Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 7 of 7
  • «
  • 1
  • 2
  • 5
  • 6
  • 7
Te veel websites
Lewa
Datum: Donderdag, 05 Jul 2012, 10:53 | Bericht # 61   
Lewa  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 0

Designer
Stagiaire

Welk spamgedoe ? Als je de shockspam bedoeld, geloof me, daar kun je niet echt over meespreken, dat is iets wat wel vaker gebeurd in de engelse community. Vooral als je die rotzooi zelf nog hebt moeten opruimen...

Anyway, ik denk niet dat het juist die sites zijn die op zoveel mogelijk members uit zijn, alhoewel dat wel klopt bij sommige, maar de grotere sites zijn meestal uit op zoveel mogelijk members. En daarom communiceren ze meestal niet onderling. Daarnaast worden er altijd veel te veel persoonlijke ruzies erbij betrokken. Ik heb geprobeerd dat een beetje te veranderen met Tesara en ZTV maar de anderen waren niet altijd voor dat idee. En een site runnen doe je democratisch.

Sommige sites willen gewoon het beste en zoveel mogelijk uitblinken, maar soms slagen de grote sites daarzelf niet in.

BerichtWelk spamgedoe ? Als je de shockspam bedoeld, geloof me, daar kun je niet echt over meespreken, dat is iets wat wel vaker gebeurd in de engelse community. Vooral als je die rotzooi zelf nog hebt moeten opruimen...

Anyway, ik denk niet dat het juist die sites zijn die op zoveel mogelijk members uit zijn, alhoewel dat wel klopt bij sommige, maar de grotere sites zijn meestal uit op zoveel mogelijk members. En daarom communiceren ze meestal niet onderling. Daarnaast worden er altijd veel te veel persoonlijke ruzies erbij betrokken. Ik heb geprobeerd dat een beetje te veranderen met Tesara en ZTV maar de anderen waren niet altijd voor dat idee. En een site runnen doe je democratisch.

Sommige sites willen gewoon het beste en zoveel mogelijk uitblinken, maar soms slagen de grote sites daarzelf niet in.

Bericht getypt door - Lewa
Toegevoegd op 05 Jul 2012 om 10:53
krieke668
Datum: Donderdag, 05 Jul 2012, 11:40 | Bericht # 62   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 4

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6

Curator

Quote (Lewa)
Welk spamgedoe ? Als je de shockspam bedoeld, geloof me, daar kun je niet echt over meespreken, dat is iets wat wel vaker gebeurd in de engelse community. Vooral als je die rotzooi zelf nog hebt moeten opruimen...

Ik bedoel dat van ztv... Maar ze doen dit toch met een rede en dat is waarschijnlijk niet omdat ze zin hebben om wat te spammen...

Ja, veel site zijn uit op het aantal leden, volgens mij zien ze het vaak zelf een beetje als een status symbool, "hoe meer leden hoe groter de site". Ik heb soms wel de indruk dat het meer is "hoe meer leden hoe belangrijker de site" Nu iets dat mij opvalt over het aantal leden lokken: Het is wel "toevallig" dat an, anubis, waarschijnlijk ae ook(ben zelf geen lid van die site) op 250 leden stranden...

Dat die ruzies ontstaan lijkt me logisch, je kunt elkaar nergens ontwijken. Maar ergens zijn die ruzies wel goed denk... Dan bedoel ik dat als er nu op één site een ruzie ontstaat dat dit gewoon een oorlog wordt op verschillende (onnodige)sites. Dat krijg met dezelfde crew en vips... Nu niet dat ik voor ruzies ben ofzo, maar volgens mij is het gewoon een tikkent klokje. Hoelang blijft het nog goed gaan?

Er zijn idd sites de 'the best' willen zijn, maarja ik doe er niets tegen, ik vind het persoonlijk veel leuker om te lachen als ze het opgeven omdat ze beseffen dat ze het niet zijn...
En vele sites willen in het zelfde uitblinken, vandaar dat ze nu "anders zijn" dan de oude, er is dit en dit... Die reclame van anubis op ts is gewoon een geweldig voorbeeld hiervan...

What is this? Another forum? Aren´t there enough?

Well, this one is different. I know, I know, everyone says that their forum is different and it´s the best, but this is one is indeed diferent.
You will be able to see some amazing projects, including one of the most known teams in the entire community,
and awsome zoos, including the 'Build It' project, where you can ask some zoo builders to do exhibits to gain some inspiration!
The forum currently has over 60 downloads, with the database growing everyday!

different? I don't think so...

Wat ik nu zeg is misschien een beetje grof genomen, maar ik denk dat zowat 90% van de zetaboards sites over zt2 hieronder valt...
Bericht
Quote (Lewa)

Ik bedoel dat van ztv... Maar ze doen dit toch met een rede en dat is waarschijnlijk niet omdat ze zin hebben om wat te spammen...

Ja, veel site zijn uit op het aantal leden, volgens mij zien ze het vaak zelf een beetje als een status symbool, "hoe meer leden hoe groter de site". Ik heb soms wel de indruk dat het meer is "hoe meer leden hoe belangrijker de site" Nu iets dat mij opvalt over het aantal leden lokken: Het is wel "toevallig" dat an, anubis, waarschijnlijk ae ook(ben zelf geen lid van die site) op 250 leden stranden...

Dat die ruzies ontstaan lijkt me logisch, je kunt elkaar nergens ontwijken. Maar ergens zijn die ruzies wel goed denk... Dan bedoel ik dat als er nu op één site een ruzie ontstaat dat dit gewoon een oorlog wordt op verschillende (onnodige)sites. Dat krijg met dezelfde crew en vips... Nu niet dat ik voor ruzies ben ofzo, maar volgens mij is het gewoon een tikkent klokje. Hoelang blijft het nog goed gaan?

Er zijn idd sites de 'the best' willen zijn, maarja ik doe er niets tegen, ik vind het persoonlijk veel leuker om te lachen als ze het opgeven omdat ze beseffen dat ze het niet zijn...
En vele sites willen in het zelfde uitblinken, vandaar dat ze nu "anders zijn" dan de oude, er is dit en dit... Die reclame van anubis op ts is gewoon een geweldig voorbeeld hiervan...

What is this? Another forum? Aren´t there enough?

Well, this one is different. I know, I know, everyone says that their forum is different and it´s the best, but this is one is indeed diferent.
You will be able to see some amazing projects, including one of the most known teams in the entire community,
and awsome zoos, including the 'Build It' project, where you can ask some zoo builders to do exhibits to gain some inspiration!
The forum currently has over 60 downloads, with the database growing everyday!

different? I don't think so...

Wat ik nu zeg is misschien een beetje grof genomen, maar ik denk dat zowat 90% van de zetaboards sites over zt2 hieronder valt...

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 05 Jul 2012 om 11:40
Lewa
Datum: Donderdag, 05 Jul 2012, 14:07 | Bericht # 63   
Lewa  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

Designer
Stagiaire

Ik ben ook tegen sites die opgericht worden en eigenlijk op zich niets creatiefs of nieuws bevatten. The Showroom was dan wel mijn eigen site ( samen met RR en Gerben natuurlijk ), maar daarvan kan ik nu eigenlijk wel nog zeggen dat het iets origineel was en anders dan alle andere websites tot nu toe. En daarvoor hebben we ook echt hard gewerkt...

Die spam is echt waaaaaay tooo complicated om uit te leggen hoor. Daarvoor moet je al meedraaien van Caldera etc. Echt, zeer lastig om uit te leggen... Het is gewoon een klein groepje pubers die problemen zoeken. Gohja...

BerichtIk ben ook tegen sites die opgericht worden en eigenlijk op zich niets creatiefs of nieuws bevatten. The Showroom was dan wel mijn eigen site ( samen met RR en Gerben natuurlijk ), maar daarvan kan ik nu eigenlijk wel nog zeggen dat het iets origineel was en anders dan alle andere websites tot nu toe. En daarvoor hebben we ook echt hard gewerkt...

Die spam is echt waaaaaay tooo complicated om uit te leggen hoor. Daarvoor moet je al meedraaien van Caldera etc. Echt, zeer lastig om uit te leggen... Het is gewoon een klein groepje pubers die problemen zoeken. Gohja...

Bericht getypt door - Lewa
Toegevoegd op 05 Jul 2012 om 14:07
krieke668
Datum: Donderdag, 05 Jul 2012, 19:21 | Bericht # 64   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6

Curator

Dat je er hard voor moet werken geloof ik graag, er is zeer veel werk aan een site. TS heeft ook enige orginaliteit, dan vooral qua concept. Toen het was opgericht vond ik het zelf een leuke site. Maar ik vraag me ergens een beetje af, "waarom zou ik mijn zoo daar showen en niet ergens anders?" Verder was ik ook volledig afgeknapt op de vips dan vooral de echte reden waarom ze vip zijn...
BerichtDat je er hard voor moet werken geloof ik graag, er is zeer veel werk aan een site. TS heeft ook enige orginaliteit, dan vooral qua concept. Toen het was opgericht vond ik het zelf een leuke site. Maar ik vraag me ergens een beetje af, "waarom zou ik mijn zoo daar showen en niet ergens anders?" Verder was ik ook volledig afgeknapt op de vips dan vooral de echte reden waarom ze vip zijn...

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 05 Jul 2012 om 19:21
rosella
Datum: Zaterdag, 14 Jul 2012, 16:43 | Bericht # 65   
rosella 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

zolang er nieuwe downloads komen, blijf je volk trekken en zal een site blijven bestaan.

En voor de rest zijn het gewoon kindjes die aandacht te kort hebben. ;)
Berichtzolang er nieuwe downloads komen, blijf je volk trekken en zal een site blijven bestaan.

En voor de rest zijn het gewoon kindjes die aandacht te kort hebben. ;)

Bericht getypt door - rosella
Toegevoegd op 14 Jul 2012 om 16:43
  • Page 7 of 7
  • «
  • 1
  • 2
  • 5
  • 6
  • 7
Search:

Hosted by uCoz