Regen in ZT2
BeetjeGek
Datum: Vrijdag, 10 Dec 2010, 19:51 | Bericht # 31
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik zal proberen morgen nog een paar screens te laten zien. Aangezien mijn computer nog steeds een beetje raar doet omdat ik het spel My Horse and My er verkeerd op had gezet.. Duurt het wat langer. wat willen jullie precies zien??
http://ilyana88.deviantart.com/gallery/61991
Bericht Ik zal proberen morgen nog een paar screens te laten zien. Aangezien mijn computer nog steeds een beetje raar doet omdat ik het spel My Horse and My er verkeerd op had gezet.. Duurt het wat langer. wat willen jullie precies zien??
Bericht getypt door - BeetjeGek Toegevoegd op 10 Dec 2010 om 19:51
thomvonder
Datum: Vrijdag, 10 Dec 2010, 20:07 | Bericht # 32
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
vooral wat foto's van het knopje om hem aan en uit te zetten en nog wat screens van de regen
Bericht vooral wat foto's van het knopje om hem aan en uit te zetten en nog wat screens van de regen Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 10 Dec 2010 om 20:07
BeetjeGek
Datum: Vrijdag, 10 Dec 2010, 20:09 | Bericht # 33
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik kan er wel een paar maken maar dat kost wel tijd, hebben jullie geduld??
Bericht ik kan er wel een paar maken maar dat kost wel tijd, hebben jullie geduld?? Bericht getypt door - BeetjeGek Toegevoegd op 10 Dec 2010 om 20:09
caspar1995
Datum: Vrijdag, 10 Dec 2010, 20:19 | Bericht # 34
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
Curator
wij altijd, ik hoop echt dat je de waarheid spreekt, dan ben je echt een designer van topniveau!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht wij altijd, ik hoop echt dat je de waarheid spreekt, dan ben je echt een designer van topniveau! Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 10 Dec 2010 om 20:19
Dierentuiner
Datum: Vrijdag, 10 Dec 2010, 20:20 | Bericht # 35
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
Ik ben erg benieuwd naar je regen in ZT2 en een nieuw knopje is ook altijd wel leuk !!! Maar als er 1 bij is gaat er dan ook een van af ???
Bericht Ik ben erg benieuwd naar je regen in ZT2 en een nieuw knopje is ook altijd wel leuk !!! Maar als er 1 bij is gaat er dan ook een van af ??? Bericht getypt door - Dierentuiner Toegevoegd op 10 Dec 2010 om 20:20
BeetjeGek
Datum: Zaterdag, 11 Dec 2010, 10:47 | Bericht # 36
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik moet eerlijk zeggen dat het wel een sorrt bug is want ik zet dan als je het download het knopje van de smiley boven hoofden voor altijd uit tenzij je de download weer wist dus ja het knopje vanb de smiley word uit gzet en verwijder en in plaats daar van komt het regen knopje. Ik heb inmiddels een soort regendruppetje ontworpen. ik zal proberen om het vanmiddag nog ingame te krijgen
Bericht ik moet eerlijk zeggen dat het wel een sorrt bug is want ik zet dan als je het download het knopje van de smiley boven hoofden voor altijd uit tenzij je de download weer wist dus ja het knopje vanb de smiley word uit gzet en verwijder en in plaats daar van komt het regen knopje. Ik heb inmiddels een soort regendruppetje ontworpen. ik zal proberen om het vanmiddag nog ingame te krijgen
Bericht getypt door - BeetjeGek Toegevoegd op 11 Dec 2010 om 10:47
tigerman
Datum: Zaterdag, 11 Dec 2010, 11:04 | Bericht # 37
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Curator
Misschien kan je het coderen zodat het dat ene oogje weg is, want niemand gebruikt dat toch (Denk ik toch...)
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht Misschien kan je het coderen zodat het dat ene oogje weg is, want niemand gebruikt dat toch (Denk ik toch...) Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 11 Dec 2010 om 11:04
cheetasuus
Datum: Zaterdag, 11 Dec 2010, 11:10 | Bericht # 38
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Wat ik aan dit project wil opmerken is dat ik denk dat mensen hier heel weinig gebruik van gaan maken. Als je zo goed bent in coderen kan je beter dingen maken zoals geen "nacht" in zootycoon. Of ziets dergelijks.
Bericht Wat ik aan dit project wil opmerken is dat ik denk dat mensen hier heel weinig gebruik van gaan maken. Als je zo goed bent in coderen kan je beter dingen maken zoals geen "nacht" in zootycoon. Of ziets dergelijks. Bericht getypt door - cheetasuus Toegevoegd op 11 Dec 2010 om 11:10
tigerman
Datum: Zaterdag, 11 Dec 2010, 11:13 | Bericht # 39
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Curator
Ja, maar dat is Sophie aan het maken... En volgens mij kan je het ook instellen dat het nacht word of niet...
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht Ja, maar dat is Sophie aan het maken... En volgens mij kan je het ook instellen dat het nacht word of niet... Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 11 Dec 2010 om 11:13
BeetjeGek
Datum: Zaterdag, 11 Dec 2010, 18:24 | Bericht # 40
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ga toch lekker weg
Bericht veranderd door: BeetjeGek - Maandag, 13 Dec 2010, 18:39
Bericht ga toch lekker weg Bericht getypt door - BeetjeGek Toegevoegd op 11 Dec 2010 om 18:24