Ik wil niet veel zeggen maar tot nu toe mag de sute toch wel een succesje worden genoemd,
Er staan downloads die toch nog wel exclusief zijn
Gelijk je eerste zin. Het mag een succesje genoemd worden, en als onderbouwing van die zin geef je de exclusieve downloads op. Maak niet uit joh.
En het is natuurlijk niet de bedoeling dat mensen zich aangevallen moeten gaan voelen, dat is absoluut niet de bedoeling. Het was meer een soort info punt. Ik vind het jammer als je je toch zo voelt door leden, als je je er erg vervelend door voel, moet je maar even PBen, dan lossen we dat netjes op.
Datum: Zaterdag, 09 Jun 2012, 00:27 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Krieke hahaha leuk da ja NS in het voorbeeld van VIPs gebruikt want raad er is ook een VIP rank op NS, kijk maar naar de rank van de persoon die het bericht over forum ranks heeft geschreven
veel mensen willen.het tesara gevoel, en niet meer dat van NS. daarvoor is er GAIA voor gewoon gezelligheid en zt2 kan je naar AN en dan heb je nog voor Showroom BOUWERS the showroom Eil je even weet terug in je eigen taal kan je naar ZTSF
ps. dit is niks tegen NS of staff, vind het persoonlijk gewoon een goed forum, maar ik schets even de situatie
Added (09 Jun 2012, 00:27) --------------------------------------------- Sorry voor de dubbelpost maar ray, ik voel me helemaal niet aangevallen hoor, maar dat van die downloads was totaal niet als onderbouwing bedoeld, dat jij het wel zo opnam kan natuurlijk altijd maar probeerde het nog net een enter en het woordje en ervoor duidelijk te maken.da het geen onderbouwing was
Datum: Zaterdag, 09 Jun 2012, 10:05 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ timo13,
Quote (raymondhoek)
Nou de reactie van krieke en ik toch echt naar AN gericht en volgens mij reageer ik daar toch echt op..
Ja, je vind het nu misschien wel zo klinken omdat ik wel wat An bronnen heb gebruikt zoals 'A new contest...' maar ik kan dit zeggen op al die site's die zijn opgericht voor de "gezeligheid" waarbij zt2 "niet belangrijk" is...
De site "gevoelens" volg ik niet echt op, maar dit geeft wel een heldere blik op de sites
Quote (timo13)
Krieke hahaha leuk da ja NS in het voorbeeld van VIPs gebruikt want raad er is ook een VIP rank op NS, kijk maar naar de rank van de persoon die het bericht over forum ranks heeft geschreven
ik zal het vip gedoe even uitgebreid verduidelijken,
je hebt de crew en de leden, nu kwam er iemand als lid met een enorm ego, die zich beter vond dan de rest van de leden en wat wil hij dan? Hij wil boven de leden staan. Je maak eigenlijk onderscheid tussen de leden waardoor je (ongewild hoop ik) zegt, jij bent goed en jij bent slecht. ik kan dit verduidelijken met Ts:
De Vips worden er voor zover ik weet bepaald adhv hoe realistisch ze bouwen (als geen vriendjespolitiek is), maar tegelijk zeg je tegen al de rest, jullie bouwen niet zo realistisch. het erge vind ik dan nog dat de "realistische" bouwers een eigen plaats krijgen en rest dump je maar even in gewoon dat topic ginder ergens. Dat is zowat de fout op Ts, ze mogen hun vips niet bepalen adhv realisme.
...en dan krijg je dit! een lege exclusieve showroom, dan heb ik echt iets van, waar zijn ze nu mee bezig? De 'dumpplek' staat vol van mensen die bergen zoo's hebben...
sorry crew Ts, maar het geeft mij die indruk...
zoals ik mijn vorige bericht dan zei, A"Vips zorgen alleen voor problemen" en B"waarom is hij wel Vip en ik niet?" vragen
A is al beantwoord B iedereen weet waarom, alleen durft niemand dat echt te zeggen en zeker niet de vips zelf! waarom? ze zijn bang dat ze hun "vip plek" verliezen!
op de vorige pagina stond iets van de vips helpen de crew...
Volgens mij weten ze wel hoe ze kunnen helpen, maar ze willen niet, ze verliezen gewoon hun plek in de vips. Met een mddeleeuwse vergelijking:
koningfamilie=crew adel=VIPS burgerij= leden
In zowat alle geschiedenis boeken vind je het wel terug, "volk heeft honger, volk is te arm" en dan heb je de adel en de koningsfamilie die met eten en geld smijten. ze zeggen steeds "er moet iets aan gebeuren" maar iemand buiten de koningsfamilie doet niemand van de adel nooit iets, ze hebben schrik dat ze hun geld en bezittingen kwijtspelen. Ze staan zoals ook al op de vorige pagina gezegd naast de koningsfamilie, maar helpen, nope, het gaat gewoon om het aanzien...
Jij denkt nu "zo'n zijn vips helemaal niet", als je dat denkt geloof ik je, maar het komt niet over. de vips creëren zo'n indruk door hun 'oneerlijk' vip zijn... voor hoever vips 'eerlijk' zijn...
In zowat alle geschiedenis boeken vind je het wel terug, "volk heeft honger, volk is te arm" en dan heb je de adel en de koningsfamilie die met eten en geld smijten. ze zeggen steeds "er moet iets aan gebeuren" maar iemand buiten de koningsfamilie doet niemand van de adel nooit iets, ze hebben schrik dat ze hun geld en bezittingen kwijtspelen. Ze staan zoals ook al op de vorige pagina gezegd naast de koningsfamilie, maar helpen, nope, het gaat gewoon om het aanzien...
En in zo'n zelfde aantal geschiedenis boeken zie je dat dit vrijwel altijd verkeerd afloopt in revolutie of oorlog. De 'top'mensen van de fora zouden zich dat moeten realiseren anders gebeurd dat vroeg of laat ook op hun sites Always look on the bright side of life!
Datum: Zaterdag, 09 Jun 2012, 11:55 | Bericht # 25
tigerman
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Zoals jullie weten, ben ik een VIP op TS, en vind ik dat jullie verschrikkelijk belachelijk doen, en daardoor breken jullie de 3de forumregel. Ik ben niemand om daarover te oordelen natuurlijk, ik ben geen moderator.
Maar even on-topic: Jullie denken dat VIPs (Op TS, en op andere plaatsen) vriendjes van de mods zijn, en niets doen. Niets is minder waar. Soms helpen we de staff met beslissingen nemen, en ook wij bekijken het forum regelmatig en reporten waar nodig. We zijn misschien goed bevriend met de mods, maar ergens is dat logisch.
Maar deze reactie vind ik gewoon heel erg overdreven.
ik zal het vip gedoe even uitgebreid verduidelijken,
je hebt de crew en de leden, nu kwam er iemand als lid met een enorm ego, die zich beter vond dan de rest van de leden en wat wil hij dan? Hij wil boven de leden staan. Je maak eigenlijk onderscheid tussen de leden waardoor je (ongewild hoop ik) zegt, jij bent goed en jij bent slecht. ik kan dit verduidelijken met Ts:
De Vips worden er voor zover ik weet bepaald adhv hoe realistisch ze bouwen (als geen vriendjespolitiek is), maar tegelijk zeg je tegen al de rest, jullie bouwen niet zo realistisch. het erge vind ik dan nog dat de "realistische" bouwers een eigen plaats krijgen en rest dump je maar even in gewoon dat topic ginder ergens. Dat is zowat de fout op Ts, ze mogen hun vips niet bepalen adhv realisme.
...en dan krijg je dit! een lege exclusieve showroom, dan heb ik echt iets van, waar zijn ze nu mee bezig? De 'dumpplek' staat vol van mensen die bergen zoo's hebben...
sorry crew Ts, maar het geeft mij die indruk...
zoals ik mijn vorige bericht dan zei, A"Vips zorgen alleen voor problemen" en B"waarom is hij wel Vip en ik niet?" vragen
A is al beantwoord B iedereen weet waarom, alleen durft niemand dat echt te zeggen en zeker niet de vips zelf! waarom? ze zijn bang dat ze hun "vip plek" verliezen!
op de vorige pagina stond iets van de vips helpen de crew...
Volgens mij weten ze wel hoe ze kunnen helpen, maar ze willen niet, ze verliezen gewoon hun plek in de vips. Met een mddeleeuwse vergelijking:
koningfamilie=crew adel=VIPS burgerij= leden
Jij denkt nu "zo'n zijn vips helemaal niet", als je dat denkt geloof ik je, maar het komt niet over. de vips creëren zo'n indruk door hun 'oneerlijk' vip zijn... voor hoever vips 'eerlijk' zijn...
Eerst en vooral is het enorm kinderachtig en belachelijk om te zeggen dat wij mensen waren met een enorm ego en geëist hebben aan de staff dat we een hogere rank kregen. De staff heeft ons uitgenodigd, al wat wij doen is 'Ja' zeggen, en dat is logisch.
Ten tweede, er is hier inderdaad sprake van vriendjespolitiek ja. Als jij een site maakt, zou jij dan willen dat er een groep was met mensen die niet jouw vrienden zijn, maar toch alles kunnen lezen wat je zegt? Logisch dat het alleen vrienden van de staff zijn.
En dat we bang zijn van onze VIP-positie is helemaal b**ls**t. Is er al ooit eens iemand zijn VIP-positie verloren door leden te helpen, en door te zeggen dat iemand anders ook een VIP zou moeten zijn? Ik denk het niet.
Ik weet dat het niet expliciet over TS gaat, maar het voorbeeld van de TS VIPs is al te veel gevallen om het 'algemeen' te houden. Banner+Avatar made by McCamel
Datum: Zaterdag, 09 Jun 2012, 12:10 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ tigerman,
ik gebruikte ts ewoon omdat het een heel duidelijk voorbeeld is
Quote (krieke668)
Jij denkt nu "zo zijn zijn vips helemaal niet", als je dat denkt geloof ik je, maar het komt niet over. de vips creëren zo'n indruk door hun 'oneerlijk' vip zijn... voor hoever vips 'eerlijk' zijn...
Quote (tigerman)
b**ls**t.
ik zei het toch, ik geloof je als je zegt dat het niet zo is, maar ik en waarschijnlijk een hoop andere krijgen wel dit beeld bij 'vip'
Quote (tigerman)
Als jij een site maakt, zou jij dan willen dat er een groep was met mensen die niet jouw vrienden zijn, maar toch alles kunnen lezen wat je zegt?
nee, ik zou gewoon geen vips nemen, anders zou ik vips nemen die de naam vip verdienen, daaronder versta ik dan mensen die een echte meerwaarde geven aan de site, actief, ideeën brengen,... maar geen mensen die zich het van het vinden...
Heb respect voor je mede-forummer! Beledigende of vervelende uitingen tegenover een persoon kunnen bestraft worden met een ban!
ik denk niet dat het hier over een persoon gaat hoor, laat staan dat ik die persoon beledig. ik heb het tegen de vip, maar ook alleen de vips, heb ik jouw naam genoemd?
Datum: Zaterdag, 09 Jun 2012, 13:03 | Bericht # 27
tigerman
Curator
Nope, maar je hebt het tegen VIPs in het algemeen, meerdere personen dus.
En zoals ik het zei, wij vinden ons niet 'Het van het', dus het nog eens herhalen maakt het precies alsof jij jouw argument 'het van het' vind, terwijl het eigenlijk nergens op slaat.
En waar zijn VIPs oneerlijk dan? Geef eens een duidelijk voorbeeld waar VIPs oneerlijk zijn tegenover andere leden? Banner+Avatar made by McCamel
Datum: Zaterdag, 09 Jun 2012, 14:41 | Bericht # 29
tigerman
Curator
Hoezo zijn ze oneerlijk VIP?
En gewoon omdat VIPs voornamelijk vrienden zijn betekend niet dat het oneerlijk is tegenover anderen... Echt veel voordelen heeft VIP zijn niet, behalve dat je mee kan beslissen in sommige dingen en exclusieve downloads krijgt op sommige sites. Banner+Avatar made by McCamel