Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Hoe ben jij op het ZTSF gekomen?
Hoe oh hoe, antwoord nu!
1. Door een andere site [ 5 ] [10.64%]
2. Door vrienden [ 2 ] [4.26%]
3. Gewoon, door ZT1 of ZT2 te googelen [ 26 ] [55.32%]
4. Ik plaats een bericht voor mijn verhaal [ 14 ] [29.79%]
Answers total: 47
firestar1
Datum: Donderdag, 25 Okt 2012, 22:41 | Bericht # 41   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

hallo.

mijn neefje heeft me gek gemaakt voor deze site ik speelde al wel een tijd zoo tycoon maar ben nu nog meer aan het spelen als voorheen

groetjes firestaar1

Op zoek naar goedkope dieren klik op de banner
Berichthallo.

mijn neefje heeft me gek gemaakt voor deze site ik speelde al wel een tijd zoo tycoon maar ben nu nog meer aan het spelen als voorheen

groetjes firestaar1

Bericht getypt door - firestar1
Toegevoegd op 25 Okt 2012 om 22:41
angeltjee
Datum: Zaterdag, 24 Nov 2012, 23:38 | Bericht # 42   
angeltjee 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Door m'n broertjee x angeltjee

klik op mijn plaatje
BerichtDoor m'n broertjee x angeltjee

Bericht getypt door - angeltjee
Toegevoegd op 24 Nov 2012 om 23:38
arneb
Datum: Donderdag, 29 Nov 2012, 13:19 | Bericht # 43   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Stagiaire

ik ben hier terecht gekomen toen ik een download zocht. ik had mij geregistreed om bij de exlusive te kunnen komen maar als ik daar nu over denk vind ik het wel stom het is hier echt geweldig en ik hoop dat ik de mensen van "hall of shame" niet nadoe

Berichtik ben hier terecht gekomen toen ik een download zocht. ik had mij geregistreed om bij de exlusive te kunnen komen maar als ik daar nu over denk vind ik het wel stom het is hier echt geweldig en ik hoop dat ik de mensen van "hall of shame" niet nadoe

Bericht getypt door - arneb
Toegevoegd op 29 Nov 2012 om 13:19
Mark_23
Datum: Donderdag, 29 Nov 2012, 17:57 | Bericht # 44   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Er zijn drie redenen hoe en waarom ik in aanraking gekomen ben met deze site (in chronologische volgorde):
1: Ik zocht wel eens wat plaatjes op van zoo tycoon downloads want ik wist toen nog niet hoe ik ze erop moest zetten en dat was toen zeg maar mijn droom :p Toen ik een plaatje aanklikte en die weer wegklikte, zodat je op de site komt waar dat plaatje vandaan komt, kwam ik in de showroom van deze site. Ik onthield deze site met het plan om vaker naar mooie dierentuinen te kijken en ook te gebruiken voor leuke ideeën.
2: Ik was opzoek naar wat downloads toen ik er eenmaal achter kwam hoe ik ze erop moest zetten (dankzij deze site en ztw). Dus nadat ik alle ztw en zt.nl downloads had bekeken ging ik opzoek naar nog meer sites en vond ik weer deze.
3: Toen besloot ik maar lid te worden want het leek me een leuke en handige site en er staan leuke downloads op. Ik heb er geen moment spijt van gehad. TOP SITE!! :D

Groetjes Mark ;)
BerichtEr zijn drie redenen hoe en waarom ik in aanraking gekomen ben met deze site (in chronologische volgorde):
1: Ik zocht wel eens wat plaatjes op van zoo tycoon downloads want ik wist toen nog niet hoe ik ze erop moest zetten en dat was toen zeg maar mijn droom :p Toen ik een plaatje aanklikte en die weer wegklikte, zodat je op de site komt waar dat plaatje vandaan komt, kwam ik in de showroom van deze site. Ik onthield deze site met het plan om vaker naar mooie dierentuinen te kijken en ook te gebruiken voor leuke ideeën.
2: Ik was opzoek naar wat downloads toen ik er eenmaal achter kwam hoe ik ze erop moest zetten (dankzij deze site en ztw). Dus nadat ik alle ztw en zt.nl downloads had bekeken ging ik opzoek naar nog meer sites en vond ik weer deze.
3: Toen besloot ik maar lid te worden want het leek me een leuke en handige site en er staan leuke downloads op. Ik heb er geen moment spijt van gehad. TOP SITE!! :D

Groetjes Mark ;)

Bericht getypt door - Mark_23
Toegevoegd op 29 Nov 2012 om 17:57
redscope53
Datum: Zondag, 10 Jul 2016, 07:28 | Bericht # 45   
redscope53 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

From another site. Saw some rockwalls and wa linked here. Now I need 25 posts so I can get into the exclusives :P
BerichtFrom another site. Saw some rockwalls and wa linked here. Now I need 25 posts so I can get into the exclusives :P

Bericht getypt door - redscope53
Toegevoegd op 10 Jul 2016 om 07:28
Search:

Hosted by uCoz