in algemeenheid). en als je nu stopt geloven nog meer mensen dat dit fake is om zo aan je 25 posts te komen. en ik geloof net dat dit fake is, maar ik vraag gewoon vriendelijk om meer screens vanuit het bezoekerszicht.

Kevin
sorry als dit mod. klinkt/is

Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.

Bericht veranderd door: ikbenkevin - Maandag, 13 Dec 2010, 20:38
Bericht@beetjegek
ik vraag vriendelijk of je meer screens wilt zien, en jij gaat gelijk zeuren. En cheetasuus heeft wel een beetje gelijk, het was precies je 25de post. En ik geloof ook net als Robert95 niet dat je je school opgeeft voor zt2. dan ben je wel erg gek (niet lelijk naar jou, maar in algemeenheid). en als je nu stopt geloven nog meer mensen dat dit fake is om zo aan je 25 posts te komen. en ik geloof net dat dit fake is, maar ik vraag gewoon vriendelijk om meer screens vanuit het bezoekerszicht.

Kevin
sorry als dit mod. klinkt/is

Bericht getypt door - ikbenkevin
Toegevoegd op 13 Dec 2010 om 20:38
Laraatje2008
Datum: Maandag, 13 Dec 2010, 20:57 | Bericht # 64   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Ik dacht al vanaf het begin dat dit fake was. Sorry beetjegek maar als zelfs de grootste designers hier nog mee bezig zijn en dit al niet kunnen krijgen, hoe kun jij dat dit voor elkaar krijgen. Dat is dan toch wel raar he. Ik wilde me eerst niet mee bemoeien juist omdat ik een moderator ben maar ik wil toch nu mijn mening laten zien. Laat inderdaad wat meer screens zien want als je dit deed vanwege het feit van je 25 posts, is dat heel erg flauw. Trouwens je moet ook 1 maand lid van dit forum zijn hoor, wil je bij de exclusieven komen. Maar ontopic, laat meer screens zien en mensen geloven je steeds meer, maar ik betwijfel dit omdat de grootste designers hier mee bezig zijn en daar al de grootste moeite mee hebben. Dus, groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtIk dacht al vanaf het begin dat dit fake was. Sorry beetjegek maar als zelfs de grootste designers hier nog mee bezig zijn en dit al niet kunnen krijgen, hoe kun jij dat dit voor elkaar krijgen. Dat is dan toch wel raar he. Ik wilde me eerst niet mee bemoeien juist omdat ik een moderator ben maar ik wil toch nu mijn mening laten zien. Laat inderdaad wat meer screens zien want als je dit deed vanwege het feit van je 25 posts, is dat heel erg flauw. Trouwens je moet ook 1 maand lid van dit forum zijn hoor, wil je bij de exclusieven komen. Maar ontopic, laat meer screens zien en mensen geloven je steeds meer, maar ik betwijfel dit omdat de grootste designers hier mee bezig zijn en daar al de grootste moeite mee hebben. Dus, groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 13 Dec 2010 om 20:57
tigerman
Datum: Maandag, 13 Dec 2010, 21:06 | Bericht # 65   
tigerman 
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 1

Curator

Daarom zij ze dus ook dat ze al 5 jaar designer is, en dit wilt worden later... En ik moet eerlijk toegeven dat ik er ook eerst niet in geloofde, maar de screens zien er echt uit, dus klopt het volgens mij wel...

Banner+Avatar made by McCamel
BerichtDaarom zij ze dus ook dat ze al 5 jaar designer is, en dit wilt worden later... En ik moet eerlijk toegeven dat ik er ook eerst niet in geloofde, maar de screens zien er echt uit, dus klopt het volgens mij wel...

Bericht getypt door - tigerman
Toegevoegd op 13 Dec 2010 om 21:06
ikbenkevin
Datum: Maandag, 13 Dec 2010, 21:19 | Bericht # 66   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Quote (tigerman)
Daarom zij ze dus ook dat ze al 5 jaar designer is, en dit wilt worden later... En ik moet eerlijk toegeven dat ik er ook eerst niet in geloofde, maar de screens zien er echt uit, dus klopt het volgens mij wel...

dit geloof ik nou weer niet, bij de eerste screen zij je duidelijk een water randje, en bij de tweede screen lijkt het net alsof de regen erop is geplakt, samen met het icoontje en de tekst. en zoals laraatje al zei hebben de grootste designers ooit hier al moeite mee, en ik heb nog nooit een download of zelfs een topic gezien van hem met zijn projecten, dus Beetjegek, ik weet dat je wel kijkt maar niet reageert, laat eens een paar goede screens zien van je andere projecten in de afgelopen vijf jaar. en zoals robert95 al zei doe je wel een beetje zielig, als je je school opgeeft voor zt2 ben je wel een beetje gek. En iedereen wordt wel eens gepest, dus doe nou niet zo zielig, je bent echt niet de enige. en niemand wil je weg hebben, maar ze vragen vriendelijk om meer ingame screens, omdat deze een beetje fake lijken.

Kevin
ps. ik hoop dat je je screens durft laten zien
pps. sorry als dit mod is/klinkt

Bericht
Quote (tigerman)

dit geloof ik nou weer niet, bij de eerste screen zij je duidelijk een water randje, en bij de tweede screen lijkt het net alsof de regen erop is geplakt, samen met het icoontje en de tekst. en zoals laraatje al zei hebben de grootste designers ooit hier al moeite mee, en ik heb nog nooit een download of zelfs een topic gezien van hem met zijn projecten, dus Beetjegek, ik weet dat je wel kijkt maar niet reageert, laat eens een paar goede screens zien van je andere projecten in de afgelopen vijf jaar. en zoals robert95 al zei doe je wel een beetje zielig, als je je school opgeeft voor zt2 ben je wel een beetje gek. En iedereen wordt wel eens gepest, dus doe nou niet zo zielig, je bent echt niet de enige. en niemand wil je weg hebben, maar ze vragen vriendelijk om meer ingame screens, omdat deze een beetje fake lijken.

Kevin
ps. ik hoop dat je je screens durft laten zien
pps. sorry als dit mod is/klinkt

Toegevoegd op 13 Dec 2010 om 21:19
tigerman
Datum: Maandag, 13 Dec 2010, 21:24 | Bericht # 67   
tigerman 
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Ik wou net nog eens gaan kijken, maar ik vind de foto niet meer terug! Heb je ze verwijderd?

BerichtIk wou net nog eens gaan kijken, maar ik vind de foto niet meer terug! Heb je ze verwijderd?

Toegevoegd op 13 Dec 2010 om 21:24
ikbenkevin
Datum: Maandag, 13 Dec 2010, 21:32 | Bericht # 68   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Quote (tigerman)
Ik wou net nog eens gaan kijken, maar ik vind de foto niet meer terug! Heb je ze verwijderd?

hij heeft ze idd verwijderd en i.p.v. de foto's gezet ga toch weg.
Erg kinderachtig van je
ik dat dat je 16 was, maar je gedraagt je als iemand van 8
dus niet zo lelijk doen we vragen alleen maar om goede screens
en ik weet dat je kijkt
dus laat eens wat screens van al je projecten zien als je durft

kevin

Bericht
Quote (tigerman)

hij heeft ze idd verwijderd en i.p.v. de foto's gezet ga toch weg.
Erg kinderachtig van je
ik dat dat je 16 was, maar je gedraagt je als iemand van 8
dus niet zo lelijk doen we vragen alleen maar om goede screens
en ik weet dat je kijkt
dus laat eens wat screens van al je projecten zien als je durft

kevin

Toegevoegd op 13 Dec 2010 om 21:32
tigerman
Datum: Maandag, 13 Dec 2010, 21:39 | Bericht # 69   
tigerman 
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Ok, sorry, maar als ze de foto's net verwijderd, na dat iedereen begint te zeggen dat het fake is, zodat wij niet een tweede keer kunnen kijken, zodat we zeker niet zien dat ze fake zijn, dan is dit echt kinderachtig, en bewijst het nogmaals dat het echt fake is. Ik geloofde je net, maar goed geprobeerd, maar als je zo kinderachtig doet, is al dat vertrouwen opeens weg... Je gebruikt verkeerd taalgebruik, je verwijderd jouw screens, je zegt dat je al 5 jaar designt, ook al is dit niet zo, je zegt dat je gestopt bent met school (illegaal) gewoon voor videogames! Sorry, maar echt, dit is gewoon niet meer normaal, ik denk niet dat iemand je nu nog geloofd....

BerichtOk, sorry, maar als ze de foto's net verwijderd, na dat iedereen begint te zeggen dat het fake is, zodat wij niet een tweede keer kunnen kijken, zodat we zeker niet zien dat ze fake zijn, dan is dit echt kinderachtig, en bewijst het nogmaals dat het echt fake is. Ik geloofde je net, maar goed geprobeerd, maar als je zo kinderachtig doet, is al dat vertrouwen opeens weg... Je gebruikt verkeerd taalgebruik, je verwijderd jouw screens, je zegt dat je al 5 jaar designt, ook al is dit niet zo, je zegt dat je gestopt bent met school (illegaal) gewoon voor videogames! Sorry, maar echt, dit is gewoon niet meer normaal, ik denk niet dat iemand je nu nog geloofd....

Toegevoegd op 13 Dec 2010 om 21:39
jarni
Datum: Maandag, 13 Dec 2010, 21:41 | Bericht # 70   
ZTSF Gegevens

Member van het Seizoen
Verzorger

op de eerste screen hoeft het totaal geen waterrand te zijn.
hij heeft volgens mij de graslandreskin van sophy en dan lijkt modder op een waterrand.
en waarom zou je school stoppen?(oke ik begrijp je wel een beetje, wnt het is niet leuk)
ik heb maar 3 vrienden op school,word gepest door 3 kwart van de school, ik word bijna iederre dag 6 keer geschopt door een vriend(iritant meisje dat beste vriendin is van de zus van mijn beste vriend,zo zijn wij vrienden),ik heb veel problemen met Iers en er is een groep die problemen heeft met iers en die krijgt minder spellings etc. en ik zit niet in de groep, als je dat nog niet oneerlijk noemt.......
en ik ga nog steeds naar school.

Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt

Bericht veranderd door: jarni - Dinsdag, 14 Dec 2010, 15:59
Berichtop de eerste screen hoeft het totaal geen waterrand te zijn.
hij heeft volgens mij de graslandreskin van sophy en dan lijkt modder op een waterrand.
en waarom zou je school stoppen?(oke ik begrijp je wel een beetje, wnt het is niet leuk)
ik heb maar 3 vrienden op school,word gepest door 3 kwart van de school, ik word bijna iederre dag 6 keer geschopt door een vriend(iritant meisje dat beste vriendin is van de zus van mijn beste vriend,zo zijn wij vrienden),ik heb veel problemen met Iers en er is een groep die problemen heeft met iers en die krijgt minder spellings etc. en ik zit niet in de groep, als je dat nog niet oneerlijk noemt.......
en ik ga nog steeds naar school.

Bericht getypt door - jarni
Toegevoegd op 13 Dec 2010 om 21:41
Search:

Hosted by uCoz