Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Te veel websites
NielsG
Datum: Zondag, 10 Jun 2012, 17:56 | Bericht # 51   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

@ thomvonder, Maar daarvan zijn er wel heel veel Visitor: http://s4.zetaboards.com/Northern_Skies/online/?g=1773375 Die alleen op de downloads uit zijn..

Bericht@ thomvonder, Maar daarvan zijn er wel heel veel Visitor: http://s4.zetaboards.com/Northern_Skies/online/?g=1773375 Die alleen op de downloads uit zijn..

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 10 Jun 2012 om 17:56
thomvonder
Datum: Zondag, 10 Jun 2012, 17:59 | Bericht # 52   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

Dat wel, maar als je die van de 78 aftrekt houd je als nog wel meer dan 20 actieve mensen over ;)
BTW, naar Gaia en AN komen ook mensen die alleen op de downloads uit zijn (ik ben er 1 van xD)
BerichtDat wel, maar als je die van de 78 aftrekt houd je als nog wel meer dan 20 actieve mensen over ;)
BTW, naar Gaia en AN komen ook mensen die alleen op de downloads uit zijn (ik ben er 1 van xD)

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 10 Jun 2012 om 17:59
timo13
Datum: Zondag, 10 Jun 2012, 18:34 | Bericht # 53   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

Maar buiten staff enzo om zijn er toch niet echt "vaste" mensen meer daar wat ik jammer vind

BerichtMaar buiten staff enzo om zijn er toch niet echt "vaste" mensen meer daar wat ik jammer vind

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 10 Jun 2012 om 18:34
krieke668
Datum: Zondag, 10 Jun 2012, 19:11 | Bericht # 54   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6

Curator

@ timo13, er zijn er toch wel heel wat actieve personen hoor, als je in de members lijst kijkt, kan je er denk ik toch vlot een 100 zeer actieve leden uithalen

En ja, er zijn een hele hoop mensen die er komen voor de downloads, maar en, zo gaat het bij alle nieuwe leden. Toen ik hier in maart vorig jaar voor het eerst kwam, heb ik ook eerst de volledige downloadsectie doorsnuffeld... dat lokt nu eenmaal volk naar je site. Of ze daarna iets doen met hun registratie kiezen ze zelf. Zo ga ik zoals thomvonder zei ook gewoon naar al die sites voor downloads... waarom niet, je kunt niet op alle sites waar je downloads haalt actief doen...
hier op ztsf is dat net hetzelfde, meer dan 3500 leden, maar het aantal actieve leden is een stuk minder...
Bericht@ timo13, er zijn er toch wel heel wat actieve personen hoor, als je in de members lijst kijkt, kan je er denk ik toch vlot een 100 zeer actieve leden uithalen

En ja, er zijn een hele hoop mensen die er komen voor de downloads, maar en, zo gaat het bij alle nieuwe leden. Toen ik hier in maart vorig jaar voor het eerst kwam, heb ik ook eerst de volledige downloadsectie doorsnuffeld... dat lokt nu eenmaal volk naar je site. Of ze daarna iets doen met hun registratie kiezen ze zelf. Zo ga ik zoals thomvonder zei ook gewoon naar al die sites voor downloads... waarom niet, je kunt niet op alle sites waar je downloads haalt actief doen...
hier op ztsf is dat net hetzelfde, meer dan 3500 leden, maar het aantal actieve leden is een stuk minder...

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 10 Jun 2012 om 19:11
timo13
Datum: Zondag, 10 Jun 2012, 19:24 | Bericht # 55   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ krieke668, Ik haal er echt geen 100 uit die elke dag ong 3 posten maken ofzo, dat versta ik onder ECHT actieve leden, veel van die jij ziet waren vooral een maand geleden actief, veel "bekenden"

Bericht@ krieke668, Ik haal er echt geen 100 uit die elke dag ong 3 posten maken ofzo, dat versta ik onder ECHT actieve leden, veel van die jij ziet waren vooral een maand geleden actief, veel "bekenden"

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 10 Jun 2012 om 19:24
carnotaurus
Datum: Donderdag, 21 Jun 2012, 08:48 | Bericht # 56   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

timo13,
Over of je mij echt actief kunt noemen kunnen we discussiëren,
maar ik post niet elke dag 3 keer, vooral omdat ik daarin erg in de weg word gezeten door school!
Ik denk dat daar meer leden last van hebben!
ook komt het voor dat ik gewoon totaal geen reden heb meer te posten!

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Berichttimo13,
Over of je mij echt actief kunt noemen kunnen we discussiëren,
maar ik post niet elke dag 3 keer, vooral omdat ik daarin erg in de weg word gezeten door school!
Ik denk dat daar meer leden last van hebben!
ook komt het voor dat ik gewoon totaal geen reden heb meer te posten!

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 21 Jun 2012 om 08:48
Lewa
Datum: Zondag, 01 Jul 2012, 11:47 | Bericht # 57   
Lewa  
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Designer
Stagiaire

Als oprichter van Tesara denk ik toch wel dat ik IETS kan zeggen over Tesara en waarom het niet meer actief is. Velen onder jullie zijn niet bezig met de Engelse community en weten er blijkbaar ook echt niet veel van af zo te zien. Geloof me, het is echt een warboel af en toe.

Tesara werd minder actief dankzij de oprichting van NS en de verhuis van AD naar daar. Hierdoor volgend veel members, daarna designers, etc. Blijkbaar zijn er nu toch wat members ontevreden, maar dat laat ik in het midden. Kijk, in de Engelse community is het ZEER moeilijk om je site actief te houden. Je site TERUG actief maken is al helemaal verloren werk. Ik krijg hier echt het gevoel van oa Krieke dat wij daar nooit geen werk hebben ingestoken en het nooit geprobeerd hebben. Laat ik één ding duidelijk stellen, dat is niet het geval. Maar het is niet gelukt en daarom was het beter Tesara gewoon te laten rusten.

Wat de VIP'S op TS betreft, die helpen met allerlei zaken, maar ik zie niet in hoe jullie hierover zo'n enorm probleem maken. Een beetje volwassener kan hierop gereageerd worden, zonder daar een heel " oh help het is vriendjespolitiek " gedoe van te maken. Tuurlijk zijn de VIP's ook gekozen omdat we er als Staff mee overéénkomen. Dat is logisch. Maar de VIP's hebben bij ons GEEN moderator/administrator rechten, dus waar dat ooit vandaan is gekomen, het klopt niet. De staff beslist uiteindelijk. ;)

Ik weet wel van wie er heel wat geroddel gekomen is omtrent de VIP's, die persoon koos zelf om niet langer een VIP te blijven, kwam dan terug en heeft dan een zeer duidelijk fout gemaakt en moest die consequenties aanvaarden. Hij is niet zonder reden buitengezet, maar daar verder overdiscusieren heeft weinig zin omdat de kans dat iemand me gelooft wel bitter klein is neem ik aan.

Wat ik eigenlijk wil zeggen is, de Engelse community functioneert echt op een bizarre manier. Leer er eerst wat meer over voor julllie enorm kritiek gaan rondstrooien, want heel wat dingen die ik hier lees kloppen niet. Wat natuurlijk jullie argumenten minder waard maken hé.

En krieke, de mensen die jij hebt opgenoemd zijn juist diegene die voornamelijk voor de grotere sites hebben gezorgd. De meeste sites komen echter van "minder bekende" members. Dus ons verantwoordelijk noeman is echt wel zeer kort door de bocht en echt ver van de feiten...

Bericht veranderd door: Lewa - Zondag, 01 Jul 2012, 11:51
BerichtAls oprichter van Tesara denk ik toch wel dat ik IETS kan zeggen over Tesara en waarom het niet meer actief is. Velen onder jullie zijn niet bezig met de Engelse community en weten er blijkbaar ook echt niet veel van af zo te zien. Geloof me, het is echt een warboel af en toe.

Tesara werd minder actief dankzij de oprichting van NS en de verhuis van AD naar daar. Hierdoor volgend veel members, daarna designers, etc. Blijkbaar zijn er nu toch wat members ontevreden, maar dat laat ik in het midden. Kijk, in de Engelse community is het ZEER moeilijk om je site actief te houden. Je site TERUG actief maken is al helemaal verloren werk. Ik krijg hier echt het gevoel van oa Krieke dat wij daar nooit geen werk hebben ingestoken en het nooit geprobeerd hebben. Laat ik één ding duidelijk stellen, dat is niet het geval. Maar het is niet gelukt en daarom was het beter Tesara gewoon te laten rusten.

Wat de VIP'S op TS betreft, die helpen met allerlei zaken, maar ik zie niet in hoe jullie hierover zo'n enorm probleem maken. Een beetje volwassener kan hierop gereageerd worden, zonder daar een heel " oh help het is vriendjespolitiek " gedoe van te maken. Tuurlijk zijn de VIP's ook gekozen omdat we er als Staff mee overéénkomen. Dat is logisch. Maar de VIP's hebben bij ons GEEN moderator/administrator rechten, dus waar dat ooit vandaan is gekomen, het klopt niet. De staff beslist uiteindelijk. ;)

Ik weet wel van wie er heel wat geroddel gekomen is omtrent de VIP's, die persoon koos zelf om niet langer een VIP te blijven, kwam dan terug en heeft dan een zeer duidelijk fout gemaakt en moest die consequenties aanvaarden. Hij is niet zonder reden buitengezet, maar daar verder overdiscusieren heeft weinig zin omdat de kans dat iemand me gelooft wel bitter klein is neem ik aan.

Wat ik eigenlijk wil zeggen is, de Engelse community functioneert echt op een bizarre manier. Leer er eerst wat meer over voor julllie enorm kritiek gaan rondstrooien, want heel wat dingen die ik hier lees kloppen niet. Wat natuurlijk jullie argumenten minder waard maken hé.

En krieke, de mensen die jij hebt opgenoemd zijn juist diegene die voornamelijk voor de grotere sites hebben gezorgd. De meeste sites komen echter van "minder bekende" members. Dus ons verantwoordelijk noeman is echt wel zeer kort door de bocht en echt ver van de feiten...

Bericht getypt door - Lewa
Toegevoegd op 01 Jul 2012 om 11:47
krieke668
Datum: Zondag, 01 Jul 2012, 14:45 | Bericht # 58   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ Lewa,

Dat het tesara niet gelukt is om terug actief te worden geloof ik graag, ik had alleen nooit de pogingen opgemerkt, waardoor ik dit raar vond...
Over dat van ts heb ik er duidelijk bij gezet dat wat ik zeg de manier is waarop het overkomt naar mij en waarschijnlijk een hoop andere. Ik geloof wat jij zegt, maar ik heb toch de indruk dat sommige vips mod of admin spelen...
Dat van geroddel gaat over frank zeker, hierbij sta ik aan jouw kant, ben zowat 100% anti-frank
En welke sites noem jij de grotere?

^_^
Bericht@ Lewa,

Dat het tesara niet gelukt is om terug actief te worden geloof ik graag, ik had alleen nooit de pogingen opgemerkt, waardoor ik dit raar vond...
Over dat van ts heb ik er duidelijk bij gezet dat wat ik zeg de manier is waarop het overkomt naar mij en waarschijnlijk een hoop andere. Ik geloof wat jij zegt, maar ik heb toch de indruk dat sommige vips mod of admin spelen...
Dat van geroddel gaat over frank zeker, hierbij sta ik aan jouw kant, ben zowat 100% anti-frank
En welke sites noem jij de grotere?

^_^

Toegevoegd op 01 Jul 2012 om 14:45
Lewa
Datum: Zondag, 01 Jul 2012, 19:28 | Bericht # 59   
Lewa  
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Designer
Stagiaire

De grotere sites zijn eigenlijk de sites waarop de meeste members actief zijn en er dus vaak ook de meeste designers aanwezig zijn. Zo werkt het eigenlijk in de Engelse Community. Krijg de meeste "belangrijke" designers op je site en mensen komen vanzelf.

Caldera Unlimited en ZTV waren eerst na Zoo Admin en Zoomania, daarna kwam Environ, daarna Tesara, daarna NS en wss zal Gaia de volgende zijn. De meeste andere sites zijn eigenlijk klein en hebben hooguit een paar honderd members.

Communicatie is er amper aangezien de meeste niet overeen willen komen. Velen zijn ook op "zoveel mogelijk members" belust.

De Engelse community is echt een tikkeltje harder en niet zo vriendelijk éénmaal je zelf een zeer actieve site gerund hebt.

BerichtDe grotere sites zijn eigenlijk de sites waarop de meeste members actief zijn en er dus vaak ook de meeste designers aanwezig zijn. Zo werkt het eigenlijk in de Engelse Community. Krijg de meeste "belangrijke" designers op je site en mensen komen vanzelf.

Caldera Unlimited en ZTV waren eerst na Zoo Admin en Zoomania, daarna kwam Environ, daarna Tesara, daarna NS en wss zal Gaia de volgende zijn. De meeste andere sites zijn eigenlijk klein en hebben hooguit een paar honderd members.

Communicatie is er amper aangezien de meeste niet overeen willen komen. Velen zijn ook op "zoveel mogelijk members" belust.

De Engelse community is echt een tikkeltje harder en niet zo vriendelijk éénmaal je zelf een zeer actieve site gerund hebt.

Bericht getypt door - Lewa
Toegevoegd op 01 Jul 2012 om 19:28
krieke668
Datum: Zondag, 01 Jul 2012, 20:35 | Bericht # 60   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Ik heb het toch niet tegen:
Quote (Lewa)
Caldera Unlimited en ZTV waren eerst na Zoo Admin en Zoomania, daarna kwam Environ, daarna Tesara, daarna NS en wss zal Gaia de volgende zijn

Gaia nog wel, maar ze werken er zich misschien wel uit... ookal heb ik de indruk dat er boodschap achter dat "spam gedoe" zat...

Ik heb het dan tegen aura nova, anubis en al die andere site die zoals jij idd zegt "zoveel mogelijk members" willen... = de sites die zich anders noemen, terwijl het enige verschil de naam is...
BerichtIk heb het toch niet tegen:
Quote (Lewa)
Caldera Unlimited en ZTV waren eerst na Zoo Admin en Zoomania, daarna kwam Environ, daarna Tesara, daarna NS en wss zal Gaia de volgende zijn

Gaia nog wel, maar ze werken er zich misschien wel uit... ookal heb ik de indruk dat er boodschap achter dat "spam gedoe" zat...

Ik heb het dan tegen aura nova, anubis en al die andere site die zoals jij idd zegt "zoveel mogelijk members" willen... = de sites die zich anders noemen, terwijl het enige verschil de naam is...

Toegevoegd op 01 Jul 2012 om 20:35
Search:

Hosted by uCoz