Datum: Zaterdag, 09 Jun 2012, 23:15 | Bericht # 32
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
nu ga ik even terug naar het algemene gaan waarom dit topic was opgericht namelijk niet alleen voor de vips
Quote (raymondhoek)
Conclusie, er ontstaan TE veel websites over ZT2.
--> gevolg allemaal kleine verbrokkelde sites
hoe komt het nu dat er zoveel zt2 sites, ontstaan, wat zet de leden ertoe om een site te maken? Ik denk zelf dat ze proberen een beter zt2 te creëren, maar wat was er dan mis met het vorige?
Quote (timo13)
veel mensen willen.het tesara gevoel, en niet meer dat van NS. daarvoor is er GAIA voor gewoon gezelligheid en zt2 kan je naar AN en dan heb je nog voor Showroom BOUWERS the showroom Eil je even weet terug in je eigen taal kan je naar ZTSF
hierbij kan me een hele hoop vragen stellen. Als tesara zo inactief is, waarom probeert mijn de site dan geen nieuw leven in te blazen, maar willen ze moeilijk doen door een nieuwe site te maken, GAIA. En wat win je? Je hebt gewoon een site-je meer. Verder vind ik het ook raar dat je voor het 'tesara gevoel' naar GAIA moet gaan. eigenlijk is dit toch wel een beetje egoïstisch tegenover tesara. ook grappig dat er gedacht wordt "mijn site staat voor dat, die voor dat en die daarvoor". Waarom zou ik naar een nep-tesara gaan voor een tesara gevoel? waarom zou ik op ts mijn zoo's showen en op GAIA niet?
en nu ga ik iets 'gevreesd' erop zetten, namen, maar ik zal het proberen zo algemeen mogelijk te houden...
de belangrijke hoop van GAIA: Sophie, Gerben, Tom, Ludozoo, Julleren, Unicorn, ZooLeopard, Umpaloompa en Piopio Aerin M VIPS: Iguano, Jannick, Ruben, toogfanny zoker
de belangrijke hoop van Aura nova: JimmyzHoopz-, Dannelboyz, NielsGuchelaar, Umpaloompa, RockY, Unicorn, kokako11 en purple Monkey VIPS (heb geen auccountdus geen namen)
de belangrijke hoop van Ts: Gerben, Rhino Rhanger, Pureblood, diertjesfreak, Hupdo, Mr.Weasel, Ventosaurus Vips: chach, ChileanKangaroo, Dark Tiger, Derek, Geert, Itsgoose2u , markun, MySeason, Nick, Rejesi, RockY, Sipmark, Tom, Umpaloompa, Unicorn, Waldo, ZooLeopard, Avenged, Golden Lemur Man, Iben, Ludozoo
...
Ik zeg voor de duidelijkheid niet dat deze personen slecht zijn of dergelijke, maar zij zijn eigenlijk wel voor een groot deel verantwoordelijk voor al die sites. ik ga ze nu niet in slecht daglicht brengen door te zeggen wat er mis liep, maar dat zijn ook wel de personen die het boeltje kunnen oplossen. En hoe los je zoiets op?
Mijn visie: Communiceer
Het teveel aan sites oplossen is simpel: je doet er gewoon wat weg, maar wie wil zijn site bye bye zeggen. Niemand! En waarom, ik ban daar admin, moderator,...
Ik vind het eigenlijk raar dat er amper of geen communicatie is tussen al deze sites, ookal zijn het allemaal dezelfde personen.
Om zoiets au serieux op te lossen zou er al wat meer 'gecommuniceerd' moeten worden tussen alle zt2 sites. Het hele gedoe van al die sites, komt echt over als een oorlog terwijl het allemaal om het zelfde gaat: ZT2
En dat communiceren is helaas makkelijker gezegd dan gedaan. Hoe begin je er aan. Het eerste dat volgens mij moet gebeuren is de vips wegdoen (tigerman, daarom wilde ik van een vip horen dat het oneerlijk is) zodat ieder lid hetzelfde is. Dan moet er met de crew gepuzzeld worden, als je iets goed wilt doen duurt het meestal even en ben je geen lid admin van 3 sites... vergolgens moet de communicatie onderhouden blijven... het resultaat, een aangenamer geheel van forums die elkaar niet liggen te beconcurreren...
Datum: Zaterdag, 09 Jun 2012, 23:22 | Bericht # 33
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
En krieke kan jij mij even vertellen waarom je denkt dat er niet wordt gecommuniceerd??
En nog even terug naar dat tesara gedoe: Tesara was "dood" dus is er door toen belangrijke mensen op Tesara (heb ik me laten vertellen omdat ik er nog niet was in de actieve tijd van Tesara) nieuwe site gemaakt wat jij wss niet wist anders had je dit verhaal niet zo verteld
Datum: Zaterdag, 09 Jun 2012, 23:27 | Bericht # 34
Curator
@ timo13, ik weet dat tesara al een tijdje dood is, maar wat is dan de reden om een nieuwe site te maken? En anders, waarom pompt men geen nieuw leven in die site? Het enige verschil met de nieuwe site is de opmaak.
Curator
vind jij op Ts ergens een link naar Ns, Gaia,... en ook in andere richtingen, ik heb de inruk dat veel sites zich wat zitten af te zonderen--->gevolg: ze zijn afgezonderd--->alleen---> niemand kent de site nog--->geen leden---> gedaan met de site, maar ze beginnen wel een nieuwe waarbij ze net hetzelfde doen. ik vind het persoonlijk raar dat er hier geen topic van ts, ns, gaia, an is waarin de laatste nieuwtjes van de site staan... In het begin loopt dat "communiceren" goed, dan bedoel ik die 2 post van Niels in het aura nova topic, maar ik vind het raar dat er daar niets van die contest staat...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ krieke668, Geloof mij maar dat de sites GAIA, AN en TS onderling wel gewoon goed communiceren hoor.. Lijkt me sterk dat als iemand in allebei de staffel zit niks over of tegen de andere site zegt..
De relatie met NS is van deze sites heel wat minder
En op alle sites staan trouwens gewoon links naar de andere fora, opGAIA heel duidelijk, op de andere op de manier als Niels ook hier doet
Curator
Quote (timo13)
Geloof mij maar dat de sites GAIA, AN en TS onderling wel gewoon goed communiceren hoor..
dat deze onderling wat communiceren geloof ik zeker, tegen jezelf praten is niet erg moeilijk
En hoe komt het dan dat er met ns niet gecommuniceerd wordt: de crew <--> zei praten namelijk niet tegen zichzelf, maar naar andere toe...
Ik bedoel niet de link alleen, dan zeg gewoon 'dit is nog een zt2 site'
Maar dat de crew van de site andere site op de hoogte moet houden van de gebeurtenissen op hun site
Op gaia bedoel jij deze pagina toch: http://w11.zetaboards.com/Gaia/forum/3286660/ Ik vind dit een goed begin, bovenaan duidelijk links naar de sites, maar onderaan die pagina?? dat zijn gewoon allemaal nieuwe sites met de reactie 'leuk' en dat was het dus! Daar vind ik dan de crew van andere site topic moeten onderhouden, met info en nieuwtjes van hun site enz...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Crew is bezig met zijn eigen sites, niet met topics onderhouden op andere sites... En eerst zeg je zelf nog dat er zo veel kleine sites zijn, en nu vind je het raar dat ze niet belangrijk zijn en dat de crew weinig doet? Oke... Banner+Avatar made by McCamel
Curator
Quote (tigerman)
Crew is bezig met zijn eigen sites, niet met topics onderhouden op andere sites...
Als er 28 man nodig is om ts te doen draaien, terwijl er maar 5 personen nodig zijn om het ztsf te doen draaien terwijl het ztsf 7keer zoveel leden heeft, denk ik dat er 27 van die 28 personen wel het nieuws uit hun site kunnen kopypasten op een andere...
Quote (tigerman)
En eerst zeg je zelf nog dat er zo veel kleine sites zijn, en nu vind je het raar dat ze niet belangrijk zijn en dat de crew weinig doet? Oke...
Quote (krieke668)
Het teveel aan sites oplossen is simpel: je doet er gewoon wat weg,
Er moeten gewoon wat sites weg EN DAN moet er communicatie komen tussen de andere sites...