ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 37 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik denk dat jij gewoon iets in het water hebt geplaatsd en dan snel een foto hebt getrokken want ik vind het wel heel raar dat iemand die nog nooit een project heeft geshowd en zo goed als onbekend is zulke dingen kan maken in zt2...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
oh ja natuurlijk, dat krijg je ook als je iets plaatst, van die druppels.
en het lijkt wel alsof je iets hebt geplaatst in het water, want je ziet aan de voet van de foto ook zijn waterrand, of nou ja, daar lijkt het tenminste op. waarom laat je niet gewoon het knopje zien, ook al is het een rode smiley?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
tja, ik heb net zo als de meeste ook mijn twijfel's ik bedoel, mensen die echt een knopje kunnen programeren enzo, dat zijn echt mensen als blue fang of snowleo ofzo... en dan kom jij op het forum en jij kan het al en komt met alleemaal download's die iedereen wild en nog nooit gemaakt zijn. kijk als jij dit echt kan, dan neem ik natuurlijk alles terug. maar dan kun je dit soort berichten verwachten wand iedereen die groot word en met dingen komt die super vet zijn, worden vaak eerst niet geloofd. dus als je de waarheid spreekt, denk maar, dat hadden alle grote
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Volgens mij is dit echt fake, aan de onderkant van het plaatje zie je die bruine rand die rond het water ziet, het ziet er gewoon te veel uit als die splash van in zt2, je hebt nog nooit iets geloofwaardigs getoont, en waarom zou je het als smiley zetten? Maak dan toch gewoon een nieuw icoontje, als je toch al kunt wat mensen al minstens 2 jaar aan het proberen zijn? Sorry, maar er zijn gewoon te veel tegenbewijzen, dus ik geloof je niet. En trouwens, die water-splashen gaan niet echt ver, dus is het nogal logisch dat je ze niet ver kan zien. Sorry, maar ik geloof je niet. Banner+Avatar made by McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 20 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Sorry hoor menslej mar ik laat binen kort meer screen zien, misschien praten jullie dan anders.
en ja ik heb niks in of op het water geplaats maar ik heb wel de druppel gebruik maar dit is echt niet fake. Anders zou ik het nooit laten zien want het is altijd zo´n vernedering als het nep is!
En als jullie zo doorgaan over mijn best gelukte project dankap ik er mee en hebben jullie het voor je zelf verpruts!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
beetjegek, niemand (in iedergeval ik niet) is boos ofzo. we zijn allemaal zo onder de indruk dat we gaan denken dat het nep is. dat komt omdat het zo geweldig is! als jij screens laat zien en ons overtuigd praten we echt ander's ik geloof je op je woord, maar een paar screens is toch niet mis
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
mijn opa zei altijd:
wie groots wil worden verteld grote leugens maar wie liegt wordt toch groots wie echt groots is zal nooit liegen maar wie echt groots is wordt niet geloofd
misschien een beetje moeilijk te begrijpen, maar het betekend als iemand iets zeker weet, wil of kan, zal diegene niet liegen. maar als iemand iets niet weet, kan of wil, zal hij leugens kunnen vertellen dat hij het wel zeker weet, kan of wil en er later met een smoesje onderuit komen. omdat het laatste erg bekend is, geloven vaak ook anderen niet als je het echt zeker weet, kan of wil.
en het is ook niet dat ik boos ben of zo, maar het lijkt gewoon bijna zo ongelofelijk omdat ze hier al zolang mee bezig zijn
Iedereen is gewoon nogal verrast dat je met zo'n bijzonder project komt. De meeste mensen die beginnen met designen komen niet direct met zoiets. Je had misschien het misschien beter eerst even uit kunnen werken, en daarna screens laten zien in plaats van direct een topic openen zonder screens, en vervolgens iets showen dat niet al te overtuigend is. Daarmee voorkom je dat mensen het niet helemaal vertrouwen. In elk geval wil niemand dat je met dit project stopt, dan zal uiteindelijk helemaal niemand je nog geloven. Ik ben heel benieuwd wat je ons nog gaat laten zien om ons wel 100% te overtuigen van je werk. Forget the crew... Follow the rules!