Datum: Donderdag, 09 Dec 2010, 19:26 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Ik kan het ook bijna niet geloven, dit is bijna onmogelijk. Oh ja, antwoord op de stelling: Hij moet zeker uitgebracht worden. Ik hoop dat hij snel uitkomt. Dan wordt zt2 een stuk realistischer.
Je bent echt een goede codeur als dit je lukt. Succes!
Datum: Donderdag, 09 Dec 2010, 20:40 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Ik ben het volkomen eens met Rosella. Dit mag een beetje hard overkomen, maar ik heb tot nu toe niet echt veel gezien van jou. Kun je misschien niet eerst een screen plaatsen, voordat je de aandacht trekt?? Het is maar een tip..
Maar, als je toch gelijk hebt, dan zou ik het geweldig gaan vinden!! Dat is dan de eerste keer dat ik wil dat het gaat regenen, maar dan wel in ZT2. Zou echt heel realistisch zijn.
Datum: Donderdag, 09 Dec 2010, 21:23 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Hierbij bied ik mijn verontschuldigingen aan.. De regen ziet er goed uit, maar ik zou het knopje wel eens willen zien hoe je het verwisseld. Ik wil niet achterdochtig doen, maar, ik wil gewoon weten hoe het knopje er uit ziet.. Dan nog, dit is geweldig gedaan. Pokemon White team!
Datum: Donderdag, 09 Dec 2010, 22:08 | Bericht # 17
tigerman
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ja, het knopje wil ik ook wel eens zien, ik hoop dat je het kan veranderen in een druppeltje water ofzo... Jij moet echt wel supergoed zijn, niemand kon dit!!! Banner+Avatar made by McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
Quote (chickboy)
waar heb ik dit eerder gezien?
ik denk dat je het eerder hebt gezien toen je een object in het water plaatste. dan krijg je ook zulk water aleen niet zoo hoog en met meer druppels. ik denk dat je dat ook hebt gebruikt BeetjeGek. ik weet het niet zeker maar ik denk het wel. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt