Datum: Zaterdag, 11 Dec 2010, 18:33 | Bericht # 41
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 91 Prijzenkast:
2
Oud Crew-lid
Kassa Medewerker
woot dat is wel zwaar goed.
neeh ff dit is even niet meer normaal. en mensjes maar niet geloven op zich geloof ik het wel. maar dit is super. nu is het eindelijk een beetje real met al die regen.
Datum: Zaterdag, 11 Dec 2010, 18:37 | Bericht # 42
BeetjeGek
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 20 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik moet dit even melden. ik wil niet opscheppen ofzo maar ik maak maar een paar prjecten met packs erbij enzo (komt hier ook bij!) per jaar maar als ik ze dan af heb zijn ze ook echt heel goed. http://ilyana88.deviantart.com/gallery/61991
Datum: Zaterdag, 11 Dec 2010, 18:42 | Bericht # 43
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
wow. :O jij bent een echt goede desinger! er zijn maar een paar desingers die zo goed zijn. maar een kleine klacht. het lijkt wel of de regen horizontaal valt. of is dat aleen de foto?
Datum: Zaterdag, 11 Dec 2010, 22:04 | Bericht # 49
tigerman
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Gast, hij heeft nu al een paar foto's getoond, hoe kan dit ooit fake zijn? En volgens mij kan dit ene berichtje er voor zorgen dat je hier nooit meer terug komt... Banner+Avatar made by McCamel
Het is best als je dit niet geloofd, en dat is nu duidelijk! Iedereen heeft inmiddels jouw 4 of 5 berichten gelezen waarin je verteld dat je niet geloofd dat dit echt is, en ik heb niet het idee dat er iemand om nog zo'n bericht zit te wachten, dus als je niets normaals kunt posten, post dan gewoon niet. En dit is zeker geen excuus voor je taalgebruik (die ik inmiddels heb aangepast). Forget the crew... Follow the rules!