Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Regen in ZT2
Joshua
Datum: Vrijdag, 10 Dec 2010, 14:45 | Bericht # 21   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Curator

Beetjegek zit jij ook op andere forum's ik heb op Tesara dit ook al gezien.

BerichtBeetjegek zit jij ook op andere forum's ik heb op Tesara dit ook al gezien.

Bericht getypt door - Joshua
Toegevoegd op 10 Dec 2010 om 14:45
rosella
Datum: Vrijdag, 10 Dec 2010, 14:50 | Bericht # 22   
rosella 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

ik denk dat jij gewoon iets in het water hebt geplaatsd en dan snel een foto hebt getrokken
want ik vind het wel heel raar dat iemand die nog nooit een project heeft geshowd en zo goed als onbekend is
zulke dingen kan maken in zt2...
Berichtik denk dat jij gewoon iets in het water hebt geplaatsd en dan snel een foto hebt getrokken
want ik vind het wel heel raar dat iemand die nog nooit een project heeft geshowd en zo goed als onbekend is
zulke dingen kan maken in zt2...

Bericht getypt door - rosella
Toegevoegd op 10 Dec 2010 om 14:50
chickboy
Datum: Vrijdag, 10 Dec 2010, 14:57 | Bericht # 23   
ZTSF Gegevens

Verzorger

oh ja natuurlijk, dat krijg je ook als je iets plaatst, van die druppels.

en het lijkt wel alsof je iets hebt geplaatst in het water, want je ziet aan de voet van de foto ook zijn waterrand, of nou ja, daar lijkt het tenminste op. waarom laat je niet gewoon het knopje zien, ook al is het een rode smiley? ;)

Berichtoh ja natuurlijk, dat krijg je ook als je iets plaatst, van die druppels.

en het lijkt wel alsof je iets hebt geplaatst in het water, want je ziet aan de voet van de foto ook zijn waterrand, of nou ja, daar lijkt het tenminste op. waarom laat je niet gewoon het knopje zien, ook al is het een rode smiley? ;)

Bericht getypt door - chickboy
Toegevoegd op 10 Dec 2010 om 14:57
caspar1995
Datum: Vrijdag, 10 Dec 2010, 16:14 | Bericht # 24   
caspar1995 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

Curator

tja, ik heb net zo als de meeste ook mijn twijfel's
ik bedoel, mensen die echt een knopje kunnen programeren enzo,
dat zijn echt mensen als blue fang of snowleo ofzo...
en dan kom jij op het forum en jij kan het al en komt met alleemaal download's die iedereen wild en nog nooit gemaakt zijn.
kijk als jij dit echt kan, dan neem ik natuurlijk alles terug.
maar dan kun je dit soort berichten verwachten wand iedereen die groot word en met dingen komt die super vet zijn, worden vaak eerst niet geloofd.
dus als je de waarheid spreekt, denk maar, dat hadden alle grote ;)

thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Berichttja, ik heb net zo als de meeste ook mijn twijfel's
ik bedoel, mensen die echt een knopje kunnen programeren enzo,
dat zijn echt mensen als blue fang of snowleo ofzo...
en dan kom jij op het forum en jij kan het al en komt met alleemaal download's die iedereen wild en nog nooit gemaakt zijn.
kijk als jij dit echt kan, dan neem ik natuurlijk alles terug.
maar dan kun je dit soort berichten verwachten wand iedereen die groot word en met dingen komt die super vet zijn, worden vaak eerst niet geloofd.
dus als je de waarheid spreekt, denk maar, dat hadden alle grote ;)

Bericht getypt door - caspar1995
Toegevoegd op 10 Dec 2010 om 16:14
tigerman
Datum: Vrijdag, 10 Dec 2010, 17:04 | Bericht # 25   
tigerman 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Curator

Volgens mij is dit echt fake, aan de onderkant van het plaatje zie je die bruine rand die rond het water ziet, het ziet er gewoon te veel uit als die splash van in zt2, je hebt nog nooit iets geloofwaardigs getoont, en waarom zou je het als smiley zetten? Maak dan toch gewoon een nieuw icoontje, als je toch al kunt wat mensen al minstens 2 jaar aan het proberen zijn? Sorry, maar er zijn gewoon te veel tegenbewijzen, dus ik geloof je niet. En trouwens, die water-splashen gaan niet echt ver, dus is het nogal logisch dat je ze niet ver kan zien. Sorry, maar ik geloof je niet.

Banner+Avatar made by McCamel
BerichtVolgens mij is dit echt fake, aan de onderkant van het plaatje zie je die bruine rand die rond het water ziet, het ziet er gewoon te veel uit als die splash van in zt2, je hebt nog nooit iets geloofwaardigs getoont, en waarom zou je het als smiley zetten? Maak dan toch gewoon een nieuw icoontje, als je toch al kunt wat mensen al minstens 2 jaar aan het proberen zijn? Sorry, maar er zijn gewoon te veel tegenbewijzen, dus ik geloof je niet. En trouwens, die water-splashen gaan niet echt ver, dus is het nogal logisch dat je ze niet ver kan zien. Sorry, maar ik geloof je niet.

Bericht getypt door - tigerman
Toegevoegd op 10 Dec 2010 om 17:04
BeetjeGek
Datum: Vrijdag, 10 Dec 2010, 17:29 | Bericht # 26   
BeetjeGek 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Parkeerhulp

Sorry hoor menslej mar ik laat binen kort meer screen zien, misschien praten jullie dan anders.

en ja ik heb niks in of op het water geplaats maar ik heb wel de druppel gebruik maar dit is echt niet fake. Anders zou ik het nooit laten zien want het is altijd zo´n vernedering als het nep is! >(

En als jullie zo doorgaan over mijn best gelukte project dankap ik er mee en hebben jullie het voor je zelf verpruts!

http://ilyana88.deviantart.com/gallery/61991
BerichtSorry hoor menslej mar ik laat binen kort meer screen zien, misschien praten jullie dan anders.

en ja ik heb niks in of op het water geplaats maar ik heb wel de druppel gebruik maar dit is echt niet fake. Anders zou ik het nooit laten zien want het is altijd zo´n vernedering als het nep is! >(

En als jullie zo doorgaan over mijn best gelukte project dankap ik er mee en hebben jullie het voor je zelf verpruts!

Bericht getypt door - BeetjeGek
Toegevoegd op 10 Dec 2010 om 17:29
caspar1995
Datum: Vrijdag, 10 Dec 2010, 17:41 | Bericht # 27   
caspar1995 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

Curator

beetjegek, niemand (in iedergeval ik niet)
is boos ofzo.
we zijn allemaal zo onder de indruk dat we gaan denken dat het nep is.
dat komt omdat het zo geweldig is!
als jij screens laat zien en ons overtuigd praten we echt ander's
ik geloof je op je woord, maar een paar screens is toch niet mis ;)

thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Berichtbeetjegek, niemand (in iedergeval ik niet)
is boos ofzo.
we zijn allemaal zo onder de indruk dat we gaan denken dat het nep is.
dat komt omdat het zo geweldig is!
als jij screens laat zien en ons overtuigd praten we echt ander's
ik geloof je op je woord, maar een paar screens is toch niet mis ;)

Bericht getypt door - caspar1995
Toegevoegd op 10 Dec 2010 om 17:41
chickboy
Datum: Vrijdag, 10 Dec 2010, 18:46 | Bericht # 28   
ZTSF Gegevens

Verzorger

mijn opa zei altijd:

wie groots wil worden verteld grote leugens
maar wie liegt wordt toch groots
wie echt groots is zal nooit liegen
maar wie echt groots is wordt niet geloofd

misschien een beetje moeilijk te begrijpen, maar het betekend als iemand iets zeker weet, wil of kan, zal diegene niet liegen. maar als iemand iets niet weet, kan of wil, zal hij leugens kunnen vertellen dat hij het wel zeker weet, kan of wil en er later met een smoesje onderuit komen. omdat het laatste erg bekend is, geloven vaak ook anderen niet als je het echt zeker weet, kan of wil.

en het is ook niet dat ik boos ben of zo, maar het lijkt gewoon bijna zo ongelofelijk omdat ze hier al zolang mee bezig zijn ;)

Berichtmijn opa zei altijd:

wie groots wil worden verteld grote leugens
maar wie liegt wordt toch groots
wie echt groots is zal nooit liegen
maar wie echt groots is wordt niet geloofd

misschien een beetje moeilijk te begrijpen, maar het betekend als iemand iets zeker weet, wil of kan, zal diegene niet liegen. maar als iemand iets niet weet, kan of wil, zal hij leugens kunnen vertellen dat hij het wel zeker weet, kan of wil en er later met een smoesje onderuit komen. omdat het laatste erg bekend is, geloven vaak ook anderen niet als je het echt zeker weet, kan of wil.

en het is ook niet dat ik boos ben of zo, maar het lijkt gewoon bijna zo ongelofelijk omdat ze hier al zolang mee bezig zijn ;)

Bericht getypt door - chickboy
Toegevoegd op 10 Dec 2010 om 18:46
rosella
Datum: Vrijdag, 10 Dec 2010, 18:52 | Bericht # 29   
rosella 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

en zolang ik geen bewijzen (duidelijke) zie zeg ik dat je lieg
en ik zal me pas excuseren wanneer je deze toond
dit is onmogelijk

Bericht veranderd door: rosella - Vrijdag, 10 Dec 2010, 19:07
Berichten zolang ik geen bewijzen (duidelijke) zie zeg ik dat je lieg
en ik zal me pas excuseren wanneer je deze toond
dit is onmogelijk

Bericht getypt door - rosella
Toegevoegd op 10 Dec 2010 om 18:52
Erry2000
Datum: Vrijdag, 10 Dec 2010, 19:32 | Bericht # 30   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 7

Technisch medewerker
Curator

Iedereen is gewoon nogal verrast dat je met zo'n bijzonder project komt.
De meeste mensen die beginnen met designen komen niet direct met zoiets.
Je had misschien het misschien beter eerst even uit kunnen werken, en daarna screens laten zien in plaats van direct een topic openen zonder screens, en vervolgens iets showen dat niet al te overtuigend is.
Daarmee voorkom je dat mensen het niet helemaal vertrouwen.
In elk geval wil niemand dat je met dit project stopt, dan zal uiteindelijk helemaal niemand je nog geloven.
Ik ben heel benieuwd wat je ons nog gaat laten zien om ons wel 100% te overtuigen van je werk.

Forget the crew... Follow the rules!
BerichtIedereen is gewoon nogal verrast dat je met zo'n bijzonder project komt.
De meeste mensen die beginnen met designen komen niet direct met zoiets.
Je had misschien het misschien beter eerst even uit kunnen werken, en daarna screens laten zien in plaats van direct een topic openen zonder screens, en vervolgens iets showen dat niet al te overtuigend is.
Daarmee voorkom je dat mensen het niet helemaal vertrouwen.
In elk geval wil niemand dat je met dit project stopt, dan zal uiteindelijk helemaal niemand je nog geloven.
Ik ben heel benieuwd wat je ons nog gaat laten zien om ons wel 100% te overtuigen van je werk.

Bericht getypt door - Erry2000
Toegevoegd op 10 Dec 2010 om 19:32
Search:

Hosted by uCoz