Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Regen in ZT2
rosella
Datum: Zaterdag, 11 Dec 2010, 22:39 | Bericht # 51   
rosella 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

wel dan toch nog dit eerst
beetjegek,
je zult toch eens moeten af te leren om te liegen
maar je kunt wel aardig met photoshop onderweg
en een tipje: als je even goed kan coderen als je zinsbouw en je inhoud van je berichten zul je toch wel enige bugs ondervinden in je project...
ohja over coderen; ik weet waar ik over praat, ik kan trouwens ook aardig met coderen overweg
denk maar dat ik jaloers ben en dat ik onbeleefd ben ofzo
maar dit is enkel omdat ik weet dat je lieg
ofja er is nog één manier waarop ik je mischien kan geloven:
leg een uit in welke bestand je hebt gewerkt en wat je precies hebt gedaan om deze regen te kunnen realiseren
je mag mij gerust blokkeren en deze post verwijderen maar dit is nu eens de harde realiteit
groetjes van rosella ;)
Berichtwel dan toch nog dit eerst
beetjegek,
je zult toch eens moeten af te leren om te liegen
maar je kunt wel aardig met photoshop onderweg
en een tipje: als je even goed kan coderen als je zinsbouw en je inhoud van je berichten zul je toch wel enige bugs ondervinden in je project...
ohja over coderen; ik weet waar ik over praat, ik kan trouwens ook aardig met coderen overweg
denk maar dat ik jaloers ben en dat ik onbeleefd ben ofzo
maar dit is enkel omdat ik weet dat je lieg
ofja er is nog één manier waarop ik je mischien kan geloven:
leg een uit in welke bestand je hebt gewerkt en wat je precies hebt gedaan om deze regen te kunnen realiseren
je mag mij gerust blokkeren en deze post verwijderen maar dit is nu eens de harde realiteit
groetjes van rosella ;)

Bericht getypt door - rosella
Toegevoegd op 11 Dec 2010 om 22:39
caspar1995
Datum: Zaterdag, 11 Dec 2010, 23:08 | Bericht # 52   
caspar1995 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

Curator

Rosella, wacht nou eerst met beschuldigen, tot je bewijzen hebt!
ik bedoel, dit is gewoon super vet!
(ook al wil ik niet dat mijn smiley's altijd aan of uit staan)
beetjegek, ik vind het echt top dat je ondanks al het commentaar toch door bend gegaan!
echt super cool!
en ik hoop dat je die hack dat mensen niet bang zijn voor dieren nog afmaakt!

thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
BerichtRosella, wacht nou eerst met beschuldigen, tot je bewijzen hebt!
ik bedoel, dit is gewoon super vet!
(ook al wil ik niet dat mijn smiley's altijd aan of uit staan)
beetjegek, ik vind het echt top dat je ondanks al het commentaar toch door bend gegaan!
echt super cool!
en ik hoop dat je die hack dat mensen niet bang zijn voor dieren nog afmaakt!

Bericht getypt door - caspar1995
Toegevoegd op 11 Dec 2010 om 23:08
ikbenkevin
Datum: Zondag, 12 Dec 2010, 11:01 | Bericht # 53   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Kassa Medewerker

sorry maar kun je een andere foto vanaf bezoekerszicht laten zien?
dit lijkt namelijk een beetje nep, want het lijkt net alsof je gewoon een paar druppeltjes met photoshop erop hebt geplakt.
en de tekst en het icoontje hebt aangepast
maar als dit echt waar is vindt ik het supermooi, maar ik ga het niet downloaden, ik vind zoo tycoon juist zo leuk zonder regen, want dan zie je het beter.
en als ik regen wil zien, kijk ik gewoon naar buiten

kevin

Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
Berichtsorry maar kun je een andere foto vanaf bezoekerszicht laten zien?
dit lijkt namelijk een beetje nep, want het lijkt net alsof je gewoon een paar druppeltjes met photoshop erop hebt geplakt.
en de tekst en het icoontje hebt aangepast
maar als dit echt waar is vindt ik het supermooi, maar ik ga het niet downloaden, ik vind zoo tycoon juist zo leuk zonder regen, want dan zie je het beter.
en als ik regen wil zien, kijk ik gewoon naar buiten

kevin

Bericht getypt door - ikbenkevin
Toegevoegd op 12 Dec 2010 om 11:01
BeetjeGek
Datum: Maandag, 13 Dec 2010, 18:40 | Bericht # 54   
BeetjeGek 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Parkeerhulp

Weet je wat ik stop ermee ik heb mijn kont eraf gewerkt om dit ingame te krijegn. Ik heb super veel problemen met mijn computer gehad, ik heb gewoon mijn school opgegeven voor dit te gaan doen wan tik wil desinger worden (niet alleen voor ZT2) en het enigste wat ik krijg is:

'dit is nep'
' wat is het fake'

Added (13 Dec 2010, 18:40)
---------------------------------------------

Quote (Erry2000)
Iedereen is gewoon nogal verrast dat je met zo'n bijzonder project komt.
De meeste mensen die beginnen met designen komen niet direct met zoiets.
Je had misschien het misschien beter eerst even uit kunnen werken, en daarna screens laten zien in plaats van direct een topic openen zonder screens, en vervolgens iets showen dat niet al te overtuigend is.
Daarmee voorkom je dat mensen het niet helemaal vertrouwen.
In elk geval wil niemand dat je met dit project stopt, dan zal uiteindelijk helemaal niemand je nog geloven.
Ik ben heel benieuwd wat je ons nog gaat laten zien om ons wel 100% te overtuigen van je werk.

ik desing al 5 jaar, jouw probleem als je het niet wist

http://ilyana88.deviantart.com/gallery/61991

Bericht veranderd door: BeetjeGek - Maandag, 13 Dec 2010, 18:38
BerichtWeet je wat ik stop ermee ik heb mijn kont eraf gewerkt om dit ingame te krijegn. Ik heb super veel problemen met mijn computer gehad, ik heb gewoon mijn school opgegeven voor dit te gaan doen wan tik wil desinger worden (niet alleen voor ZT2) en het enigste wat ik krijg is:

'dit is nep'
' wat is het fake'

Added (13 Dec 2010, 18:40)
---------------------------------------------

Quote (Erry2000)
Iedereen is gewoon nogal verrast dat je met zo'n bijzonder project komt.
De meeste mensen die beginnen met designen komen niet direct met zoiets.
Je had misschien het misschien beter eerst even uit kunnen werken, en daarna screens laten zien in plaats van direct een topic openen zonder screens, en vervolgens iets showen dat niet al te overtuigend is.
Daarmee voorkom je dat mensen het niet helemaal vertrouwen.
In elk geval wil niemand dat je met dit project stopt, dan zal uiteindelijk helemaal niemand je nog geloven.
Ik ben heel benieuwd wat je ons nog gaat laten zien om ons wel 100% te overtuigen van je werk.

ik desing al 5 jaar, jouw probleem als je het niet wist

Bericht getypt door - BeetjeGek
Toegevoegd op 13 Dec 2010 om 18:40
tigerman
Datum: Maandag, 13 Dec 2010, 18:42 | Bericht # 55   
tigerman 
ZTSF Gegevens

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Curator

Doe dit nou niet... Gewoon omdat een iemand ongelovig is, moet je er toch niet mee kappen? Ik word ook gepest op school (jammer genoeg...), stop ik daarom? Nee, ik ga elke dag gewoon naar school, zoals het hoort, en ik vind het nog leuk ook, omdat er ook vrienden zijn! Dit is net hetzelfde, een iemand is niet echt enthousiast hierover, maar al de rest wel, en we willen het eindresultaat zeker zien! En sorry dat ik dit zeg in plaats van een mod, maar het moest gewoon, nu hij zelf nog online was...

Banner+Avatar made by McCamel
BerichtDoe dit nou niet... Gewoon omdat een iemand ongelovig is, moet je er toch niet mee kappen? Ik word ook gepest op school (jammer genoeg...), stop ik daarom? Nee, ik ga elke dag gewoon naar school, zoals het hoort, en ik vind het nog leuk ook, omdat er ook vrienden zijn! Dit is net hetzelfde, een iemand is niet echt enthousiast hierover, maar al de rest wel, en we willen het eindresultaat zeker zien! En sorry dat ik dit zeg in plaats van een mod, maar het moest gewoon, nu hij zelf nog online was...

Bericht getypt door - tigerman
Toegevoegd op 13 Dec 2010 om 18:42
BeetjeGek
Datum: Maandag, 13 Dec 2010, 18:49 | Bericht # 56   
BeetjeGek 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

ik wete dat dit niet helpt, nee inderdaad vind ik ok wat je zegt. Maar ik heb zo´n moeilijke jeugd gehad en dit voeld net of iemand mijn woden niet net weg waren weer genadeloos open rukt. Ja, als je me in het echt zou kennen en je zegt iets tegen me wat ik en jij ook niet leu zal vinden, dan heb je echt een probleem met mij wan tin ben echt snel op mijn tenen getrapt. maar dit ik kan heir echt niet meer tegen. Omdat je jaloers bent op iemand die een beetje beter kan desigen dan joyu vlieg je gelijk uit net alsof je Geert Wilders bent. Dat hoef toch niet, en al helemaal niet in een topic dat gasten ook kunnen zien. Dan verpruts je het voor Raymond!

wil je nog wat zeggen of wil je toch dat ik door ga kun je me pben. ik reagaar heir niet meer

Bericht veranderd door: BeetjeGek - Maandag, 13 Dec 2010, 18:50
Berichtik wete dat dit niet helpt, nee inderdaad vind ik ok wat je zegt. Maar ik heb zo´n moeilijke jeugd gehad en dit voeld net of iemand mijn woden niet net weg waren weer genadeloos open rukt. Ja, als je me in het echt zou kennen en je zegt iets tegen me wat ik en jij ook niet leu zal vinden, dan heb je echt een probleem met mij wan tin ben echt snel op mijn tenen getrapt. maar dit ik kan heir echt niet meer tegen. Omdat je jaloers bent op iemand die een beetje beter kan desigen dan joyu vlieg je gelijk uit net alsof je Geert Wilders bent. Dat hoef toch niet, en al helemaal niet in een topic dat gasten ook kunnen zien. Dan verpruts je het voor Raymond!

wil je nog wat zeggen of wil je toch dat ik door ga kun je me pben. ik reagaar heir niet meer

Toegevoegd op 13 Dec 2010 om 18:49
caspar1995
Datum: Maandag, 13 Dec 2010, 19:09 | Bericht # 57   
caspar1995 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

Curator

beetjegek, je zecht dat het enige is wat je hoort is ´´dit is nep´´ dit is fake´´
maar dat is niet waar! ik vind het bijvoorbeeld helemaal geweldig wat je doet!
trek je niet zo veel aan van die paar die ongelovig zijn.
ik hoop dat het helpt als ik nog even je benadruk dat je wel mensen hebt die jou geweldig vinden!
en ik ben heus niet de enige!

thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Berichtbeetjegek, je zecht dat het enige is wat je hoort is ´´dit is nep´´ dit is fake´´
maar dat is niet waar! ik vind het bijvoorbeeld helemaal geweldig wat je doet!
trek je niet zo veel aan van die paar die ongelovig zijn.
ik hoop dat het helpt als ik nog even je benadruk dat je wel mensen hebt die jou geweldig vinden!
en ik ben heus niet de enige!

Bericht getypt door - caspar1995
Toegevoegd op 13 Dec 2010 om 19:09
tigerman
Datum: Maandag, 13 Dec 2010, 19:36 | Bericht # 58   
tigerman 
ZTSF Gegevens

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Curator

Ik moet volledig akkoord gaan met caspar1995, wij hebben het allemaal het beste met je voor, we willen echt niet dat je weggaat! Als je dit kan releasen, zou dit gewoon te gek zijn! En raymond, ik wil wel, maar die report knop doet raar, ik moet er altijd iets bij typen, ik snap het niet echt... En ik wou gewoon iets van tekst erbij typen, ik ben zelfs voor Beetjegek, dan ga ik zijn bericht toch niet reporten als spam!!! En dat wat ik deed is echt geen 'Moderator Gedrag', het is gewoon perfect normaal dat ik hem wil helpen, anders was hij misschien echt de site verlaten.

Banner+Avatar made by McCamel
BerichtIk moet volledig akkoord gaan met caspar1995, wij hebben het allemaal het beste met je voor, we willen echt niet dat je weggaat! Als je dit kan releasen, zou dit gewoon te gek zijn! En raymond, ik wil wel, maar die report knop doet raar, ik moet er altijd iets bij typen, ik snap het niet echt... En ik wou gewoon iets van tekst erbij typen, ik ben zelfs voor Beetjegek, dan ga ik zijn bericht toch niet reporten als spam!!! En dat wat ik deed is echt geen 'Moderator Gedrag', het is gewoon perfect normaal dat ik hem wil helpen, anders was hij misschien echt de site verlaten.

Bericht getypt door - tigerman
Toegevoegd op 13 Dec 2010 om 19:36
BeetjeGek
Datum: Maandag, 13 Dec 2010, 19:38 | Bericht # 59   
BeetjeGek 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Kucht ik ben een haar. eht was een foutje

hihi!!

BerichtKucht ik ben een haar. eht was een foutje

hihi!!

Toegevoegd op 13 Dec 2010 om 19:38
Terdo
Datum: Maandag, 13 Dec 2010, 19:45 | Bericht # 60   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 7

Curator

Ga maar gewoon door ik ben ook benieuwd hoe het eruit komt te zien!

En als het uitkomt dan staan al die mensen die je niet geloven voor aap en krijg je meer aanzicht in de designerswereld ;)

Always look on the bright side of life!
BerichtGa maar gewoon door ik ben ook benieuwd hoe het eruit komt te zien!

En als het uitkomt dan staan al die mensen die je niet geloven voor aap en krijg je meer aanzicht in de designerswereld ;)

Bericht getypt door - Terdo
Toegevoegd op 13 Dec 2010 om 19:45
Search:

Hosted by uCoz