Datum: Donderdag, 07 Jun 2012, 21:21 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ McCamel, Ik vind vele sites leuk hoor en heb respect voor alle staff leden
Maar kan jij me nou is vertellen waarom er zoveel sites worden gemaakt worden de laatste tijd, Veel mensen denk op ten duur van: nog een site, ga geen account aanmaken kan het allemaal niet meer bijhouden...
Maar totaal niks tege deze site, volgens mij was dit vooral in het algemeen bedoeld van ray enzo
@ McCamel, Aantal opmerkingen. - Ja ik ken je nog. - Het was (zoals in mijn bericht te lezen is) tegen geen enkele site of lid gericht, het was in het algemeen - En je beredenering is B*ll Sh*t.
Hier komt mijn onderbouwing. Ik lees nu steeds vaker. Het heeft iets nieuws deze site, het brengt mensen bij elkaar... DUH!!! Daar is een community website voor. Dat is al vanaf de aller eerste site. Goeiemorgen mensen.
En kijk eens naar de 'oude' sites. Gaan die over 'alleen' Zoo Tycoon 2?? Nop.
Het klinkt meer als een hoop excuses. Maargoed. Nogmaals het is tegen niets of niemand gericht, ik wil er alleen mee zeggen dat sommige mensen moeten nadenken voordat de 10.000 site word aangemaakt en het zooitje in elkaar valt.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Nou, hier staat Zoo Tycoon toch echt voorop: ZooTycoonSuperForum, dan maak je mij niet wijs dat hier andere dingen voorop staan. Dat is op Aura Nova dus wel zo!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Ik ken AG, het is vervallen, en dit zal zeker weten ook gebeuren met AN. Ook is er te veel staff, en ik keek even daar, en gelijk zie ik iemand van de VIP Staff. Onnodige groep. Ik zal meer minpunten kunnen brengen als ik lid word, etc. Maar dat zal ik je maar besparen. Nu klink ik heel negatief, maar er zijn te veel ZT2 sites. Nu ben ik dus ook hard tegen mezelf, maar daar gaat het niet om.
~Vernon Edit: En, gasten kunnen nergens in, voor zover ik het heb gezien. @McCamel, Ja, maar dat is omdat dat is waar het origineel voor gemaakt is.
Bericht veranderd door: IK - Vrijdag, 08 Jun 2012, 18:29
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Quote (IK)
Ik ken AG, het is vervallen, en dit zal zeker weten ook gebeuren met AN.
Hoe weet je dat zo zeker ? Je hebt waarschijnlijk even gekeken. En toen al een vooroordeel getrokken.. En trouwens, je weet geloof ik niet eens wat een VIP doet. Een VIP is niet 'ff VIP zijn.' Een VIP helpt de Staff achter de schermen waar nodig, met codes, met thema's, met bezoekers trekken etc.
Bericht veranderd door: NielsGuchelaar - Vrijdag, 08 Jun 2012, 19:48
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ NielsGuchelaar,
Ik weet niet of het je al is opgevallen, maar op zowat iedere site heeft dezelfede VIP's en CREW. Kijk nu eens zelf naar de crew, maar het wel heel toevallig dat die zowat op alle Engelse zt2 hetzelfde zijn (op Ns, tesara, en andere 'betere' sites na)...
Wat ik onder VIP versta is echter alles behalve 'cool', dan kom je voor mij (persoonlijk) over als kerel die dikke vriendjes is geworden met iemand uit de crew en denkt dat ie daardoor veel te zeggen heeft. Ik snap niet wie nu persee voor VIP's moet zorgen, het enige dat het geeft zijn problemen.
"Waarom mag hij wel VIP zijn en ik niet?" Waarom?... omdat, ik denk dat je hier zelf niet eens op durft antwoorden, ik weet waarom en jij ook, net zoals een hoop andere! Dat is ook één van de redenen waarom deze sites nooit populair worden, wie wil er lid zijn op een site met zo'n valse beoordelingen.(
Quote (NielsGuchelaar)
Hoe weet je dat zo zeker ? Je hebt waarschijnlijk even gekeken. En toen al een vooroordeel getrokken..
) Jij denkt nu dat de site bevooroordeeld wordt, maar de site bevooroordeeld de leden! Hoe kan dit dan een succes worden?
Wat is het verschil tussen Ag en An?
Quote (NielsGuchelaar)
which is not only focused on Zoo Tycoon 2
hierover had ik al eerder iets gezegd... Hoe kan een site nu niet gefocust zijn op ZT2 als de crew 100% zt2 is, de leden allemaal van Ns en andere grotere zt2 sites komen, als er hier op een zt2 forum reclame voor gemaakt gemaakt wordt en dat door een lid dat graag zt2 speeld. En wat staat er dan op de home page "A new contest is up! If you're a zoo builder, be sure to check it out!" gaat het over zt2 of niet?
ps als het nogal boos overkomt, dat is niet echt de bedoeling, maar ik vind niet echt een zachtere manier om te zeggen wat ik bedoel...
4
Onderdirecteur
@ krieke668, @ IK, Ik wil niet veel zeggen maar tot nu toe mag de sute toch wel een succesje worden genoemd,
Er staan downloads die toch nog wel exclusief zijn
Ook zt2 staat op een soort van 2e plaats en het gaat vooral om gezelligheid En krieke wat jij stelt over dat zt2 ding heb ik hierbij dus beantwoord
En ja ik ben er ook op tegen dat er zoveel nieuwe sites zijn gemaakt maar Gaia en AN zijn echt een goede toevoeging in deze community, en ik heb er zon hekel aan dat je wordt afgekat zoals bij sommige op NS is gebeurd, en laat da u aub niet hier ook gebeuren...
@ timo13, Dit heet geen afkatten, maar een discussie, ik zal als ik tijd heb, dit topic even splitsen, waarbij het een apart topic word. Want sommige hebben toch niet goed door (hoe vaak het ook gezegd word), dat het niet op een site of een individu is gericht.
En tegenwoordig staan overal wel exclusieve downloads, omdat met zoveel websites je wel iets 'bijzonders' moet hebben om nog mensen te trekken. En tja, mensen willen downloads, dus moet je die exclusief maken.
Ps. Zt2 op de 2e plek?? Maar toch is de site bijzonder om zijn exclusiefe (zt2) downloads... Is dit een grap???
Dit bericht is in het algemeen, dus tegen geen enkele site of individu gericht!
Datum: Zaterdag, 09 Jun 2012, 00:10 | Bericht # 20
4
Onderdirecteur
@ raymondhoek, Nou de reactie van krieke en ik toch echt naar AN gericht en volgens mij reageer ik daar toch echt op..
Trouwens, ja zt2 op de 2de plek...maar waar haal jij uit mijn verhaal dat de site om exclusieve downloads draait, volgens mij zeg ik duidelijk: door de gezelligheid
En ja ik vind sommige reacties duidelijk afsnauwen