ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
foto's zijn alleen toegangkelijk voor leden = pictures are only visible for members - - -
-
Dit is het topic van Igoyg City Zoo, 2011-2013, Igoyg (Company) neemt vanaf 2014 het handelaarsstatuuut aan. Ik hoop dat jullie van Igoyg City Zoo hebben genoten.
Ik vind het knap dat iedereen kan reageren. Ik heb dat ene plaatje nu al 4x bekeken en zelfs 1x vergeleken, en ik kan er echt niks over zeggen, daar zie ik er veel te weinig voor. Maar ik ben wel benieuwd.
In Igoyg City Zoo leven de Kuifgibbons al enige tijd in de dierentuin, maar oud zijn de dieren nog zeker niet. Dus het wat voor de verzorgers dan ook niet zomaar dat er snel ingegrepen moest worden toen zij een gibbon op de grond zagen liggen. Helaas was het dier al weg en werd door de dokters verder onderzocht. Hierbij is gebleken dat het komt doordat de gibbon op afval heeft zitten kauwen en mogelijk per ongeluk heeft ingeslikt.
Verblijf van de gibbons in Igoyg City Zoo
Igoyg City Zoo reageerd verontwaardigd; Wij proberen zo goed als mogelijk voor onze dieren te zorgen en als we dan merken dat onze bezoekers zit niet doen is dit heel erg teleur stellend. We vinden het een ernstig verlies dat een mannelijke gibbon die zo jong was nu is overleden door zo'n vervelende reden.
Datum: Zaterdag, 03 Nov 2012, 22:25 | Bericht # 237
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
woow dit is echt epic! heel vet gedaan! zeker het pack van raymond gereskind? ziet er echt super realistisch uit vooral die eetplaats! echt super cool!
Datum: Zaterdag, 03 Nov 2012, 23:52 | Bericht # 238
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
@ harry, Dit ziet er echt serieus meesterlijk uit wow wat kapot mooi zeg geen andere woorden voor ( Waar kan je trouwens die glazen ruiten vinden van je Parc Z gebouw ? )