Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Te veel websites
timo13
Datum: Zondag, 10 Jun 2012, 14:59 | Bericht # 41   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

@ krieke668, Het lijkt wel of je helemaal niet weet waar je over praat, daarom gaat dit wss ook mijn laatste reactie zijn... Ik word er gewoon zo moe van dat je de Heletijd door blijft gaan terwijl andere je de mond hebbe gesnoerd

Dus hierbij: TS heeft zoveel VIP's omdat die een compagnie krijgen... Die ze gewoon pakken op of je goed bent in zoo bouwen dus er word helemaal niet gekeken of jij wel een goed iemand bent die een site kan runnen

Jij zegt de hele tijd dat zei de site runnen, maar inspraak hebben enzo is iets heel anders

Bericht@ krieke668, Het lijkt wel of je helemaal niet weet waar je over praat, daarom gaat dit wss ook mijn laatste reactie zijn... Ik word er gewoon zo moe van dat je de Heletijd door blijft gaan terwijl andere je de mond hebbe gesnoerd

Dus hierbij: TS heeft zoveel VIP's omdat die een compagnie krijgen... Die ze gewoon pakken op of je goed bent in zoo bouwen dus er word helemaal niet gekeken of jij wel een goed iemand bent die een site kan runnen

Jij zegt de hele tijd dat zei de site runnen, maar inspraak hebben enzo is iets heel anders

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 10 Jun 2012 om 14:59
krieke668
Datum: Zondag, 10 Jun 2012, 15:28 | Bericht # 42   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6

Curator

Wat is er mij nu de mond gesnoerd, ik heb al meer gehoord dan wat ik wilde horen over de vips, en dat allemaal gezegd door een vip... "vips=vriendjes=oneerlijk" meer moest ik niet horen... maar omdat het hier over een probleem gaat om het teveel aan sites, dacht ik: ik denk dat ik wel een idee kan geven om het op te lossen, maar dit is gewoon mijn idee/mening, maar als ik vraag of andere er meningen over hebben, bedoel ik ideeën van andere voor het teveel aan sites op te lossen. jullie vinden het idee blijkbaar niets, dan gaan we toch gewoon naar het volgende idee, maar wacht, er is geen volgende idee, want ik was de enige met een idee. Geen probleem dat je een idee afkraak, wat niet goed is is niet goed, doe ik ook, maar geef dan wel een idee over hoe dat jij het zou doen...

dus sorry dat ik mijn idee verdedig!

verder doe jij me wel afvragen waarom ik zoveel moeite doe, het gaat uiteindelijk toch maar om een vriendengroep die forums ruïneren met al hun sites. maakt mij het uit, na 2 weken is het toch gedaan met die sites omdat ze geen aandacht van leden krijgen en daarna gewoon alles weer overnieuw doen en het nooit doorkrijgen dat het niet lukt...
BerichtWat is er mij nu de mond gesnoerd, ik heb al meer gehoord dan wat ik wilde horen over de vips, en dat allemaal gezegd door een vip... "vips=vriendjes=oneerlijk" meer moest ik niet horen... maar omdat het hier over een probleem gaat om het teveel aan sites, dacht ik: ik denk dat ik wel een idee kan geven om het op te lossen, maar dit is gewoon mijn idee/mening, maar als ik vraag of andere er meningen over hebben, bedoel ik ideeën van andere voor het teveel aan sites op te lossen. jullie vinden het idee blijkbaar niets, dan gaan we toch gewoon naar het volgende idee, maar wacht, er is geen volgende idee, want ik was de enige met een idee. Geen probleem dat je een idee afkraak, wat niet goed is is niet goed, doe ik ook, maar geef dan wel een idee over hoe dat jij het zou doen...

dus sorry dat ik mijn idee verdedig!

verder doe jij me wel afvragen waarom ik zoveel moeite doe, het gaat uiteindelijk toch maar om een vriendengroep die forums ruïneren met al hun sites. maakt mij het uit, na 2 weken is het toch gedaan met die sites omdat ze geen aandacht van leden krijgen en daarna gewoon alles weer overnieuw doen en het nooit doorkrijgen dat het niet lukt...

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 10 Jun 2012 om 15:28
McCamel
Datum: Zondag, 10 Jun 2012, 15:43 | Bericht # 43   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

Curator

Krieke, je praat onzin, overduidelijk! Gaia bestaat al een maand en blijf maar doorgroeien. Ken je feiten, maatje. En dan over de VIP's van TS. Deze zijn in de eerste plaats VIP omdat ze realistisch kunnen bouwen. En daarmee beoordeel je niemand. Natuurlijk zou ik ook graag VIP worden, maar daarvoor moet ik nog flink wat groeien in mijn bouwkunsten. Iedereen heeft dus kans om VIP te worden, dat bewijst dat het dus maar voor een deel vriendjespolitiek is en niet totaal. De tweede taak van een VIP kan dan wel wat werk achter de schermen zijn, maar dat is alleen maar handig. Je hebt meer mensen en kunt dus in het groot werken en de mening van veel verschillende mensen laten meetellen in ondernemingen. Dat is ook precies DE reden waarom jouw commentaar 10x niks is...

Added (10 Jun 2012, 15:43)
---------------------------------------------
En, kom ik net achter, op ZTSF doet zich exact hetzelfde voor, de ranks als Superlid en wat dacht je van de jaarlijkse awards?

~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
BerichtKrieke, je praat onzin, overduidelijk! Gaia bestaat al een maand en blijf maar doorgroeien. Ken je feiten, maatje. En dan over de VIP's van TS. Deze zijn in de eerste plaats VIP omdat ze realistisch kunnen bouwen. En daarmee beoordeel je niemand. Natuurlijk zou ik ook graag VIP worden, maar daarvoor moet ik nog flink wat groeien in mijn bouwkunsten. Iedereen heeft dus kans om VIP te worden, dat bewijst dat het dus maar voor een deel vriendjespolitiek is en niet totaal. De tweede taak van een VIP kan dan wel wat werk achter de schermen zijn, maar dat is alleen maar handig. Je hebt meer mensen en kunt dus in het groot werken en de mening van veel verschillende mensen laten meetellen in ondernemingen. Dat is ook precies DE reden waarom jouw commentaar 10x niks is...

Added (10 Jun 2012, 15:43)
---------------------------------------------
En, kom ik net achter, op ZTSF doet zich exact hetzelfde voor, de ranks als Superlid en wat dacht je van de jaarlijkse awards?

Bericht getypt door - McCamel
Toegevoegd op 10 Jun 2012 om 15:43
timo13
Datum: Zondag, 10 Jun 2012, 15:45 | Bericht # 44   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ McCamel, Nou dat is dus precies wat ik haar probeer te vertellen, ze zegt iets wat niet waar is, iemand Egt dat tegen haar en vervolgens gaat ze dat weer aanvallen, wat totaal geen zin heeft...

En wat was jou idee krieke??? Communicatie wat al gebeurd...

Bericht@ McCamel, Nou dat is dus precies wat ik haar probeer te vertellen, ze zegt iets wat niet waar is, iemand Egt dat tegen haar en vervolgens gaat ze dat weer aanvallen, wat totaal geen zin heeft...

En wat was jou idee krieke??? Communicatie wat al gebeurd...

Toegevoegd op 10 Jun 2012 om 15:45
raymondhoek
Datum: Zondag, 10 Jun 2012, 15:46 | Bericht # 45   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Krieke heeft bij sommige onderdelen misschien een slechte onderbouwing, maar toch ben ik het niet geheel met hem oneens.
Misschien is TS dan niet zo'n enorme vriendjes politiek, maar gemiddeld genomen wel.
Er word in de crew/vips meestal niet gekeken naar wat mensen kunnen, maar naar wie vriendjes zijn.
En hoe stellig je het ook ontken, dat word wel geuit.
Dus voordat de meningen hierover omdraaien zal toch eerst een hele andere uitstraling moeten worden gemaakt.

Maar ik merk gewoon dat mensen vaak gaan 'Hielenlikken' als ze iets willen (hebben).
En als ze het hebben dan gaan ze vaak naar hun normale gedrag terug, waardoor er dan weer ruzie ontstaat en daar gaan we weer...

En let er wel op (naar alle mensen in dit topic), we hebben het hier dus over meningen, beoordelingen en ideeën, dit is persoons gebonden dus dit kun je niet zomaar omgooien (of een poging doen tot...)
Zolang het een normale discussie blijft sta ik het topic toe.

Raymond ;)

BerichtKrieke heeft bij sommige onderdelen misschien een slechte onderbouwing, maar toch ben ik het niet geheel met hem oneens.
Misschien is TS dan niet zo'n enorme vriendjes politiek, maar gemiddeld genomen wel.
Er word in de crew/vips meestal niet gekeken naar wat mensen kunnen, maar naar wie vriendjes zijn.
En hoe stellig je het ook ontken, dat word wel geuit.
Dus voordat de meningen hierover omdraaien zal toch eerst een hele andere uitstraling moeten worden gemaakt.

Maar ik merk gewoon dat mensen vaak gaan 'Hielenlikken' als ze iets willen (hebben).
En als ze het hebben dan gaan ze vaak naar hun normale gedrag terug, waardoor er dan weer ruzie ontstaat en daar gaan we weer...

En let er wel op (naar alle mensen in dit topic), we hebben het hier dus over meningen, beoordelingen en ideeën, dit is persoons gebonden dus dit kun je niet zomaar omgooien (of een poging doen tot...)
Zolang het een normale discussie blijft sta ik het topic toe.

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 10 Jun 2012 om 15:46
Jeweetwelwie
Datum: Zondag, 10 Jun 2012, 15:51 | Bericht # 46   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

@ McCamel,
Super lid gaat gewoon om het aantal berichten dat je plaatst, dus dat maakt niets uit of je goed kan bouwen of niet.
En de jaarlijkse ZTSF - Awards die worden gekozen door de leden zelf, maar daardoor heb je geen eigen topic of help je achter de schermen mee.
Dat is denk ik wel een heel groot verschil..

Verder denk ik dat erbij de VIPS soms wel vriendjes politiek is, maar niet altijd..
Wel komen er soms negatieve berichten vanaf, dat mensen boos zijn dat ze hun status kwijt zijn geraakt..

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht@ McCamel,
Super lid gaat gewoon om het aantal berichten dat je plaatst, dus dat maakt niets uit of je goed kan bouwen of niet.
En de jaarlijkse ZTSF - Awards die worden gekozen door de leden zelf, maar daardoor heb je geen eigen topic of help je achter de schermen mee.
Dat is denk ik wel een heel groot verschil..

Verder denk ik dat erbij de VIPS soms wel vriendjes politiek is, maar niet altijd..
Wel komen er soms negatieve berichten vanaf, dat mensen boos zijn dat ze hun status kwijt zijn geraakt..

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 10 Jun 2012 om 15:51
timo13
Datum: Zondag, 10 Jun 2012, 15:51 | Bericht # 47   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ raymondhoek, Tigerman heeft zelfs toe gegeven dat het vriendjes politiek is maar krieke zegt dan weer dingen die nergens op slaan en dat is het punt waar iedereen zowat nu mee zit

Bericht@ raymondhoek, Tigerman heeft zelfs toe gegeven dat het vriendjes politiek is maar krieke zegt dan weer dingen die nergens op slaan en dat is het punt waar iedereen zowat nu mee zit

Toegevoegd op 10 Jun 2012 om 15:51
thomvonder
Datum: Zondag, 10 Jun 2012, 17:36 | Bericht # 48   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

Ik snap niet waarom mensen het nog proberen, de meeste nieuwe sites mislukken uiteindelijk toch...
Autumn Garden, Environ 2, Cascata, Maishi, The Round Table, Animalencyclopedia en nog veel meer van dat soort sites zijn allemaal 'mislukt' en inactief geworden.

Mensen zitten gewoon niet te wachten op allemaal van die kleine sites, ze blijven op de site waar de meeste mensen en de meeste downloads zijn. (Nu NS en ZTV)
Als je echt een succesvolle site wilt maken, zul je een manier moeten verzinnen om ongeveer 75% van alle actieve leden aan te trekken. Northern Skies is de laatste site die hier in is geslaagd, vooral door AD.

Ik denk dat over 2 à 3 maanden Aura Nova ook niet meer actief zal zijn. Gaia weet ik niet zeker, dat hangt een beetje af van Sophie en DutchDesigns, als zij minder actief worden, zal die site ook een stuk minder actief worden.

Wat mij betreft hebben alleen de volgende sites nodig, en is de rest totaal overbodig
- een Engels forum (NS en ZTV)
- een Spaans forum (ZooHispania)
- een Nederlands forum (Zt.nl en ZTSF)

Maar aangezien iedereen staff of crew wil zijn zullen er nieuwe sites blijven bijkomen, waardoor de zt2 community uiteindelijk langzaam uit elkaar zal vallen.
BerichtIk snap niet waarom mensen het nog proberen, de meeste nieuwe sites mislukken uiteindelijk toch...
Autumn Garden, Environ 2, Cascata, Maishi, The Round Table, Animalencyclopedia en nog veel meer van dat soort sites zijn allemaal 'mislukt' en inactief geworden.

Mensen zitten gewoon niet te wachten op allemaal van die kleine sites, ze blijven op de site waar de meeste mensen en de meeste downloads zijn. (Nu NS en ZTV)
Als je echt een succesvolle site wilt maken, zul je een manier moeten verzinnen om ongeveer 75% van alle actieve leden aan te trekken. Northern Skies is de laatste site die hier in is geslaagd, vooral door AD.

Ik denk dat over 2 à 3 maanden Aura Nova ook niet meer actief zal zijn. Gaia weet ik niet zeker, dat hangt een beetje af van Sophie en DutchDesigns, als zij minder actief worden, zal die site ook een stuk minder actief worden.

Wat mij betreft hebben alleen de volgende sites nodig, en is de rest totaal overbodig
- een Engels forum (NS en ZTV)
- een Spaans forum (ZooHispania)
- een Nederlands forum (Zt.nl en ZTSF)

Maar aangezien iedereen staff of crew wil zijn zullen er nieuwe sites blijven bijkomen, waardoor de zt2 community uiteindelijk langzaam uit elkaar zal vallen.

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 10 Jun 2012 om 17:36
timo13
Datum: Zondag, 10 Jun 2012, 17:40 | Bericht # 49   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ thomvonder, NS is toch niet meer zo actief, alleen nog door vooral beginnende leden of dagjesmensen

Sorry maar dat gevoel heb ik maar jij weet er denk ik meer van

Bericht@ thomvonder, NS is toch niet meer zo actief, alleen nog door vooral beginnende leden of dagjesmensen

Sorry maar dat gevoel heb ik maar jij weet er denk ik meer van

Toegevoegd op 10 Jun 2012 om 17:40
thomvonder
Datum: Zondag, 10 Jun 2012, 17:47 | Bericht # 50   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

@ timo13, NS is minder actief dan eerst, maar nog steeds actiever dan Gaia, ZTV en de rest ;)
Volgens de statistieken waren er vandaag 802 berichten. Bij Gaia waren dat er 346....
Op NS zijn nu 78 mensen online, op Gaia 20....
Bericht@ timo13, NS is minder actief dan eerst, maar nog steeds actiever dan Gaia, ZTV en de rest ;)
Volgens de statistieken waren er vandaag 802 berichten. Bij Gaia waren dat er 346....
Op NS zijn nu 78 mensen online, op Gaia 20....

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 10 Jun 2012 om 17:47
Search:

Hosted by uCoz