Wij (de crew) hebben gezien dat er de laatste tijd wat contests in aanmaak zijn, Dit vinden we echt super gaaf dat jullie zoiets willen organiseren
Maar om het leuk te houden zullen jullie vanaf heden eerst een aanvraag moeten indienen bij een van de crewleden. Dit kan Raymond zijn maar je kunt ook bij mij, Laraatje, thom en erry terecht.
We doen dit zodat er niet ineens 50 topics met contests worden aangemaakt en het een beetje overzichtelijk blijft.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
wel een leuk idee, maar er zijn wel leden oa ik diewel wat reskins hebben vanoriginele items, verder benik voor een deel al vergeten wat wel en niet.origineel is... maar het idee vind ik alvast super.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 55 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Originele dingen en downloads kan je herkennen aan de Zoopedia, downloads hebben vaak helemaal geen Zoopedia, of je gaat automatisch terug naar de vorige zoopediapagina die je hebt bezocht, of er staat onderaan iets als 'gemaakt door...' En reskins tellen niet mee ^^ Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
@ krieke668, Als je dat echt zou willen weten, dan haal je gewoon alle downloads tijdelijk uit je download map en dan kan je spelen zonder de downloads..
@ Olaf2000, Waarom zouden reskins niet mee tellen als downloads? Dat is het in feite wel.. Wel verder een leuk idee, want als je met weinig downloads iets maakt dan vind men het al snel niet meer leuk..
Algemene Vraag Als je een idee hebt om een contest aan te vragen moet je dan een PB sturen naar Terdo? Of hoe zit dit? Wat moet je dan allemaal vermelden als je een PB stuurt.
Wat: Avatarcontest Voor wie: Alle leden van het ZTSF Bijzonderheden: (moet nog in overleg met de admin) De ingezonden avatars worden toegevoegd aan de database dat iedereen hem kan kiezen.
Eisen: - Het moet een eigen foto zijn. - Het mag de volgende soort bestanden zijn: .png .img .jpg .gif - Randen mogen erop, maar moet niet, eigen keuze. - Er mag gefotoshopt worden, maar probeer het zo natuurlijk mogelijk te houden. - De avatar moet tussen de 100 x 100 en 140 x 140 liggen. - Iedereen mag mee doen, behalve "de nog nader te bepalen jury" - De uiterste instuur datum is "nader te bepalen".
ik zat te denken aan een contest voor het beste roofdieren verblijf met als regels
1. maar zes foto dus 5 fotos en 1 overzicht foto 2 probeer zo realische mogelijk te wezen meer regels komt nog en datum komt ook nog een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER